home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

26. jun 2015, Kragujevac – Počev od danas, 26. juna, zaposleni u kompaniji FCA Srbija, svakog vikenda imaće priliku da dobiju na korišćenje vozilo koje proizvode, Fiat 500L. Pod sloganom „Ponosan sam što proizvodim 500L“ zaposlenima će svake nedelje, od petka popodne do ponedeljka prepodne, na raspolaganju biti model Fiat 500L, nacionalni ponos Srbije, koji se proizvodi u fabrici u Kragujevcu, a izvozi na evropsko i svetsko tržište.

„Ideju da zaposlenima ustupimo model Fiat 500L na korišćenje tokom vikenda, dobili smo nakon internog istraživanja, koje je pokazalo da bi čak 80% zaposlenih u FCA Srbija želelo da učestvuje u ovoj aktivnosti. Na ovaj način naši zaposleni imaće mogućnost da ponosno pokažu da direktno učestvuju u samoj proizvodnji ovog nacionalnog brenda i da su upravo oni najzaslužniji za njegov uspeh,“ rekao je g. Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), direktor fabrike FCA Srbija.

FCA je prepoznatljiv, ne samo u okviru globalne automobilske industrije, među kompanijama koje visoko vrednuju svoje ljude kao jednu od svojih najvećih snaga i prednosti. FCA Srbija se trudi da vodi brigu o svojim zaposlenima, i to nizom akcija i aktivnosti koje organizuje, ne samo za zaposlene, već i za njihove porodice.

PR saopštenje - FCA Srbija



čitanja : 1595



Komentari

A, koliko vozila će biti dostupno za "paralelno" korišćenje?

Autor moron 26 Jun 2015, 15:33

Bice dostupno 3 komada! jedan za direktora, drugi za sina i treci za svalerku :)

Autor Alfista 26 Jun 2015, 15:52

Svaki salon Fiata ima po 5 službenih 500L. U krugu fabrike za sopstvene potrebe ima preko 50 komada. Svaki šef, šefić i šefičić se dovozi i odvozi s pomoću 500L :D .
Ja bi sve to zabranio, imaš bus ili svoj auto, pa se dovezi, a za vreme radnog vremena vozi službeni auto i vrati ključ nakon smene.
Jel FCA Kragujevac privatno ili društveno preduzeće? Samo u EPS-u službeni auto služi i za svadbe i za sahrane.

Autor 1984 26 Jun 2015, 16:14

Ostali radnici ce takodje dobiti 500L, ali verovatno u razmeri 1:43. i da biraju beli ili crveni.
Ovaj mali na trecoj slici je vec dobio da se igra sa njim za vikend ::)

Autor Alfista 26 Jun 2015, 16:23

Sve za istaknuti kadar URS-a...

Autor Orlo 27 Jun 2015, 22:35

Ovo treba pozdraviti. Prosecan radnik u Srbiji moze samo da sanja da dobije od firme auto za vikend.

Autor B.M. 28 Jun 2015, 00:27

Sanjaće prosečan radnik i dalje.

Autor CaMIRO 28 Jun 2015, 02:28

Nema svako srecu da radi u Fiatu. Ima toliko prijava za zaposlenje iz cele Srbije da mogu otvoriti jos nekoliko fabrika. Al nek prvo drzava ispuni svoje obaveze. Kad je Vucic obisao fabriku, il neko od ministra iz vlade? Otvaraju neke male fabrike, il pogone za 50ak radnika koji godisnje ne naprave ni milion evra, a ne obilaze fabriku koja izvozi 1.5 milijardi evra.

Autor B.M. 28 Jun 2015, 09:07

Nema svako sreću da radu u Bus Plusu. Ima toliko prijava za zaposlenje iz cele Srbije da mogu otvoriti još nekoliko kancelarija.

Da ne pominjem da Bus Plus ima daleko više klijenata od FAS-a.

Autor CaMIRO 28 Jun 2015, 11:50

Nadležni u kragujevačkoj gradskoj upravi ocenili su da je zvanična najava potpredsednice Vlade i ministarke građevinarstva i infrastrukture Zorane Mihajlović da je izgradnja severne i južne obilaznice oko Kragujevca nastavak gradnje auto-puta do Koridora 10 i modernizacija pruge Lapovo-Kraljevo koja počinje ove godine - odlična vest, te da očekuju njenu realizaciju.

Nadležni u kragujevačkoj gradskoj upravi ocenili su da je zvanična najava potpredsednice Vlade i ministarke građevinarstva i infrastrukture Zorane Mihajlović da je izgradnja severne i južne obilaznice oko Kragujevca nastavak gradnje auto-puta do Koridora 10 i modernizacija pruge Lapovo-Kraljevo koja počinje ove godine - odlična vest, te da očekuju njenu realizaciju.

- To je odlična vest, ali reči slušamo, a verujemo delima. Potpredsednica Vlade i ministarka Mihajlović je, za razliku od pojedinih prethodnika u njenom resoru, reagovala brzo nakon sastanka koji su predstavnici Kragujevca sa njom imali 4. juna. Sada čekamo konkretizaciju dosadašnjih dogovora, odnosno očekujemo ugovore i dinamiku radova izgradnje i osavremenjavanja navedenih saobraćajnica, rekao je za naš list član Gradskog veća za prostorno planiranje, urbanizam i izgradnju Veroljub Trifunović.

On je napomenuo da je reč o državnim infrastrukturnim projektima, koji će se finansirati iz republičke kase, a da će gradska uprava "sa zadovoljstvom da pomogne sa svoje strane", odnosno da će u realizaciji učestvovati "u meri u kojoj su to njene obaveze i prava".

Trifunović podseća da je Ministarstvo građevine najavilo da će Kragujevac 21. avgusta, na sastanku regionalnih zvaničnika u Beču, biti uvršteno u mrežu primarnih saobraćajnica zapadnog Balkana.

Izgradnja auto-puta od Kragujevca do Koridora 10 ugovorna je obaveza države Srbije prema Fijatu. Saobraćajnica dužine 25 kilometara gradi se još od 2004, ali su posle potpisivanja ugovora sa Fijatom radovi intenzivirani. Ostalo je da se izgradi ili završi još 9,7 kilometara puta u ataru batočinske opštine.

Gradnja obilaznice oko Kragujevca takođe je ugovorna obaveza države prema Fijatu. Južna obilaznica projektovana je još 1993. a radovi na njoj započeli nešto docnije, da bi početkom prve decenije ovoga veka bili zaustavljeni. Uprkos ugovoru sa Fijatom, do sada nisu nastavljeni. U međuvremenu je pokrenuta inicijativa za izgradnju severne obilaznice koja bi obezbeđivala saobraćajnu vezu Fijatovoj fabrici sa Koridorom 10, ali bi navodno bila jeftinija. Jedna od tih obilaznica trebalo je da bude završena do početka proizvodnje novog modela "fijat 500l", koja je startovala u julu 2012. I železnička pruga Lapovo-Kragujevac-Kraljevo, kojom se "velike fiće" transportuju do Luke Bar, trebalo je, prema ugovoru sa Fijatom, da bude osavremenjena do početka serijske proizvodnje tog modela.

Autor B.M. 29 Jun 2015, 21:59

Kada „Fijat“ ispuni obećanja data kada je fabrika predata 06. maja 2008., da razgovaramo o obilaznici.

Autor CaMIRO 30 Jun 2015, 09:08

CaMIRO
Šta je Fiat tada obećao? I kako, u "papirnoj formi" ili "puste reči"?

Autor moron 30 Jun 2015, 09:14

Meni licno nije jasno zasto bi neko ispred drzave potpisao kao uslov da cemo mi napraviti obilaznicu, zeleznicku prugu, i moto-put od E-75 do KG... logika mi ne radi jer stvarno koje su dugorocne koristi koje ima FCAS od toga, ali stvarno, o kojoj sumi govorimo i da li su silni strucnjaci i MC Mladjan, na celu partije, izracunali koliko to kosta nas a koliko to moze da ustedi njima... kapiram da su tu bili na prvom mestu stranacki interesi jedne interesne grupe - partije ali opet... mislim da bi tog koji je taj ugovor potpisao treba vesati za primer na Terazijama, jer posle toliko toga sto je drzava dala... mozda nam tu jedan na blogu koji bese medju pregovaracima, a jeste ujedno i mali preduzetnik sa svojim biznisom i strucnjak za ekonomiju moze objasniti...

Autor Orlo 30 Jun 2015, 09:25

Fabrika je predata pod parolom „Fijat je došao kući“, sve sa raznim obećanjima veće zaposlenosti i proizvodnjom dva nova modela do cifre od 500.000 godišnje, u prisustvu Alfreda Altavile koji se smeškao i svojim prisustvom označavao kredibilnost tih obećanja.

Danas daleko manje ljudi u Srbiji rade u autoindustriji nego što je to bilo slučaj 2008.god. Nivo stručnosti je daleko manja, plate nisu povećane i zbog tajanstvenih ugovora veliko je pitanja da li je država odnosno poreski obveznik na dobitku.

Ideja da srpski poreski obveznici nešto duguju „Fijatu“ je suludna.

Autor CaMIRO 30 Jun 2015, 09:39

@CaMIRO
Hvala.

@Orlo
Da, bilo bi lepo čuti stvarnu ekonomsku analizu, za uloženo-dobijeno (sa pozicija Srbije)

Autor moron 30 Jun 2015, 10:00

@moron
Nema takog neceg, sve se kod nas radi odokativno i samo zbog populizma i izbora... taj moto-put, onda cuveni nepostojeci Koridor 11 koji nema dovoljan obim saobracaj da se otplati i tako...

Autor Orlo 02 Jul 2015, 11:37

@B.M.
All, ni Srbija, ni FAS nisu nosioci bilo kakvih prava industrijske svojine na 500 L, niti bi bili na novom modelu, tako da nije njihovo da ulažu pare u tudje. Neka vlasnik toga uloži svoje pare.

Autor moron 02 Jul 2015, 11:50