
Ako neko sruši rekord sa Nirburgringa, Japanci odmah spremaju odgovor
Kada je u pitanju reklama za sportske kompakte, Nirburgring je jedino pravo merilo. Honda Civic Type R je kralj u kategoriji automobila s pogonom na prednje točkove, a krug na legendarnoj stazi prošao je za 7:50.63 minuta.Taj rekord je postavljen pre gotovo godinu dana, i to s prototipom, ali uz motor, oslanjanje i gume koje se nalaze i na serijskoj verziji. Nedostajala je tek klima, ali Japanci kažu da prototip Type R nije bio lakši jer je za obaranje rekorda dobio zaštitni kavez sa gumenim blokovima.

Honda je sada najavila i da će proizvesti još snažniju verziju Type R ako neki drugi proizvođač postavi najbolje vreme. Motor će razvijati više 'konja', dok će karoserija izgubiti nešto kilograma.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Honda
Seat Leon je medju serijskim automobilima sa pogonom na prednjim tockovima u kojima se normalno voze 4 odrasle osobe i koji ima normalan prtljaznik, rekorder na Nirberringu.
Pravljenje trkackih skalamerija nije poenta price.
Vojvoda ocigledno ne zna da civic ima najveci gepek u toj klasi. Da ne pisem dalje...
Honda ima odlican gepek(koji kad napunis ne vidis nista nazad), a ima i naprakticnija zadnja sedista.
E sad, sto se lomatas ko sa kocijom preko lezecih, i sto je kontrolna tabla malo gore, malo dole, malo levo... a sva tri prikaza raspar, sto mu je sve kao pokupljeno od zaostalih delova i sto izgleda gore od prethodnog, to nema veze.
I kosta kao BMW/Mercedes.
Koliko je Civic konforan za voznju i na prednjem sedistu najbolji odgovor se moze dobiti od Borkovica.
O zadnjoj klupi ne treba diskutovati.
Ovde nije rec o standarnom Civicu, vec o modelu koji je posebno pripreman za Nirberring, za raliku od Leona koji je potpuno standardan serijski automobil.
Ovde po obicaju obavezno ima nesto smesno da se procita.
Vojvoda
Nisam video zadnja sedista ( klupu kako ti nazivas) niti sam ga video uzivo jer jos nije stigao u srb.inace procitaj tekst opet ako se vec ne rezumes, Honda civic type R je seriski model, ne znam odakle ti to da je pripremljen posebno za nirb.lepo pise sa standar.gumam ,tezina klime nadoknadjena itd.
Druga stvar koja je bas smesna je ta gde poredis ducin civic iz wtcc ako iole znas nesto to je da ti automibili u wtcc nemaju nikakvih dodirnih tacaka sa standardnim modelima. Pocev od ogibljenja pa do karoserije , ako ti je zakljucak da nema mesta zato sto duci borkovicu nisu namestili sediste za njega u trkackom auto to je onda druga stvar. Inace typa r je seriski model kao svaki drugi, I mesta ima na pretek kao u normalnom civicu.
Fordovac. Ne prakticna zadnja sedista heheheh , gepek pun...ne vidi se, o cemu ti to? Svaki auto ako napunis stvari do vrha neces nista videti, ako punis do daske ne vidim kako ne vidis moguce da si los vozac .
Ja sam se samo vozio u njemu i razbijes se pristojno preko rupa, ali stvarno nije neudoban auto na normalnom putu, nije truckav kao vecina.
Zato sto je gepek mentolan, i pod kosinom, pa za razliku od NORMALNIH automobila poput Golfa, gde mozes da stavis jednu torbu vertikalno,a onda skije pa jednu horizontalno i i dalje vidis preko pola prozora, ovde ne moze nista vertikaln oda stane, nego dupce punis gepek, cime se prozor zauzme. Jasnije? :) Ovo isto vazi za Prius npr. i sve te automobile sa "nagnutim" zadnjim staklima, jer ne moze da se stavi visok predmet.
@vojvoda
Leon nije postavio rekord sa serijskom opremom, stavise od svih konkurenata jedino njega ne mozete kupiti sa performance pack opcijama koje je imalo vozilo koje je oborilo rekord.Megane jeste bio ogoljen, bez klime i bez zadnjih sedista, ali se takav moze kupiti i voziti.Civic takodje.Leon ne mozes kupiti sa kocnicama i pneumaticima koje je imao kad je obarao rekord.
U principu sve te hard core ogoljene verzije nemaju nikakvog smisla kupiti, bez obzira sto su sa njima oboreni rekordi, pa cak i one "civilne" verzija samo zbog toga sto su postavile neki rekord, jer onaj koji kupuje ni u kom slucaju ne moze da ima vozackog iskustva na NBR kao testni vozac, a ni slobodnu stazu... jedino svoj neki licni rekord... ali marketing dobro radi posao...
Isto vazi i za bilo koji hot-hatch i njegovo vreme na stazi od kojeg prosecan vozac nema ama bas nista... svi do jednog su zverine i vise nego dovoljne za puteve...