home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Srna, ruski proizvođač „GAZ“ saopštio je da razmišlja o proizvodnji svog programa u Srbiji, ali da je preuranjeno govoriti o zameni turskih sa srpskim fabrikama.

„Analiziramo potencijal srpskog tržišta auto-delova i otvoreni smo za uzajamno korisnu saradnju sa srpskim kompanijama, ali je u ovom trenutku preuranjeno govoriti o zameni turskih fabrika“, rečeno je „Sputnjiku“ u pres-službi Grupe „GAZ“.

Vest da će najveći ruski proizvođači automobila i kamiona „Avtovaz“, „Kamaz“ i „GAZ“ preseliti proizvodnju auto-delova iz Turske u Srbiju srpski mediji su objavili nakon posete potpredsednika ruske Vlade Dmitrija Rogozina Beogradu.

Rogozin je rekao da postoji šansa da „Avtovaz“ i „Kamaz“ presele svoju proizvodnju auto-delova iz Turske u Srbiju i da Vlada Rusije razmatra tu mogućnost.

„Do sada su se te komponente za vozila proizvodile u Turskoj. Verujemo da je srpska industrija sposobna da ih proizvede. To će, takođe, dati ozbiljan finansijski doprinos srpskoj privredi“, rekao je Rogozin, ističući da će Rusija time u Srbiji dobiti ozbiljnog partnera.

Izvor: Srna

Foto: arhiva Autoblog.rs / GAZ



čitanja : 1162



Komentari

Haha, bas ce Rusi zbog trenutnih nesuglasica sa Turskom da sele fabrike u Srbiju. Nije to dzak krompira pa da ga prebacis preko granice.

Autor B.M 15 Jan 2016, 19:49

Pa, već je to objavljeno u "Službenom glasniku Republike Srbije". Tj. u "Informeru" ...

Autor moron 15 Jan 2016, 20:02

Rusija bi sa Turskom vrlo brzo prevazisla i resila problem da izmedju njih nema kauboja.

Autor vojvoda 16 Jan 2016, 00:40

... u stvari, da nije bilo kauboja do problema nikada ne bi ni doslo.

Autor vojvoda 16 Jan 2016, 00:41

Problem sa Srbijom je sto nije pravna drzava , i sve dok je tako nece biti velikih investitora. Kad smo s stanju da prevarimo giganta kakav je Fiat sta manje firme da ocekuju. Dodju, vide o cemu se radi i pobegnu. Zato je i 90% privatizacija propalo jer niko nece da se vuce po sudovima zbog nerasciscenih imovinsko-pravnih odnosa.

Autor B.M 16 Jan 2016, 10:23

B.M.
Pa da smo pravna država, ne bi mogao Fiat da mešetari sa zatamnjenim ugovorima, poput krpelja da se zakači na naš budžet.
Da smo pravna država Amerikanac koji je izbo našeg čoveka na Kalemegdanu bi dobio robiju, a ne da mu se izvini samo.
Zato što nismo pravna država već kolonija ovde stranci imaju veća prava od domaćih i mogu da rade šta hoće, kao npr Američki vojnici.
Mogu da zgaze kolima nekog, ubiju, ne odgovaraju , to doneše demokrate.
Naravno da nismo pravna država.

Autor P1 16 Jan 2016, 11:05

Za pravo u Srbiji odgovorna je drzava a ne Fiat. Pregovori s Fiatom su trajali godinama i za to vreme mogli su sve dobro prouciti, svaku tacku ugovora, i da ne potpisu ako im ne odgovara. Nego izgubili bi dosta glasova da je taj posao propao pa su pristali na sve uslove. Maltene su vodili izborne kampanje iz fabrike, Tadic je dolazio svaki mesec.

Autor B.M 16 Jan 2016, 11:40

Dok se mi izdogovaramo sa Rusima u međuvremenu će se Rusi i Turci pomiriti. I jedno i drugo će da traje godinama s tim da naši pregovori sa Rusima će da prednjače. :D

Šala, volio bih više nego išta da Rusi dođu i ulože pare u naše proizvođače auto-delova pošto je prethodno FIAT sve Zastavine komponentaše gurnuo u propast ili na ivicu propasti. Rusi bi sigurno mogli jedan deo tih proizvođača da spase, kao i Štajer somborsku "Zastavu Specijalni Automobili". Bio bi šteta ne spomenuti i "Zastava Automobile" gde postoji ogroman potencijal, ne toliko imovinski koliko tržišni. Od Zastava Auto Grupe moglo bi se dovesti ne jedan već nekoliko investitor iz automobilskog sektora uključujući i nekoliko iz sektora proizvodnje automobilskih, kao i delova za druge vrste vozila. Prerano smo otpisali Zastavu. Videću ja neki novi Yugo kad tad.

Autor Zastava 16 Jan 2016, 14:29

B.M.
Naravno. Nego je problem sto je Srbija kao drzavna firma, a politicari se ponasaju kao njeni direktori koji na ustrb firme prave ugovore, a za svoju proviziju-mito.
Naravno da Fiat nije kriv za to.
Zatamnjen ugovor da se sakrije katastrofa.

Autor P1 16 Jan 2016, 14:33