
Veoma popularna bela boja kod sportista i luksuznih automobila u poslednjih, sedam, osam godina (u međuvremenu se proširila baš na sve klase) danas je počela da gubi bitku sa sve popularnijom žutom bojom.
Veliki je to povratak vedre i upečatljive boje koja je svoju popularnost poslednji put ostvarila krajem osamdesetih i početkom devedesetih na modelima poput Ferrarija F355 Spider, Mercedesa CLK ili BMW-a M3...
Naravno, govorimo o sportskim modelima automobila, a da je tako potvrđuje sve više proizvođača koji za boju lansiranja svog novog modela biraju baš žutu boju! Hoće li se taj trend u budućnosti proširiti na sve ostale klase ostaje pitanje, no teško da će se dogoditi kao i s belom koja je od žute bojom ipak prilagodljivija i SUV-ovima i limuzinama ili kompaktima.
Šta kažu psiholozi po pitanju izbora bele ili žute boje? Belu boju koja je stekla ogromnu popularnost biraju prema tvrdnjama stručnjaka osećajni i preopterećeni ljudi koji se često skrivaju iza devičanske boje lima. Osobe koje biraju belu boju, podsvesno žele pobeći iz stresom opterećene stvarnosti u smirenost asketske beline.
S druge strane, žuta je boja optimizma, zadovoljnih i veselih ljudi koji sreću pod svaku cenu žele i okolini. Ovakve osobe lako sklapaju poznanstva i u društvu su omiljene. Žele li nam proizvođači velikim povratkom žute boje na svojim novim modelima doneti optimizam i poručiti kako dolaze neka bolja vremena, ostaje za videti...
Izvor: Economy.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs