
Koji je epitet globalno možda i najčešći kada su u pitanju Volkswagenovi automobili? Odgovor je „dosadan“. Uz svo uvažavanje evropskog proizvođača broj 1 i kvalitet njegovih vozila, stajling, koliko god bio deo „konzervativno imidža“, prečesto je neupečatljiv. Međutim, dobre vesti su što iz VW-a javljaju da će se to promeniti. Planira se „agresivniji“ nastup sa više pokazivanja „zuba i mišića“.
Doduše, nije prvi put da ovako nešto čujemo iz VW grupe. Audi je obećavao da će učiniti nešto više povodom dizajna, pa se sve (za sada) završilo na pričama. Šef dizajna Volkswagena, Klaus Bišof, kaže da će izgled budućeg krosovera srednje veličine (dimenzije Audija Q7) biti odvažniji, te da će inspiraciju pronaći u Cross Coupe GTE konceptu.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Kakav god bio u buducnosti, nezahvalnost koju nudi masovna proizvodnja i cesta zastupljenost u sinergiji sa ljudskom percepcijom, cine da dizajn bude "dosadan".
Drugim recima, ako se nesto cesto vidja, po automatizmu biva dosadno i nezanimljivo.
volkswagen "mijenja kurs" dizajna i ne želi više bit "dosadan".... drugim rećima, dolazi nam "smak sveta"! ili bar "smak sveta" za ostale, ne toliko "konzervativne", marke :))
Najveci problem nastaje onda kada se funkcionalnost podredjuje dizajnu.
Tako na primer na ovoj fotografiji vidimo lepe i simpaticne farove koji slabo sijaju,...
Ucestalost jeste monotona, ali cinjenica je da neki proizvodi jednostavno imaju "dusu" i zato postaju ikone dizajna ma koliko bili ucestali.
VW Buba, Flasa Coca Cola, iPhone, Convers All Star, Fiat 500, Golf 2, Nissan Micra, sladoled u kornetu, Series 7 stolica, zuta hb olovka sa gumicom...