home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Škoda je u prvom polugodištu nastavila svoj kurs rasta. Od januara do juna je broj vozila isporučenih kupcima širom sveta porastao za 4,2 posto na 544.300 vozila (prvo polugodište 2014.: 522.500).

To je novi rekord u prodaji marke Škoda za prvo polugodište.

U junu je češki proizvođač automobila isporučio 94.600 vozila (plus 0,1 posto u poređenju sa junom  2014.).

Dobar start su zabeležile nove generacije modela Fabia i Superb. U prvom polugodištu je Fabia u zapadnoj Evropi ostvarila plus od 24,3 posto, a Superb plus od 30,6 posto.

Dobar razvoj prodaje u zapadnoj i centralnoj Evropi je uspeo da kompenzuje slabiju prodaju pre svega na tržištima u Rusiji, Ukrajini i Kini. U zapadnoj Evropi Škoda se pokazala u jakoj formi. U junu je marka porasla za 9,3 % na 42.700 vozila isporučenih kupcima (jun 2014.: 39.100). U prvom polugodištu Škoda je ostvarila plus od 3,5 % na sveukupno isporučenih 225.500 vozila (od januara do juna 2014.: 217.900). Na svom najjačem evropskom tržištu, u Nemačkoj, proizvođač je u junu povećao prodaju za 13,5 % na 17.000 vozila; u prvom polugodištu za 5,6 % na ukupno 80.900 isporučenih vozila. Time je Škoda dodatno pojačala svoju poziciju kao najjača uvozna marka.

U istočnoj Evropi, uključujući Rusiju, Škoda je u junu kupcima isporučila 7.300 vozila (jun 2014.: 11.100), a u prvom polugodištu 44.000 vozila (od januara do juna 2014.: 58.700). Škodin tržišni udeo u istočnoj Evropi je krajem juna porastao na 4,6 % (prvo polugodište 2014.: 4,2 %). Na ruskom tržištu Škoda je u junu prodala 4.400 vozila, a taj je broj u junu prošle godine iznosio 7.900 vozila (minus 43,9 %). Od januara do juna broj isporučenih vozila marke u Rusiji iznosi 28.000 (od januara do juna 2014.: 42.000 vozila; minus 33,3 %).

Snažan rast Škoda je ponovno ostvarila u centralnoj Evropi. Broj vozila isporučenih kupcima porastao je za 14,9 % na 15.300 vozila (jun 2014.: 13.300), a u prvom polugodištu za 13,2 % na 88.900 vozila (od januara do juna 2014.: 78.600).

Škoda tržišni udeo u centralnoj Evropi je krajem juna dostigao 21,3 % (prvo polugodište 2014.: 20,3 %). Na domaćem tržištu, u Češkoj, marka je u junu porasla za 24,3 % na 7.600 isporučenih vozila (jun 2014.: 6.200).

U Kini je Škoda u prvom polugodištu ostvarila rast prodaje od 5,8 % na 138.300 isporučenih vozila (prvo polugodište 2014.: 130.700). U junu je marka kupcima isporučila 20.000 vozila (jun 2014.: 23.600; minus 15,2 %). Škoda je rast zabeležila i u Indiji gde je u junu isporučeno 1.300 komada (jun 2014.: 1.000), a u prvom polugodištu 8.000 isporučenih vozila (prvo polugodište 2014.: 7.700).

Izvor: Automotovision.hr / PR Škoda

Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda



čitanja : 1787



Komentari

Kvalitet je uvek priznat i tražen ...

Autor moron 17 Jul 2015, 10:35

@ moron
Tačno, pitanje je da li je uvek i pronađen.

Autor Matori 17 Jul 2015, 10:41

Pa,kada je škodislav u pitanju, prodajni rezultati tog brenda govore da je ogroman broj ljudi uspeo da prepozna i pronadje željeni kvalitet. Još samo da i D.J. Powers to zapiše u svoju beležnicu ...

Autor moron 17 Jul 2015, 11:24

A Fiat povećao proizvodnju za 17%, što znači 4 put odnosu na Skodu.
Više ljudi je prepoznalo kvalitet Fiata od Skode

Autor Ex Jugosloven 17 Jul 2015, 22:22

Kada prethodno prodaješ 100 vozila u nekom intervalu, pa onda povećaš za samo 17 komada, na ukupno 117, porasla ti prodaja za 17%.
A ako prethodno prodaješ 100.000 komada, pa povećaš za čak 4.000 komada, poraste ti za samo 4% ...
Statistika je čudo ... Kao i škoda. I sa novim superbom će sada to (opet) da se i pokaže

Autor moron 17 Jul 2015, 22:36