home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Mojauto, ovih dana su objavljeni rezultati zanimljive studije koja je pokazala da češki brend ima veliku bazu fanova na internetu jer se njegovi novi modeli iščekuju sa više pažnje nego oni popularnijih brendova poput Mercedes-Benza i Renoa.

Firma TNS je u svom istraživanju otkrila da je poslednja generacija Škode "superb" izazvala veću pažnju korisnika interneta od premijera luksuznih SUV modela Mercedes-Benza.

Naravno, ne treba zaključiti da je ovo slučajno, jer je Škoda aktivno ciljala korisnike digitalnih medija kako bi proširila vesti o svojim novitetima, a u sklopu ovoga je često nudila besplatne test vožnje kako bi došli do većeg broja mušterija, ali i komentara na društvenim mrežama i internet sajtovima.

Kako je pokazalo TNS-ovo istraživanje, Škodina promocija novih tehnologija poput polu-autonomne vožnje je privukla najveći broj onlajn korisnika dok je Mercedes sa svojim "GLE" modelom pobrao nešto manje klikova, a najveću pažnju je postigao pojavljivanjem u trejleru za film "Jurassic World".

Francuski Reno je sa novim "kadjarom" hrabro stupio u konkurentni SUV segment, ali i zauzeo treće mesto na ovoj listi, dok je njihov "espas" minivan zauzeo četvrto.

TNS je tokom istraživanja pratio blogove, forume i društvene mreže na kojima je odabrao 3.000 "uticajnih korisnika digitalnih medija", ljudi iz Nemačke, Velike Britanije, Francuske i Španije koji su "na internet kačili relevantan sadržaj, aktivno komentarisali i imali snažnu socijalno-medijsku moć", navodi se u saopštenju.

Najviše komentara o novim modelima automobila na internetu tokom juna:

1. Skoda Superb 8.1%

2. Mercedes GLE 5.9%

3. Renault Kadjar 5.8%

4. Renault Espace 4.8%

5. Mercedes GLC 4.6%

Izvor: Mojauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda



čitanja : 1084



Komentari

Logično da je škoda br. 1.

Autor moron 11 Avg 2015, 07:44

Izgleda najbolje u VW grupaciji, posle Lamborghini-ja...

Autor Eki 11 Avg 2015, 07:47

I parizer je u prodavnici "popularniji" od bifteka...

Autor MB 11 Avg 2015, 14:09

Ne bih se baš složio da se tu radi o odnosu "parizera" i "bifteka". Dati procenti su više prikaz odnosa broja ljudi koji su pretežno potencijalni kupci vozila jednog brenda i onih koji su većim delom besposlene paljevine drugog brenda ...

Autor moron 11 Avg 2015, 14:14

Uglayvnom, 4 vozila sa najvećim interesovanjem su iz iste grupe Renault - Mercedes.
A za Skodu se njih mnogo interesuje, a malo ke je kupi. Glavni deo interesovanja je zbog sličnosti sa VW, ali kad se uporede cene, shvati se da je bolje kupiti original od loše kopije, za slične pare.
A poenta je da za BMW ne vlada neko interesovanje....

Autor Ex YU 11 Avg 2015, 15:46

14:09
biftek i parizer imaju razlicite cene u prodavnici, a na internetu, klik na skodu i klik na mercedesa isto kostaju, tako da ti je poredjenje u najmanju ruku - glupo! Osim toga mnogo je veca nepoznanica oko dizajna kad treba da bude predstavljena nova skoda, nego novi mercedes....tako da ova vest ne iznenadjuje...

Autor toma 11 Avg 2015, 16:16

16:16
A bmw-a nigde sto kaze mange.

Autor MB 11 Avg 2015, 16:22

Dal je parizer, kulen, pršut, sve jedno, za BMW neće ni "klik" mišom da daju.
Kladim se da će za dve - tri godine, najviše klikova imati kineska vozila. Nije čudo da je Skoda trenutno sa najviše klikova je što je upravo naj naj kineska, samo što joj i cena nije kineska.

Autor Ex YU 11 Avg 2015, 16:40

BMW je liga za sebe, maca se ne broji medju misevima....

Autor toma 11 Avg 2015, 18:23

Baš joj lepo stoje opcione felne "PHOENIX" 8Jx19 ... A uz gornji paket koštaju samo 256 eura. I to je škoda ...

Autor moron 11 Avg 2015, 22:25