home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Qoros napušta Evropu

8 Jun 2015 - 08:30 Vesti Link

Kako podseća MojAuto, pre nešto manje od dve godine automobilskim svetom je odjeknula „bomba“ - kineski „koros 3“ je osvojio maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP testu bezbednosti!

Ambiciozni Kinezi su odmah najavili ofanzivu na evropsko tržište ali je napad bio kratkog daha. Naime, „Koros“ je 2014. godine prodao ukupno 7.000 automobila, od kojih samo 51 na Starom kontinentu!

Novi šef brenda, Fil Murtoh, koji je ranije radio u „Dženeral Motorsu“, odlučio je da „Koros“ zamrzne poslovanje u Evropi i da se posveti prodaji u Kini. „Evropa je od velike važnosti za nas, ali ne danas ili sutra. Ima vremena, nismo rekli poslednju reč“, poručio je Murtoh.

Stručnjaci procenjuju da je „Koros“ slabo prošao zbog lošeg marketinga i slabe ponude modela koju čini već pomenuti „koros 3“ u tri karavanske verzije.

Pretpostavlja se da će se kineski brend oporaviti do 2018. godine, a da je svetlo na kraju tunela model „koros 2 PHEV“ koji je kao koncept predstavljen na Salonu u Šangaju. Egzotično stilizovani SUV dužine 4,2 metara, širine 1,9 i visine 1,55 metara mogao bi da se u kratkom roku nađe u serijskoj proizvodnji.

Izvor: Mojauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Qoros



čitanja : 1235



Komentari

Ova marka je izlagala u Frankfurtu pre 2 godine. Njihovi automobili deluju mnogo ozbiljnije od ostalih kineskih marki. Trude se oko dizajna, to se vidi već na prvi pogled, a nisu samo čiste kopije drugih kao ostale kineske marke. Čak su u Frankfurtu 2013. imali izložen neki neverovatno atraktivan SUV koncept.

Autor MV 08 Jun 2015, 08:45

Nastup ex proizvodjaca automobila na evropskom tlu je slicno kao sedanje golom guzom na mravinjak.

Autor vojvoda 08 Jun 2015, 08:55

Automobil izgleda pristojno, mirno, kvalitetno, prilicno blisko ukusu Evropljana. Medjutim, da bi nesto postalo etablirano u svetu podeljenih karata u autoindustriji, nije dovoljno samo ga proizvesti. Ako su mislili da ce im prodaja biti barem evropski prosecna, onda su morali imati i evropski prosecan broj distributera, servisera, oglasavaca i dr.Ovako...sta da radi tih 7000 kupaca sada?Gde da servisira auto, kome da se obrati za delove, kome da reklamira proizvod u slucaju eventualnih nedostataka?

Autor Bobo 08 Jun 2015, 10:16

@ Bobo

Ne razumes, 7000 u celom svetu a u EU 51 auto. Da, 51 auto. Verovatno samo za promocije i to bi bilo to. :D

Steta, mogli su da dodju u Srbiju, posto nasa Komunalna policija nema problem sa kupovinom kineskih vozila.

Autor Fordovac 08 Jun 2015, 14:13

Onaj Chery što je uradio Pininfarina izgleda sasvim solidno, ali kakav je kvalitet to već ne znam...

Autor MV 08 Jun 2015, 14:36