
Nissan je saopštio da je u prvih šest meseci ove godine u Evropi prodao više vozila nego Toyota i Hyundai, pa je time postao i najprodavaniji azijski auto brend na Starom kontinentu.
Nissan je naime u prvoj polovini godine u Evropi plasirao 384.726 svojih vozila, što je za 4,3 odsto više nego u istom periodu 2014.
Ovakva dobra prodaja je ostvarena zahvaljujući potražnji za modelima Qashqai i Leaf EV, koji su pomogli japanskom brendu da zauzme 4,2 odsto tržišnog učešća na evropskom tržištu.
Posebno dobra prodaja u prvih šest meseci 2015. je zabeležena u Velikoj Britaniji (plasirano 88.000 primeraka, + 34 %), Španiji (+18 %) i Nemačkoj (+11 %).
Nissan očekuje da će se rast prodaje nastaviti i u drugoj polovini godine, između ostalog zahvaljujući fabrici u Sankt Peterburgu u Rusiji.
Ivan Mitić – Autoblog.rs