
Kako prenosi B92, nakon što je direktorka General Motorsa (GM), Meri Bara, navodno odbila ideju prvog čoveka FIAT-a o spajanju sa grupacijom FCA, Serđo Markione okreće se kompaniji Peugeot-Citroen.
Izgleda da šef grupacije FCA (FIAT Chrysler Automobiles) ne odustaje od namere da ojača svoju kompaniju udruživanjem sa nekim od svetskih automobilskih giganata.
Posle po svemu sudeći bezuspešnog pokušaja da privoli GM na saradnju, Markione prelazi na plan “B” - sličnu ponudu uputiće kompaniji Peugeot-Citroen, saznaje Blumberg.
Iako mediji prenose da Serđo Markione još uvek nije odustao od namere da se udruži sa General Motorsom, uvek je dobro imati više opcija na stolu. Jedna od njih bi mogla da bude upravo ulazak u pregovore sa PSA.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
Ovo vec ima smisla. Vec su delili komercijalna vozila, prilicno uspesno, a PSA nema drugi ulaz na SA trziste.
Pritom oba postoje u JA i Kini.
Onda neka nastavljaju da dele komercijalna vozila. Istorija autoindustrija puna je neuspelih spajanja, što zbog razlika u kulturi, što zbog nezgrapnih pokušaja da se integrišu kompleksne strukture.
Umesto da 1+1 bude 3, često se desi da 1+1 i ne dostiže 1, odnosno obe firme dožive krah.
Markijone sve više podseća na Jurgena Šremp.
"Markione prelazi na plan “B”"
A plan "C" je verovatno "daj sta das pa nosi".
Srdjo nakon preuzimanja Jeep-a zeli da obezbedi jos jednu sigurnu firmu, zna da se ne sme osloniti na Fiat.
A bio je Srdjo i na trci F1, pratio dominaciju Mercedesa. : )))
Imas priliku i kada suprotno ne valja. Kao Volvo npr.
Spojene kompanije koje sada postoje: FIat, Renault, Daimler, GM, PSA, VW. Zvuce poznato? :D
Na kraju će se spojiti:
italijani+francuzi (ameri i oni jednim delom)
nemci+japanci
englezi će ostati u vlasništvu sadašnjih kompanija, a ako vremenom postanu "višak" i neisplativi verovatno će ih kupiti određena grupa investitora...
Nekoliko ljudi je već reklo da će ubuduće samo grupacije postojati.
Pozz