
Najprofesionalnija sportska liga na svetu imala je domaću automobilsku kompaniju kao deo sponzorskog tima. Ne znamo koliko je američki fudbal popularan u Koreji ali za njihove automobile znaju svi u SAD-u.
Američki fudbal je ubedljivo najpopularniji sport u SAD-u. Svaka kompanija želi da bude deo sponzorskog tima NFL lige. "Hyndai" nije časio časa da uđe u odabrani krug kada je kompanija "GM" odlučila da više ne želi da sarađuje sa NFL-om.
Kompanija iz Južne Koreje potpisala je ugovor na četiri sezone ali obzirom da je NFL uspeo da napravio sezonu koja bukvalno traje čitave godine, onda se može reći da se ovde radi o sponzorstvu na pune četiri godine. To znači da ćemo tokom "Super Bowl" utakmice naredne godine gledati najviše "Hyundai" reklama.
"Hyundai" će imati pravo da reklamira svoje modele iz komercijalnog i luksuznog segmenta ali ne i na pikap kamione. Prema nekim izveštajima NFL će od ovog sponzorstva zarađivati 50 miliona dolara godišnje što je duplo više od sume koju je "GM" plaćao.
Izvor: Autoportal.rs