home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, prodaja Audija u julu je usporila usled pada tražnje u Kini, koja je najveće tržište za ovu Folksvagenovu filijalu.

Po ukupnoj prodaji u sektoru luksuznih automobila Audi je zauzeo treće mesto. U ovogodišnjem julu, Audi je povećao isporuke 1,4 odsto, na 146.100 jedinica, uz rast u Evropi i SAD-u, dok je prodaja u Kini potonula 12,5 odsto, preneo je Rojters.

Uprkos zabeleženom rastu, ovaj nemački proizvođač, drugi u svetu u branši luksuznih vozila po obimu prodaje počev od 2011, u julu ove godine, drugi mesec zaredom, gubi tu poziciju.

Naime, u julu se Mercedes-Benc, luksuzna Dajmlerova filijala, našla na čelu prvi put u ovoj godini sa prodatih 149.753 vozila, dok je prodaja BMW-a iznosila 147.513 jedinica.

Na usporavanje prodaje, prema rečima komercijalnog direkotra Audija, Luke de Mea, pre svega su uticali nepovoljni trendovi na kineskom tržištu, gde ova kompanija ostvaruje jednu trećinu ukupne prodaje

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi



čitanja : 977



Komentari

http://mercedesblog.com/dieter-zetsche-plans-could-become-reality-much-earlier-than-2020/

Autor MB 15 Avg 2015, 14:10

http://www.bimmertoday.de/2015/08/15/premiumhersteller-per-juli2015-bmw-vergrosert-vorsprung/

Autor MB 15 Avg 2015, 15:27

Već ove godine Mercedes móže da bude premijum broj 1

Autor messi 15 Avg 2015, 16:59

Inace, ja bas imam neku kintu od toga sto je BMW no1 ili sto ce biti neko drugi :)

Autor NemanjaBB 15 Avg 2015, 18:53

NemanjaBB
ali zato se messi zesce nalozio:)
messi
ne moze. I nece. Ni ove, a ni sledecih godina....prosto nema argumenata za to....kad oni sa potpuno novom C klasom, novim GLA i novom S klasom, ne mogu da preteknu BMW koji je tek izbacio restilizovanu trojku i tek od oktobra krece novi X1 i serija 7 (npr. zadnjih meseci se zbog toga X1 i serija 7 prodaju dramaticno manje), sta ce tek biti kad na trzistu bude osvezena trojka a C udje u godine, a da ne pricamo o x1/GLA - tu ce tek masakar da bude. A za one koji su se interesovali o prodaji C klase i trojke, stvari ovako stoje za prvu polovinu godine:
C segment (sedan, karavan i kupe)- 226.000
serija 3 (sedan, karavan i GT) - 220.000. Dakle 3 godine stara trojka i potpuno nova c klasa .... slab je mercedes za tricu...

Autor toma 15 Avg 2015, 19:50

tomazino
Mercedes je tek ove godine ozbiljnije napao Kinesko trziste.
Uglavnom su tu Audi i BMW pravili razliku.
Sada Mercedes ima trend rasta skoro 15%, a Audi oko 3,5 i BMW 5,2.
Izvesno je da ce prestici Audi po prodaji ove godine.
Ukoliko se ne varam, BMW i Audi su u Kini pravili razliku oko 200 i 100 hiljada u odnosu na MB.
GLA se nije pravio u Kini.
Sledece godine ce biti dosta ravnopravniji MB na Kineskom trzistu sa konkurentima.

Autor MB 15 Avg 2015, 20:11

Realno je da je Audi totalno podbacio sa novim A4, koji je maltene isti aktuelni.
A ostatak im je manje vise prepoznatljiv, za razliku od Mecke. Moje licno misljenje

Autor NemanjaBB 15 Avg 2015, 23:28

Nbb
Pa vise su podbacili sa Q7 nego sa A4.
Sto se Mercedesa tice, da li su pogodili ili ne, najbolje govori to sto S klasa ide u preko 100 000 godisnje, a kao sto vidis iz tominog posta u 19:50 i C klasa je prestigla trojku sa prodajom.
Iako je racunao stari kupe a ovamo 3GT ali nema veze. :)
Zanimljivije bi bilo videti sedan vs sedan.
Kad bi se slucajno desilo da 7-ca prestigne S klasu sa prodajom, onda toma ne bi gledao kad je koji izasao. :)))
Ali ne mora da se zamara hipotezama, to se nece desiti.
Samo kazem kako bi onda napaljeni botazino krenuo da botuje, kao sto sad kuka i place za tricu. :)

Autor MB 16 Avg 2015, 10:12

pit
kao prvo, nisam rekao da se C sedan i karavan prodali vise od serije 3 sedan i karavan. To ne znam, ali kazem, i ako jesu to je onda u rasponu od nekoliko hiljada komada. Sto je na cifru od preko 400.000 skoro zanemarljivo....trojka kada je mladja od C klase prodaje se po 100.000 komada vise. Osim toga, posto je krajem jula pocela sa prodajom restilizovana trojka, nemam nikakvu sumnju da ce na kraju godine rezultat biti u korist trojke. Sto se tice sedmice i onog "onda toma ne bi gledao kad je koji izasao".....ti izgleda stavljas zanak jednakosti izmedju "stariji 5 godina" i "stariji 2 godine". S kad je izasla, serija 7 je bila 5 godian matora, i maltene vec pred penzijom (i A8 dosta mator), dok kad krene sa prodajom nova serija 7, S klasa ce tek napuniti 2 godine....dakle nije ni blizu fejslifta, pa ako je to tebi jednako sa 5 godina starim automobilom, onda OK, pocni vec sad da se tesis i trazis alibije:)

Autor toma 16 Avg 2015, 11:04

toma
Razlika izmedju 3 i C je 3 godine.
Razlika izmedju S i 7 je 2 godine.
Videli smo novu C klasu na delu, videcemo 7-cu.
S klasa ce vec drugu godinu za redom ici u preko 100 000kom.
Nije samo prva godina, kako ti mislis i nema to veze sa konkurentima, jednostavno su razbili sa novom S klasom.
7-ca prvo treba taj domaci zadatak da uradi, a onda i drugu godinu, trecu itd.
Videcemo koliko ce kupaca naruciti 7-cu u prvom naletu , period od godinu dana ili sledeca godina, kako god.
Cisto sumnjam da ce ici u preko 70 000 kom.
A iako S klasu ce do 2016-e da vozi vec preko 200 000 ljudi, i u 2016-oj S ima da ide u preko 100 000 kom i tuce ganc novu 7-cu. :)

Autor MB 16 Avg 2015, 11:22

Mercedes pocinje da "naplacuje" godine napornog rada u kojima su promenili dugogodisnje enterijere (koji su vec postajali monotoni) i prilagodio ih nadolazecem vremenu. Eksterijeru su, vrlo hrabro, poprimili novi prepoznatljiv izgled i jos pre 2 (mozda i vise godina) sam pisao da ce mercedes i te kako profitirati sa izmenama koje cini. Gama vozila je sad mnogo atraktivnija, procentualni rast prodaje u poredjenju sa konkurentima to i pokazuje. BMW upada u klopku dizajna enterijera jer predugo je to nesto sto se samo nadogradjuje, sto ne znaci da mu nesto fali, ali mnogima bi verovatno prijalo vizuelno drugacije okrezenje kad kupe nov automobil od onoga koje imaju u svom 10 godina starom bmw-u. Svi su oni (bmw, merc, audi) sa prodajom tu negde, ali mislim da mercedes ima najbolju osnovu za narednih par godina prodaje, jer trzistu treba neko vreme da se upozna sa novim modelima, jer nisu svi oni koji kupuju nove modele upoznati sa svakom novinom na trzistu niti ih interesuje to, jednostavno potrebno je vreme da odredjeni modeli postanu ucestali na ulicama, da se onaj ne toliko upuceni kupac zapita koji je to model koji vidi.
Opet, sve se svodi na to sta se kome vise svidja, trenutno mislim da mercedes najagresivnije napada trziste novim modelima novog izgleda i to daje rezultate. Jer kad vidite novu C klasu, znate da je to nov model, a kad vidite restilizovanu seriju 3, znacete da je to 10 godina stara evolucija jednog te istog dizajna.
Naravno, to ne znaci da ne bih vise nego rado vozio novu seriju 3 ili audi A4, svaki od njih je odlican.

Autor Damko 16 Avg 2015, 14:02

@Nemanja

E vala bas.

Novi audi A4 i Q7 su toliko gadni unutra ja zaista ne znam sta su mislili.

A7 i TT su im jedini pozeljni automobili, pogotovo gledajuci konkurenciju, a jos vise gledajuci cenu.

Autor Fordovac 16 Avg 2015, 21:28