
Prilikom komercijalnog lansiranja novog modela Espace, Renault je objavio svoj novi potpis „Renault. Passion for life.“. Taj potpis dočarava obnovljeni dizajn vozila od 2012. godine. Naglašava i novo obećanje marke: sa strašću osmisliti kvalitetna vozila privlačnog dizajna, koja svakidašnji život čine boljim. Novi identitet marke Renault razvija se od aprila 2015. godine.
Renault oduvek nudi „automobile za život“, inovativna, pametna, prilagodljiva i udobna vozila. Od 2012. godine ti geni marke Renault povezani su sa željom za razumevanjem kupaca na nivou emocija. Njihovo buđenje ostvaruje se obnovljenim dizajnom vozila. Senzualan, privlačan i atletski dizajn modela Clio, Captur, Twingo, Kadjar, a sada i novog Espacea pokazuje tu predanost.
Potpis „Renault. Passion for life.“ naglašava i neprestane napore Renaultovih inženjera i dizajnera. Njihova je misija da posmatrajui kupce i njihove životne navike kako bi im ponudili kvalitetna vozila, domišljate inovacije i usluge koje sve više olakšavaju svakodnevni život. Kao primer može da se navede sistem R-Link2®, brojna oprema za pomoć u vožnji i sistem Multi-Sense® u novom Espaceu ili pak automatski preklopiva sedišta u Kadjaru.

„Naš novi potpis marke 'Renault. Passion for life.’ odražava korenitu promenu marke Renault koja je započela novim Cliom.“ objasnio je Michael van der Sande, direktor za globalni marketing. „To nije samo potpis, nego i obećanje marke upućeno našim kupcima: Renault će nastaviti svoju transformaciju i do kraja 2016.godine ponudiće potpuno obnovljenu gamu vozila. Ti modeli, koje su sa strašću osmislili naši inženjeri i dizajneri, moraju da olakšaju život naših kupaca i učine njihovu svakodnevnicu prijatnijom.“
Osim potpisa, interni timovi odeljenja za dizajn osmislili su i preoblikovali i vizuelni stil marke. Ta se promena odnosi na sve komunikacijske materijale: vizuelno i zvučno oglašavanje (televizija, štampa, plakati, radio...), internet stranice, štandovi, događanja, promotivni proizvodi, uniforme... Renault logotip u obliku romba postaje upečatljiviji i izlazi iz svog okvira. Dobija na vrednosti, veći je, sjajniji, po uzoru na to kakav je postao na novim prednjim krajevima vozila marke. Menja se i dizajn natpisa RENAULT. Nadahnut DNK-om iz istorije marke, moderniji je i robusniji. Renault žuta boja blistavija je i toplija. Sada je u toj boji vertikalna pruga pored logotipa. Svi ti elementi uklapaju se u jednostavan i elegantan vizuelni sistem koji proizvode stavlja u prvi plan. Taj kreativan i emocionalniji pristup u skladu je s misijom koja je dodeljena Laurensu van den Ackeru, direktoru dizajna marke Renault.
„Kad sam došao 2009. godine, misija mi je bila da stvorim emocionalnu vezu između kupaca i marke Renault. “, kaže Laurens van den Acker, direktor dizajna marke Renault. „Zatražio sam od svojih ekipa da ožive latinske korene marke Renault dizajniranjem automobila senzualnih i napetih linija, automobila koji mogu da se personalizuju i razigranih su boja, koji pokreću emocije i svakidašnji život čine prijatnijim. ”
Novi poslovni identitet Grupe Renault koja okuplja marke Renault, Dacia i Renault Samsung Motors otkriven je krajem aprila 2015. godine u vreme trajanja glavne skupštine Grupe Renault.
Izvor: Netauto.rs