
Dok smo u julu imali samo kompjuterski obrađenu animaciju, krajem avgusta su se pojavile i prve fotografije novog Volvo modela S90. Doduše, radilo se o malim modelima, ali priča o dolasku fotografija ovakvih modela u medije je prilično interesantna.
Volvo je naime naručio 2.000 primeraka malih modela od kompanije Norev kako bi mogao da predstavi model u određenim krugovima. Fotografije su zatim našle put do medija nakon što je jedan od radnika ukrao 20 primeraka tih autića i objavio ih na internetu (verovatno na Facebooku ili na Twitteru).

Nakon “curenja” fotografija, kompanija je uspela da pronađe i otkupi 18 primeraka, dok su dva i dalje negde izgubljena.

Inače, šef marketinga u Volvou Alan Vissner rekao je da je u stvari srećan zbog ovakve situacije. Čak je i rekao “da mu je žao što on nije bio taj koji je otkrio slike na Internetu”.
Izvor: Proauto.ba
Marketing. Niko tu ništa nije ukrao, makete su namerno "procurele". Ovakve "krađe" i "curenja" su tokom poslednjih godina postale toliko uobičajene da bi samo budala verovala da su posledica nekih slučajnosti ili nepredviđenih okolnosti. Da je Volvo zaista hteo da drži izgled svoje perjanice u tajnosti do same premijere, sigurno ne bi prethodno pravio gomilu maketa.