
Citroen je najpopularniji francuski brend, pokazuje najnovije Posternak-Ifop istraživanje koje se bavilo imidžom brendova lokalnih kompanija u francuskoj javnosti.
Prema ovoj anketi, Citroen je najpopularniji francuski brend u Francuskoj, popularniji od ostalih auto-brendova; Peugeota (na 6. mestu) i Renaulta (9. mesto). Ovde međutim treba napomenuti da Citroen prvo mesto deli sa Michelinom.
Anketa iz prošlog meseca je obuhvatila reprezentativni uzorak francuske
populacije koja je Citroenu dala brend imidž index 77 (koliko i Michelinu),
među ukupno 30 francuskih kompanija iz svih sektora.
Peugeotov brend imidž index u toj anketi je inače bio 71, a Renaultov 65.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Hahaha, da li bi im bio toliko omiljen kada bi se prosecnom Francuzu reklo koliko milijardi evra svake godine drzava donira PSA i tako godinama.