home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW grupa izlagaće svoje marke i automobile od 15. do 27. septembra u Frankfurtu s jedinstvenom arhitekturom prostora za izlaganje koji savremeni marketing podiže na potpuno novi nivo.

BMW grupa spremna za međunarodni auto sajam u Frankfurtu

U izlagačkom prostoru BMW grupe, BMW, MINI i Rolls-Royce na zadivljujući način će prikazati svoje snažne, zasebne identitete.

Sa znatno dužom stazom (sada iznosi 400 m) nego 2013. godine, prostor za izlaganje sada prvi put nudi aktivne demonstracije vožnje BMW i MINI vozila, što je i najznačajnija arhitektonska karakteristika prostora za izlaganje 2015. Na taj način, inovacije, dinamičke performanse i raznolikost BMW grupe dolaze do izražaja pred posetiocima na direktan i impresivan način.

Na prostoru većem od 12.000 m2 na dva sprata, ovogodišnji prostor za izlaganje je BMW-ov najveći ikada. Sve inovacije, novi modeli i ceo raspon proizvoda biće prikazan za medije i sve ostale posetioce. BMW i MINI tehnologija i proizvodi biće prikazani posetiocima u kratkim prezentacijama 20 puta dnevno na pozornicama integrisanim u stazu. BMW pozornica široka je čak 50 metara.

Inteligentna upotreba digitalizacije: Prvi put, BMW nudi posetiocima pogled iza scene, s pristupom dodatnom sadržaju vezanom uz inovacije i vozila koristeći BMW IAA aplikaciju.

Uz funkciju glasovnog vodiča kroz izložbu, aplikacija nudi i interaktivne digitalne sadržaje uklopljene u stvarnu sliku prostora koji omogućavaju da se novi BMW serije 7 i ostali izloženi modeli iskuse na potpuno nov način.

Zvezda ovogodišnjeg auto salonu u Frankfurtu za BMW grupu će biti novi BMW serije 7. Njegova vizija, inovacije i mogućnosti pružaju sjajnu početnu tačku za celu izložbu. Novi BMW serije 7 je sinonim za savremeni luksuz, koji je na ovogodišnjem auto salonu prikazan kroz savremenu arhitekturu, brigu o detaljima i vrhunsku tehnologiju – s pozitivnim prikazom svih ostalih modela ovog brenda.

Uz koncept aktivne-vožnje, srž BMW-ove prezentacije jeste i rotonda koja se koristi za prikazivanje detalja: to posetiocima omogućava da iskuse sve perspektive novog BMW-a serije 7, a kružna dvorana vodi do prostrane dvorane na spratu. Dvorana s "galerijom BMW-a serije 7" nudi uvid u bit novog BMW-a serije 7 i značenje savremenog luksuza: estetska privlačnost, briga o detaljima, besprekorna izrada – kao i pomeranje tehnoloških granica u umreženom svetu. To je prikazano kroz detalje automobila i primere najbolje napravljenih umetnina iz ostalih polja, poput fabrikle porcuelana iz Nymphenburga. Tri sobe pružaju priliku za detaljnije istraživanje ključnih tema najluksuznijeg BMW-ovog modela. Tri izložbena modela su novi BMW serije 7 s M Sportskim Paketom, novi BMW serije 7 s Design Pure Excellence paketom i BMW eDrive verzija: BMW 740Le.

Automobili su propraćeni s izuzetno kvalitetnim, intuitivnim izlošcima koji posetiocima pomažu da detaljnije istraže sve teme. Tako na primer, interaktivni multimedijski zid omogućava da van automobila isprobate novu tehnologiju kontrole gestovima. Posetioci se podstiču da šetaju izložbenim prostorom i detaljno otkriju i iskuse novi BMW serije 7 na potpuno ličan način. Kružni otvori u arhitekturi pružaju uzbudljiv pogled na celi izložbeni prostor. To stvara osećaj prostranosti i pruža tematske poveznice između luksuznog segmenta na spratu i premium segmenta u prizemlju.

Fokusiranost BMW "i" marke na inovativni koncept punjenja i pružanje usluga, uz postojeće BMW i3 i BMW i8 automobile

BMW Connected Living predstavlja se kao iduće polje inovacija. Na ovogodišnjem auto salonu u Frankfurtu, BMW će prvi put predstaviti inteligentne aplikacije koje nadilaze rešenja o mobilnosti i protežu se na ostala polja života korisnika. Na taj način BMW i još jednom dokazuje moć inovacije i pokazuje za šta je sinonim: inovativnu, održivu individualnu mobilnost. Prostrani BMW i izložbeni prostor nastavlja se iz prizemlja kroz otvorenu arhitekturu na gornji sprat i prema izloženom BMW-u i8.

Ovde, napredne tehnologije, poput jezgre od ugljičnih vlakana i laserskih svetala, povezuju se sa savremenom interpretacijom luksuza. BMW e Drive – Performanse BMW TwinPower Turbo motora kombiniuje s efikasnošću električnog motora: tehnologija koja je u BMW prenesena iz BMW i pod-branda nastavlja se s predstavljanjem BMW eDrive modela serije 2, serije 3, X5 i serije 7. Posetioci te nove modele mogu iskusiti na polju koje kombinuje informacije o tehnologiji koja se nalazi u automobilima sa snažnom emocionalnom privlačnošću.

BMW M odeljenje će biti predstavljeno sa čak pet modela, uključujući i BMW M3 Sedan. Arhitektura, medijski sadržaji i rasveta stvaraju savršenu atmosferu za prikazivanje tih sportskih automobila visokih performansi. Zidovi s crvenim ogledalima i pulsirajućom svetlošću oživljavaju prostor i proizvode na dinamičan način – povećavajuću očaravajuću privlačnost BMW M odeljenja. Kreativnost i besprekorna izrada stvaraju umetnička dela. Na autosalonu u Frankfurtu visoki standard i besprekoran kvalitet materijala i izrade BMW Individuala, BMW M-ova pod-odeljenja, može se iskusiti kroz rukom napravljene izloške.

Širok raspon uzoraka i primera prilagođavanja po želji korisnika prikazano je na četiri vozila – s naglaskom na BMW-ovu Individual dizajnersku studiju BMW 750 Li – kako bi poseti oci mogli otkriti više o BMW Individualu i BMW Manufakturu.

BMW će na IAA 2015 predstaviti i novi BMW X1. Druga generacija ovog uspešnog modela, koji je prodat u više od 730.000 primeraka širom sveta, bitprikazan s tipičnim BMW X dizajnom šasije, još prostranijom unutrašnjošću i naprednom funkcionalnošću.

Izložbeni prostor koristi privlačnu instalaciju koja prikazuje bezgranične mogućnosti robusnog Sports Activity vozila: 50 m2 kamene strukture izdiže se iznad oba izložbena nivoa i prikazuje novi BMW X1 kao savršeni svestrani automobil – koji se izuzetno snalazi u urbanom okruženju kao i divljoj prirodi.

BMW serije 3, BMW-ov najuspešniji model ikad, proslaviće svoju godišnjicu na IAA 2015. Automobil koji je i dalje BMW-ov najprodavaniji model krenuo je u proizvodnju pre 40 godina, označavajući novi period u automobiliskoj istoriji. Izložbeni prostor koristi različite medijske materijale kako bi prikazao scene iz razvoja legendarne sportske limuzine tokom šest generacija: počevši od prve serije 3 sa šest-cilindričnim benzinskim motorom koji je stvorio segment sportskih limuzina, sve do poslednjeg modela, novog BMW-a serije 3.

BMW Motocikli pokazuju svoju moć s odvojenim identitetom unutar BMW-ovog izložbenog prostora. Četiri modela biće predstavljena ove godine, BMW F 800, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 XR i BMW R nineT, kao i BMW-ov prvi scrambler motocikl: BMW Concept Path 22. U minimalističkom pristupu izradi ovog motocikla, svaki oblik i površina imaju neku svrhu.

Uz ostatak ponude i ove godine na IAA 2015. BMW Group Junior Campus još jednom je prostor u kome se mlađi posetioci mogu zabaviti s temama mobilnosti. U spoljašnjem izložbenom prostoru pored Hall 11 North, mladi između 11 i 14 godina mogu naučiti više o održivosti, mobilnosti, tehnologiji i dizajnu kroz praktične radionice. Pod motom „Mission Mobility: Develop. Build. Test.“ timovi rade s uvežbanim trenerima na izradi go-karta, koji onda testiraju na posebnoj stazi. Radionice su besplatne za decu i mlade. Potrebno je da se registruju na bmwjuniorcampus@erlebniskontor.de. Ulaznice važe za vreme trajanja auto salona.

MINI Creative Hub

Kao deo BMW Grupe, ovogodišnji MINI izložbeni prostor naglašava inovativnu snagu grupacije i oslanja se na MINI-jevu tradiciju stalnih inovacija. Ovo je prvi put da se MINI pojavljuje uz potpuno novi korporativni dizajn. Živahan i autentičan identitet MINI-ja odražava se na njegovoj arhitekturi, komunikaciji i filmskim materijalima. Nova filozofija brenda odražava progresivni životni stil kreativnih klijenata.

U centru pažnje je svetska premijera novog MINI-ja Clubmana. S novom verzijom sa šest vrata ovog zapanjujućeg i izuzetno uspešnog MINI modela, MINI ulazi u iduću-najvišu klasu automobila prvi put i podiže lesticu merila dizajna, materijala i kvaliteta proizvoda.

Devet metara visoko staklo s prednje strane izložbenog prostora pruža pogled na svet novog MINI Clubmana. Bazirano na ideji „The Clubman Dialogues“, posetioci su pozvani na otkrivanje kreativnog, urbanog sveta novog MINI Clubmana. Glavni istaknuti izložak posetiocima pruža mogućnost istraživanja sveta novog MINI Clubmana i stvaranje ličnog članka.

MINI John Cooper Works posetioce dovodi u širom-otvoren, urbano-industrijski svet. Dva pripadnika legendarne John Cooper Works porodice biće prikazana ispred velikog avionskog hangara. Sloboda, nasleđe i ekskluzivnost preneseni su u iskustvo koje se može doživeti prolaskom izložbom.

Izložba predstavlja MINI Countryman kao automobil koji se jednako dobro snalazi u gradu kao i u prirodi.

MINI Connected proteže se kroz celu izložbu, kao odraz MINI-jevog digitalnog identiteta. Sistemi za pomoć u vožnji, multimedijalni sistemi, virtuelna stvarnost – brojni inovativni multimedijalni izlošci dozvoljavaju gotovo bezgranične mogućnosti za doživljaj naprednih tehnologija na interaktivan način. MINI Connected Lounge s opuštajućom atmosferom na spratu nudi spektakularan pogled na pozornicu i stazu, dok MINI 360° pruža uvid u budućnost.

MINI Yours stoji za ekskluzivnost stvorenu po meri. Ovo polje poziva goste da otkriju prvoklasni dizajn i materijale u kreativnoj atmosferi studija. Veliki izložbeni kabinet prikazuje raznolikost i besprekornu izradu MINI Yours modela.

MINI Accessories otvara svet različitih mogućnosti – s dodacima svih oblika i boja koji se mogu kombinovati na brojne načine. Posetioci imaju priliku stvoriti vlastiti MINI izgled s MINI accessories konfiguratorom.

U centru MINI Lifestyle ove godine će biti novi MINI Gentleman's Capsule Collection, inspirirana novim MINI Clubmanom, s modnim dodacima poput kapa, naočara, cipela, parfema i ekskluzivnog seta za brijanje.

Gosti Rolls-Roycea: izložbeni prostor Rolls Royce automobila na IAA 2015 prikazan je kroz izgled savremene vile – domišljato i savremeno. Privlačna arhitektura čini brend otvorenijim i pristupačnijim od prethodnih izložbenih prostora.

Svetska premijera novog Rolls-Royce Dawna je glavni adut pri izlaganju ovog brenda. Impresivno elegantan dizajn ovog luksuznog Drophead četvoroseda kombinuje legendarni status Rolls-Roycea s domišljatom i savremenom vizijom Rolls-Roycea. Dawn je iznuzetno privlačan automobil, pomalo drukčiji od ostalih Rolls-Royceovih automobila. Na izložbenom prostoru biće prikazane dve različite verzije.

Posebno odabrani automobili biće otvoreni za sve posetioce u Kolekcionarskoj Garaži: novi Wraith Inspired by Music, Phantom Limelight i Ghost Series II.

U salonu Sir Henrya Roycea, klijenti i mogući klijenti mogu pronaći inspiraciju za sopstveni dizajn automobila i u opuštenoj atmosferi raspraviti ih s Rolls-Royce timom.

Izvor: Klix.ba / PR BMW

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1052



Komentari