home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, vodeći ruski proizvođač automobila, Avtovaz, povećao je udeo vozila marke Lada na domaćem tržištu za 2,5%, na 18,7 odsto, iako je prodaja ovog brenda u 2015. smanjena za 27%. To je saopštilo predsednik kompanije Bu Anderson.

Napredak je postignut u uslovima krize na automobilskom tržištu u Rusiji, koje je u celini zabeležilo pad od 37 odsto u poređenju sa istim periodom prethodne godine.

"Na taj način, na tržištu koje je u krizi, mi smo povećali svoj tržišni udeo", objasnio je Anderson.

Ipak, u julu je ministar industrije i trgovine, Denis Manturov, prilikom susreta sa direktorima stranih privrednih komora u Rusiji prognozirao usporavanje tempa pada automobilskog tržišta krajem 2015. godine. Sličan stav ima i predsednik Komiteta proizvođača automobila (AEB), Jorg Šrajber, koji je rekao da je "pad tržišta u odnosu na isti period 2014. godine manje dramatičan nego prethodnih meseci, počev od februara".

Na osnovu mišljenja članova, AEB je revidirao prognozu za 2015. godinu u kojoj se očekuje prodaja 1,55 miliona putničkih i lakih komercijalnih vozila, što bi značilo pad prodaje od 36 odsto u odnosu na 2014. Prema podacima za jun, prvo mesto među najprodavanijim brendovima i dalje pripada Ladi, sa 26.416 vozila i padom prodaje od 12 odsto. Drugo mesto zauzima Kia sa 13.900 vozila i padom od 18 odsto, treće je Hyundai (12.200 vozila i pad od 27 odsto), četvrti Renault (9.900 i pad od 39 odsto). Petorku lidera zaključuje Nissan, sa 8.900 isporučenih vozila i padom od 26 odsto.

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Lada



čitanja : 554



Komentari