
Ovogodišnji Super Bowl će najverovatnije proći bez reklame kompanije Mercedes. Iako su informacije još uvek nezvanične, nemački mediji pišu da Mercedes ne planira da plati reklamu koja bi se prikazivala tokom Super Bowla, najvećeg sportskog događaja u SAD-u.
Umesto da plati 10 miliona dolara za reklamu od 60 sekundi tokom 50. finala NFL-a, Mercedes će se fokusirati na kampanje za novu E Klasu i SLC roadster.
Prošle godine je nemačka kompanija na Super Bowlu imala reklamu pod nazivom "Fable", kojom je promovisan Mercedes-AMG GT. Kako bi bio deo 49. izdanja Super Bowla, Mercedes je investirao devet miliona dolara, a zainteresovanost za ovaj model na internetu je povećana za 3.107 posto. To je najveće povećanje među svim kompanijama koje su se reklamirale tokom prošlogodišnjeg Super Bowla.
Ovogodišnji Super Bowl se održava 7. februara, a igraće se na stadionu Levi's u Santa Klari u Kaliforniji. Kompanije Mini, Acura, Audi, Honda, Hyundai i Kia su potvrdile da će njihove reklame biti prikazane tokom utakmice.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
Pit
ako zanemaris dvostruke farove, da li bi znao na prvi pogled?
carobnjak
Da. Bok je drugaciji, branik, silueta bocna.
E klasa ima bocnu liniju koja se razlikuje od C i S, a to je ova linija koja se proteze od stopova pa kroz rucke vrata.
Kod C i S klase bok je drugaciji.
Proporcije su drugacije kod C, E i S.
Pogledaj link u 16:44.
Stopove drugacije ima E i grafiku.
Far samo ili stop da vidim od bilo kog modela od ova 3, znao bi koji je auto u pitanju.
carobnjak
Pojma nemam kako izgledaju farovi na C, E i S,ili maglenke na C i S, ali sam neki dan video da E nema maglenke (bar ih ja ne vidim). Samo sam to primetio.
Pit
sa boka i nekako ali od napred tesko...
U tom klipu sto si postavio se vidi kako su se stari modeli lako razlikovali...
moron
Maglenke nema nijedan.
carobnjak
Far, maska, branik, E klasu mozes barem po faru da razlikujes kao laik.
Ne moras da gledas branik i masku da se ne mucis.
S klasa ima samo resetkastu masku, C i E imaju i znak u masci opciono.
https://pictures.dealer.com/e/elitemercedesvtg/1906/ce1963fb2cc44125b68530d5ad907c08x.jpg
http://images.thecarconnection.com/med/mercedes-benz-s-class_100427375_m.jpg
Ako ne mozes da razlikujes, ne znam sta bi ti rekao.
A far E klase je jedinstven, tako da ne treba dalje da gledas.
Pit
ako ja stalno moram da uporedjujem sve tri klase, ili da im nosim fotke u dzepu, pisi propalo...:)
To ranije nije bilo potrebno!
Kuda ide ovaj svet?
Sta mislis zasto je napravljen taj klip koji si postavio u 16:44?
Carobnjak
Ne moras.
Ja recimo ne mogu da razlikujem Aston Martine, verovatno da sam fan Astona mogao bih, da se vise zainteresujem i proucim ih.
A svi su lepi uglavnom.
Ja sam ti rekao kako najlakse moze i laik da ih razlikuje.
Secam se da su neki imali problem da razlikuju i W204, W212 i W221 , koji su se najvise razlikovali u istoriji premiuma.
Nikad svima udovoljiti. :)
Sve u svemu, nije tesko pretpostaviti kako ce W213 proci na trzistu.
Dovoljno je videti W222 i W205.
Izgled W213 se pojavio mnogo rano uz malo kamuflaze tako da je dugo vec poznat.
Samo su svetlosne grupe otkrivene skoro.
Kako vreme prolazi, w213 sve vise leže na oko.
Uživo će izgledati bolje nego na slikama.
Inace maglenke nema jos od W212. LED DRL umesto njih.
Ulazi kupac u Mercedesov salon:
-Dobar dan, zelim da kupim neki vas model.
-Koliko metara vam treba? :)))
Secam se nekad je u politici ekspres bila nagradna igra "pronadji razliku".
carobnjak
Po meni je dovoljno i ovo na blogu, da bi se razlikovali.
Imas cak i dve razlicite mogucnosti LED fara :
http://i.imgur.com/rfQbY4H.jpg
http://i.imgur.com/e1AYbwb.jpg
Sta kazes na enterije ? :)
https://www.youtube.com/watch?v=apouDFCYN9s&hd=1
moron
4 400 ojra je doplata da bi imao ekrane kao u S klasi.
P1
Video sam obe slike ( farova), ali ne razumem šta ona razlika predstavlja? Ono jeisti far? Ili dve verzije?
moron
Dve verzije fara.
Jedan je doplata oko hiljadu ojra, a drugi 2300.
LED je iljadu a LED multibeam 2300.
Кратак опис
Изузетно брз и прецизан прилагођавање вожње снопа на тренутну ситуацију у саобраћају дозвољава МУЛТИБЕАМ ЛЕД. О појединачно контролисати ЛЕД, светло увек могу само окренути тамо где је потребно. Ова технологија поставља нове стандарде у дизајну и функцији.
i
Кратак опис
Поред својих изразитих добрим изгледом, ЛЕД предња светла Хигх Перформанце нуде повећање безбједности ноћу, кроз широку дистрибуцију светлости, светлост налик светле боје и ниском потрошњом енергије.
A imas i osnove halogene klot. :)
Zanimljivo da nema ksenona, ni kao opcije ni kao baza.
Pit 17:51
i enterijer kopija S klase, ruzna kombinacija boja (vidi volan!) propraceno odvratnim jezikom strucnjaka, dalje ne bih... :)
Carobnjak
Enterijer jeste nalik na S klasu što je veliki plus.
Vrhunski i vrhunska kombinacija boja.
Ovaj sa linka je "designo" i doplata je 5800 ojra.
Ima raznih boja i varijanti, crni bi izbegao svakako.
Najlepsi su krem-braon meni.
Pit
vidi se da su materijali prvoklasni, izrada itd.
Ne svidjaju mi se ti okrugli otvori, niti pravougani oblik monitora, deluje nekako starinski...
Imas sliku sivog enterijera ili crno-sivog?
Carobnjak
Kladim se da nikad nisi video uzivo ili seo u S novu inace ne bi tako pisao. :)
Imas na netu ili YT, meni se svidja samo krem enterijer.
Bilo je i tih sivih i crno sivih enterijera pri predstavljanju.
Novi E enterijer je verovatno vrhunski, što se tiče izrade.
Meni se samo ne dopada gornji deo. Do otvora za ventilaciju je vrhunski, iznad toga kao da je nakalemljen sa sasvim drugog auta.
Na S klasi mi je to OK, dok se ovde nije baš najbolje uklopilo (po meni)...
I otvori za ventilaciju ispred vozača i suvozača mi malo odvlače pažnju.
Sve ostalo je jako lepo urađeno, pogotovo vrata.
Poz
Raziel
ne smes to da pises, bices ogranicen na pogresnu percepciju, rusis svet nekim blogerima... :)
Sat in both the E 400 and E 300 at the NAIAS two hours ago. Let down overall. From the exterior th car is indistinguishable from the C class, at least to my untrained eyes. The materials and quality of the interior was also a letdown. The only strong feature are the double screens, which were a real treat to look at. While this car aims to match th S class, the materials quality struggles and fails to do so. The rest of the car apart from the screens mirrors he C class.
I also got to sit on the S, S coupe and C. I came away impressed with the C 450 both inside and out. Maybe it was the color schemes (black on black, which I favor), but I though the C interior slayed the E, even with that sorry-looking free-standing display.
Чаробни 17.27
:))))
Дај једно чет'ри метра....ма дај чет'ри и по, нек иде живот!!!!
Evo enterijera bazne verzije :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2016/01/blick-auf-die-interieur-serienausstattung-der-neuen-e-klasse-w213/
@P1
Bolji nego mnogi u fulu. hahhah Priznaces da je Audi zakon za enterijer :)
Ne bih rekao da je osnovni, pre neki solidan primerak sa standardnim umesto kožnih sedišta. Ovako sa slika vidim:
-Grejanje sedišta
-Šiber
-Full size ekran/grafika
-Active Body Control
Inače i standardna sedišta su lepa, ko nije pristalica kože ne vidim razlog da se ista izabere, čak iako je auto krcat opremom.
Bez problema bih vozio C sa bež štof enterijerom i finom opremom, isto tako i E
Poz
Raziel
Mozda ovi ne znaju sta su okacili. :)
Salu na stranu, ekran je bazni + analogni inst. Doplacuje se za ekrane kao u S klasi.
E klasa nema ABC.
A siber nema veze sa baznim sedistima i izgledom osnovnog enterijera.
P1
Šiber je jedna od skupljih opcija, staje oko 1.500€
Grejanje sedišta je takođe opcija.
Na slici izgleda kao da ima i surround sound system što je doplata od oko 1.000€
Ovo poslednje nije ABC pomešao sam, već AGILITY CONTROL opcija od par stotina €
Ovo sve stoji u kartici "Ausstattung".
A u prethodnoj poruci sam hteo reći da dobro izgleda i bez kože, dobra je kontura sedišta...
Poz
Raziel
Kakve veze ima šiber sa izgledom centralne konzole, ekrana, sedišta itd.
Ozvučenje je standardno, bez doplate.
Ovo je izgled bazne E klase, kako izgleda enterijer.
I mogu reći da sam prilično iznenadjen da ovako dobro izgleda bazna verzija, bogato.
Nisam očekivao tako.
E200-220d sa 9G ima da idu ko alva.