
Kako prenosi Mojauto, Serđo Markjone sugeriše da je Ferari nakon novoostvarene samostalnosti u poziciji da menja svoje rigidne planove o ograničenoj proizvodnji.
Godinama je "propinjući konj" imao godišnju proizvodnju od samo 7.000 jedinica, a iako bi po novim planovima do 2019. ta brojka trebalo da se popne na 9.000, Ferari sada kaže da bi ona dodatno mogla da raste.
Markjone je na aktuelnom Salonu u Detroitu rekao: "Moramo da ustanovimo da li tržište može da podnese više od 9.000 (jedinica)". "Osnivač Ferarija je 1947. imao jasnu viziju da proizvodimo jedan automobil manje od onoga koliko zahteva tržište, pa ako i dalje obraćamo pažnju na to pravilo, bićemo u redu."
Ferarijeva otvorenost ka većoj proizvodnji se posmatra kao direktan uticaj samostalnosti. Od kada su u oktobru akcije Ferarija ponuđene javnosti, vrednost im je opala za 16 procenata.
Međutim, za razliku od konkurentnih Lamborginija i Aston Martina, bivši član Fijat-Krajsler grupacije je odbio da uđe u novi segmnet i napravi sada već neizbežni SUV u paleti svih većih automobilskih proizvođača.
Izvor: Mojauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari