
Škoda se juče pohvalila novim jubilejom. Nedavno je ova češka kompanija proizvela 18-milioniti automobil. Za proizvodnju jubilarnog primerka postarala se fabrika u Kvasini, a jubilarni automobil je Škoda Superb Combi u Candy beloj boji.
Podsetimo, automobilska kompanija iz Mlade Boleslave proizvodi automobila od 1905. godine, odnosno od svog osnivanja. Granica od osamnaest miliona proizvedenih primeraka prekoračena je u utorak, 19, januara.
Zanimljivo je, da je 1991. godine Škoda proslavila proizvodnju pet milionitog automobila. Za novih pet miliona trebalo joj je samo petnaest godina - u Mladoj Boleslavi je proslavljena proizvodnja 10-milionitog automobila u julu mesecu 2006. godine. Proizvodnja je i dalje rasta, granica od 15 miliona je nadmašena sedam godina kasnije, 2013. godine.
Škoda ne planira da smanjuje tempo. Trenutno se realizuje ivesticija od 7 milijardi koruna (oko 260 miliona evra), kojom će biti modernizovana fabrika u Kvasini. Posle modernizacije, Škoda će u ovoj fabrici moći da proizvodi 280 000 automobila godišnje.
Izvor: Automagazin.rs
@auto
Ako Vam pošaljem slike, ja u "panoramskom" superbu karavanu od 38.400 ( a mesta za moju glavu nema ), da li ćete te slike da objavite "prigodno" uz ovu vest?
Da "svijet" vidi praktičnu "vrijednost" koju taj brend nudi ...
Škoda 2015 - milion automobila godišnje
Zastava 2015 - 0 automobila godišnje
To su bili rezultati privatizacije Zastave, a Škodi želim sve najbolje sa željom da u narednih nekoliko godina udvostruči postojeću brojku.
Što se nas tiče, tačno se vidi gde smo se (koje godine smo se) zeznuli kada smo propustili da rešimo "problem" Zastave.
Da smo 1991 prodali Zastavu, ti godišnji milioneri bi smo bili mi i to sa daljnjom tendencijom rasta prodaje. :)
I to ne samo to, milion ambasadora Srbije u svetu bi krstarilo i posećalo svakog na modernu Srbiju umesto što sada 90000 Italijana koji podsećaju na Italiju (sa daljnjom tendencijom pada) krstare Italijom i još po kojom zemljom.
@carobnjak
Otkud ti ideja da sam ja toliko "informatički pismen", pa da znam da "linčujem" slike? Pa, ja ni "električne prozore" na kolima ne znam da otvaram. Pa sam i jutros tako na -10 omaškom otvorio prozor detetu, umesto meni ... Znači, 'bem ti budalu u Fiatu koja je ono osmislila :)
Nije Pradrag džaba govorio da je to "polufabrikat" i da od toga treba bežati. Ako sam o nekoga dušu ogrešio, o njega sam. Da je "nulta serija", manje bi tu promašaja bilo ...
Kada god čitam ovakve vesti, uvek se zapitam šta bi bilo kad' bi bilo (s Zastavom)...
Poz
carobnjak‚
Takav "napucani" panoramski superb "sandučar" (2.0 TDI 4X4 DSG Style) verujem da je "jedan", u jednom salonu, dosta dugo znam čoveka koji tamo radi, često "ćaskamo" o "škodislav svetu" i ne bih da postavljanjem tih "zlih slika" učinim zlo tom čoveku.
Uostalom, škoda je najbolja :) Sa po nekom manom, na svaki milioniti primerak. Ili redje ...
moron
Imas najjednostavniji moguci nacin , "zaslike" samo kucaj u guglu.
Izaberes sliku koju hoces da uploadujes i izbaci ti direktan link, ne moras da pravis nalog, da se registrujes itd.
Prosto ko pasulj i brzo. :)
Oni uzdizu tu Skodu koja vazi za ogoljeni VW, ne znam zasto. VW-u sluzi za stancanje a da nije bilo njih, odavno bi prestali da postoje.
Super ima mesta, ali kao sto pisu da ima kao u S klasi je smesno, jer sam sedeo u svakoj generaciji. Ogoljeni Pasat.
Ako neko moze da linkuje analizu vestaka adekvatne struke, makar i "obicnog" auto-novinara sa stazom u "profesiji", sa detaljnom komparacijom deo po deo, sklop po sklop, materijal po materijal... koliko je zaista jedna Skoda "ogoljena" u odnosu na adekvatan VW, mislim da bi verovatno bila vrlo korisna informacija za sve, mozda ne bas reda velicine mesecne prodaje 3 nemacka premijuma world-wide, ali ipak i dalje dosta korisna, bar bih ja bio zahvalan, vrlo.. i jos poneki koje znam..
Pre ćeš saznati recept za coca-Colu, nego kojim se dodacima i začinima od škode napravi VW, Audi, Porsche i ostalo ...
U tom slucaju, ne ostaje nista drugo no da se veruje da je Skoda ogoljeni VW, prosto jer je to valjda tako..
A to ogoljeni napisa isti onaj koji je napisao da je A3 svemirski brod za Golfa , tako da se vidi da čovjek pozna materiju....
Djordje
Pa ne mozes ti da racunas te narodne klapusine i A3 koji je kvalitetniji 5 puta. Pa on sije u svemu pa i u prodaji i A klasu i seriju 1.
S,
Iste platforme, motori, menjači, delovi enterijera... Golf, Leon, Octavia, Toledo svi oni imaju iste enterijere (možda se neki razlikuje dizajnerski) ali svi koriste isti infotainment, komande klime, tastere.
A ima i delova sa Škode koji se ugrađuju u A8, nemoj ništa da te čudi.
Poz
@Raziel
Hahah skroz drugaciji enterijeri. To samo osoba koja nema pojma o automobilima moze da napise kao sto si ti napisao. Idi vozi A3 pa vozi Golfa pa ces da vidis. A Skoda i A8, da Bog sacuva koje lupanje. Da sam na tvojem mestu ne bih vise komentarisao.
Da li mozete da zamislite kako je bozanstven i ponosan osecaj posedovati i voziti model Skode?
Ja ne mogu... :)
S,
Zašto je činjenica da A3 koristi Golfovu platformu, motore i menjače lupanje? Enterijer mu se razlikuje to da. Napisao sam već za koje modele su enterijeri manje-više isti...
Ovo za A8 može Pit da ti potvrdi.
Poz
carobnjak
Eto, ja bih bio i srećan i ponosan da posedujem škodu. Ali je od života sve manje ostalo, tako da ko zna da li će taj san da mi se ikada ostvari ...
Posle ovako detaljne danasnje ekspertize, sada sam sasvim siguran da Skoda ne samo da je po svemu manje kvalitetna i time inferiornija od VW & Co., nego izgleda nikad i nije bila u sastavu VW, toliko se razlikuje. Drzim da je ovim odgovor na moje pitanje u potpunosti "isporucen" . "Follow up" nepotreban..