home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volvo Marketing direktor Alen Vizer (Alain Visser) je zvanično potvrdio ono što se već čitavih godinu dana da nevericom najavljuje. Volvo ostaje istrajan u svom stavu da sajamske izlagačke aktivnosti usmeri na svega tri najveća svetska sajma na tri najvažnija kontunenta,Ženeva, Peking i Detroit. U skladu sa time, juče je potvrđena definitivna odluka da švedski proizvođač ne učestvuje na sajmu automobila u Frankfurtu.

Ovo je prvo odustajanje jedne velike auto kompanije u istoriji automobilizma sa najvećeg sajma u Evropi. Alan Vizer, stav svoje kompanije da ne izlaže vozila u "Evropskoj katedrali auto industrije" opravdava činjenicom da su nova vremena i novi mediji "načeli" tvrdokorno tradicionalni marketinški put automobilske industrije.

"Da bi prikazali nove modele, razgovarali sa novinarima i našim dilerima više nam sajam nije potreban. U budućnosti nameravamo da umesto bacanja milona na sajamske nastupe, ta sredstva usmerimo prema internetu i digitalnim medijima i da posebno inteziviramo saradnju sa specijalizovanim automobilskim redakcijama" ističe Vizer. On dodaje da je do sada svaki sajam za Volvo predstavljao "veliku investiciju u kojoj smo dokazivali svima da smo manji od Mercedesa, Audija i BMW-a".

"Ideja imamo na pretek, automobilska industrija i marketing više neće biti isti nakon ovoga" dodaje Vizer.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo



čitanja : 733



Komentari

Bezi se od uporedjivanja sa konkurencijom? Volvo ima dobru paletu vozila, mislim da ovim potezom samo gubi.

Autor Damko 06 Avg 2015, 23:29

па реално, за десетак петнаест година ће сајмови какви су данас постати бесмислени ... не можемо ни да замислимо шта нам све доноси развој мултимедије, али са сигурношношћу могу рећи да ће бити спектакуларно ... нпр. имаћеш холо пројектор, повући ћеш садржај са мреже ... чак и штандаре ћеш моћи да бираш

Autor Столе 07 Avg 2015, 12:31