home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota preduzima veliki korak prema konačnoj realizaciji projekta i-Road, ultra-kompaktnog konceptnog električnog automobila, lansiranjem projekta „Open Road Project“ u Tokiju.

Kako bi podstakla korišćenje praktičnog, jednostavnog i zabavnog koncepta i-Road na gradskim ulicama, Toyota će kroz ovaj projekat tražiti kreativne ideje i mišljenja kako od strane specijalizovanih kompanija, tako i od šire javnosti, sa fokusom na dva ključna područja: traženje prikladnih parking mesta i podsticanje personalizacije.

Prikladno parking mesto

Dve ključne prednosti konceptnog i-Road-a su njegove kompaktne dimenzije i mogućnost punjenja baterije preko standardne električne utičnice od 100 V. Sarađujući sa rukovodiocima javnih parkirališta i vlasnicima mnogih poslovnih prostora u centru Tokija, Toyota će, nalazeći skučene i neiskorišćene gradske prostore koji imaju pristup električnoj utičnici za punjenje, iskoristiti navedene prednosti malog električnog automobila za svakodnevno i opušteno korišćenje automobila - u jednom od najvećih gradova na svetu.

Mišljenja svih učesnika u „Open Road Project“-u će biti prikupljena i iskorišćena za pravljenje opširne analize o prihvatanju i načinu širenja mreže parking mesta sa mogućnošću punjenja baterije.

Podsticanje personalizacije

Drugi cilj Toyote jeste da vožnja vozila i-Road bude u potpunosti jedinstveno iskustvo ličnog prevoza u velikom gradu, kroz uvođenje personalizovanih delova karoserije. Učesnici „Open Road Project“-a će imati mogućnost da izraze sebe kroz i-Road, korišćenjem potpuno personalizovanih delova karoserije iz 3D štampača, takođe u boji prema ličnom izboru.

Toyota će da obezbedi 10 i-Road automobila na korišćenje za ukupno 100 učesnika u projektu – od potpuno nasumično odabranih ljudi koji nisu povezani sa automobilskom industrijom ni na jedan način, preko stručnjaka do trendsetera. Svako od njih će voziti ovaj automobil otprilike mesec dana, čime će projekat ukupno trajati otprilike godinu dana.

Zadatak učesnika, osim personalizacije i uživanja u jedinstvenom vidu prevoza, jeste da daju konkretno mišljenje koje će pomoći Toyoti da poboljša praktičnost i mogućnosti korišćenja i-Road vozila svakodnevno. Navedeno će svakako uticati na konačne odluke i održive opcije serijske proizvodnje.

Kroz ovakav način testiranja proizvoda u razvojnom stadijumu, Toyota će proučavati najbolje i najefikasnije načine razvijanja proizvoda i usluga koji će biti bazirani na identičnim ključnim prednostima kao i i-Road, i time će otvoriti nove i vrlo uzbudljive mogućnosti za urbanu mobilnost.

Umesto nekadašnjeg skrivanja od javnosti i sporog otkrivanja proizvoda, ovakav novi pristup analizi mišljenja potencijalnih kupaca i stručnjaka, na sredini razvoja projekta, stvara potpuno nove mogućnosti u razvijanju proizvoda i usluga koji bi mogli da privuku još veću zainteresovanost za i-Road.

PR Toyota Srbija



čitanja : 675



Komentari