
Kako prenosi B92, jedan od zahteva države prema kompaniji Fijat i o tome se razgovara, jeste novi model vozila, kaže ministar privrede Željko Sertić.
“Stalno smo u kontaktu i razgovorima oko daljeg razvoja Fijata i nemam nikakve velike vesti, sem da ta proizvodnja oscilira u odnosu na prodaju vozila i trebalo bi da uđemo u ozbiljne razgovore”, rekao je Sertić gostujući u Kažiprstu B92.
Sertić kaže da su se premijer Aleksandar Vučić i on sastali sa najvišim rukovodstvom Fijata i da je bilo razgovora oko važnih aktivnosti koje se tiču razvoja firme.
“Jedna od ideja i već imamo razgovore koje bi trebalo da intenziviramo u drugoj polovini godine jeste novi model”, rekao je on.
Izvor: B92.net
Desice se to sigurno, ali ne verujem da ce kod nas praviti udarni model poput 500x, vec pre neke nise.
Prava stvar bi bilo kad bi ih pamet posluzila da jos nekog proizvodjaca dovedu, pa makar bili i Kinezi.
Ovi naši političari i njihovi stručnjaci stvoreni su jedno za drugo.
„... razgovora oko važnih aktivnosti koje se tiču razvoja firme“.
How yes no.
Tu se ne zna ko šta plaća, a sve više kod Markijonea ni ko pije.
Kako ono beše u Kragujevcu 2008. ... „Fijat je došao kući“?
Mogu zamisliti kako izgledaju ti razgovori. Dinkic je za ovog Serica doktor nauka. Isao je po sto puta u fabriku dok nebi zavrsio posao.. Onda smo se zalili na subvencije a i dan danas ih dajemo, samo sto sad investitori nece doci ni za pare.
"Dinkic je za ovog Serica doktor nauka. Isao je po sto puta u fabriku dok nebi zavrsio posao"
Pa da, po mito.
Ova priča i razgovori će dovesti do zatvaranje proizvodnje. Meni ne smeta Fiat, ali od njih smo dobili samo veće zaduženje zemlje.
Licno se nadam da ce i Sinbad ucestvovati u pregovorima, jer ocigledno je da su ovi u kojima je ucestvovao uspesni... i ocekujem da novi model bude 500L Living Treking... :)
I da mogli bi Mladjana da pozovu, i da sve to bude skupa negde, spontano, u vreme viseg racuna za struju, da se malo skrenu lose misli... :)
Za mito se ne ide u fabriku , to se daje u cetiri oka ili preko nekog racuna. Problem je sto mi nista dogovoreno ne ispostujemo i onda su stalno potrtebni dodatni sastanci. Kasnimo u svemu pa je i dobro da se vec ove godine dogovorimo kako bi iduce poceli da radimo. Fiat vuce Italiju a da ne moze malu Srbijicu.
Fiat nije došao u Srbiju da je vuče, nego da skine ekstraprofit. To nije vuča, nego podbijanje Srbije pod led. Jasna je namera, nema šta dalje diskutovati, a finansijski rezultati poslovanja to i pokazuju.
Ako je Fiat dosao u Srbiju da uzme profit onda se debelo zeznuo, jer je nase trziste premalo i nema para za skuplje automobile. Profit se uzima u bogatim zemljama gde za kupca nije nista da izdvoji 10-15000Evra za auto.. Sada zivimo od prodaje 500L na talijanskom trzistu, kao sto je nekad Zastava zivela od prodaje na Slovenackom i Hrvatskom. Sama Srbija kao trziste je nista, Hrvati prodaju duplo vise novih automobila godisnje.
Srbija ima cenu srednje i visoke kvalifikovane snage na nivou ili ispod Kine i Indije, a nalazi se u sred Evrope. I sta je onda problem?
Problem je sto nasi "politicari" traze mito od svake firme koja bilo sta zeli da uradi. Umesto da se da zemljiste za dzabe, pa i subvencije, ovde se pametuje i raznorazni kadrovi koji su doveli do osiromasenja zemlje se pojavljuju kao pregovaraci... i eto.
Nije nikakva tajna da ce svaka firma da prihvati ugovor koji joj donosi profit.
Jeftina radna snaga OK, ali Fiat sve te automobile vraca nazad za Italiju kako bi ih prodao. U Srbiji proda samo nekoliko procenta proizvodnje. Znaci transportuje delove iz Italije, sklapa automobil u Kragujevcu i vraca za Italiju da bi ga prodao. Nema tu neke velike zarade.
B.M.
Ti izgleda pokušavaš da dokažež da je Fiat došao u Srbiju da o svojoj šteti radi na "uzdizanju" Srbije.
Da li sam zaista veruješ u to što besediš?
Za transport i radnu snagu - ne brini, jer i to Fiatu Srbija subvencioniše. a eto - ti opet kažeš Srbija nije ispoštovala "nešto"! Sta??? Ne da leba preko pogače, ili ???
"Ako je Fiat dosao u Srbiju da uzme profit onda se debelo zeznuo, jer je nase trziste premalo i nema para za skuplje automobile."
Pa nisu imali strucnjaka poput tebe.
Naravno da su dosli zato sto im odgovara.
Nigde nema sto u Srbiji imade, nigde takve korumpirane banane odnosno krompira ( Dinkica ).
Sta ti mislis, zasto su dosli ?
E od silne razlike koje uzese, plate za sok i sendvice da nas ubedjuju kako su lose prosli, pa da se naivni raduju...
Da su postena posla, ne bi bili zatamnjeni ugovori, nego bi ih obznanili sve u 16.