
Ruper Stadler, predsednik Audija, predviđa da će za narednih pet godina 40-45% svih prodatih automobila kompanije činiti SUV i krosover vozila. Naime, on kaže da kompanija proizvodi ono što kupci žele, a oni sada žele SUV automobile.
Časopis AutoExpress kritikuje i tvrdi da Stadler prati svaki korak konkurencije, te da igra kopiranja dostiže epske razmere. Časopis kritikuje proizvođače (ne samo Audi) u smislu da ne obrazuju kupca i da im je profit u prvom planu i da se konkurentnost pretvorila u kopiranje.
Kritikuje se i napredak na polju zelenih tehnologija, jer veliki, masivni i neaerodinamični automobili svakako ne mogu biti prijatelji prirode.
Ipak, ostaje činjenica da će Audi uskoro nuditi mnogo više modela sa Q oznakom, a broj modela sa oznakom A se neće povećati.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi
Razumljiva mi je pomama za SUV vozilima, iz poznatih "dobrobiti" koje pruzaju.
Isto tako je i nelogicno da u vreme krize, downsizinga, skupog goriva itd, budu toliko popularni ne-ekonomicni suv-ovi.
Mnogo pre suvova, ekoloski dusebriznici, paznju bi trebali da obrade na pojave koje prirodu ugrozavaju vise hiljada puta vise.
Pre svega, smece bi morali pocistiti prvo iz svog dvorista.
Ah ta ekologija... SUV nije ni blizu najveci problem.
Reciklaza, nepotrebna pakovanja(tipa keks koji ima plastiku, pa celofan, pa kutiju, pa celofan?), proizvodnja jenokratnih upotrebnih predmeta koji prave nenormalne kolicine djubreta poput nekvalitetne odece, pelena, raznoraznih plakata, reklama, postera i slicno za proslave raznoraznih besmislenih praznika kao Mardi Gra...
SUV je bolji u prelasku preko rupa, lakse se ulazi u njega(pogotovo od kad su karavni krenuli sve vise i vise da se primicu zemlji, a putevi su i dalje isti), lakse se vidi iz njega...
A ima i grozota koje vidimo sad i niakd vise. Kao HR-V, Cherkoee, Renegade, 500x, Juke, Countryman... Prolazni trend. Secamo li se PT Cruisera i koliko je bio kul a posle nisi mogao da ga prodas sve i da platis kupcu?