home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najprofesionalnija sportska liga na svetu imala je domaću automobilsku kompaniju kao deo sponzorskog tima. Ne znamo koliko je američki fudbal popularan u Koreji ali za njihove automobile znaju svi u SAD-u.

Američki fudbal je ubedljivo najpopularniji sport u SAD-u. Svaka kompanija želi da bude deo sponzorskog tima NFL lige. "Hyndai" nije časio časa da uđe u odabrani krug kada je kompanija "GM" odlučila da više ne želi da sarađuje sa NFL-om.

Kompanija iz Južne Koreje potpisala je ugovor na četiri sezone ali obzirom da je NFL uspeo da napravio sezonu koja bukvalno traje čitave godine, onda se može reći da se ovde radi o sponzorstvu na pune četiri godine. To znači da ćemo tokom "Super Bowl" utakmice naredne godine gledati najviše "Hyundai" reklama.

"Hyundai" će imati pravo da reklamira svoje modele iz komercijalnog i luksuznog segmenta ali ne i na pikap kamione. Prema nekim izveštajima NFL će od ovog sponzorstva zarađivati 50 miliona dolara godišnje što je duplo više od sume koju je "GM" plaćao.

Izvor: Autoportal.rs



čitanja : 561



Komentari

nfl sezona je ubedljivo najkraca od svih americkih sportova, traje oko 5 meseci zajedno sa playoffom.
a inace, barem u americi, hyundai nema ni komercijalna vozila ni pikape

Autor mile antena 10 Jul 2015, 07:05