home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mi želimo da budemo evanđelisti (propovednici, zagovornici), bio je kratak odgovor Toda Marona, generalnog direktora za pravna pitanja Tesle Motors, a na osnovu velikog napada predstavnika američke auto-industrije i udruženja auto dilera SAD zbog toga što ova kompanija prodaje automobile direktno, a ne putem predstavništava.

- Svaki razgovor o tome zašto Tesla prodaje direktno odnosi se na našu osnovnu misiju, a ona je veoma specifična - to je ubrzavanje prelaska sveta na održivi transport. Mi zaista verujemo u to. To je naša misija jer žarko verujemo da je prelazak na električna vozila od ključnog značaja za zdravlje naše planete i jednostavno jer verujemo da su električna vozila superiorna u odnosu na vozila na benzin. Ona su boljih performansi, efikasnija i bezbednija nego vozila na naftne derivate, navodi Maron.

On takođe objašnjava da, uprkos tome što je bilo nekoliko (skoro) uspelih pokušaja u proteklim decenijama da se pokrene biznis električnih vozila), Tesla se i dalje suočava sa standardnim izazovima, među koje spadaju i standardna objašnjavanja zašto je ova tehnologija potrebna ljudima.

- Ne možete očekivati da diler promoviše i 'propoveda' novu tehnologiju umesto vas, on samo želi novac, zaključuje Tod.

Druga stvar je što Tesla želi da otvori manje salone u oblastima sa velikim saobraćajem, a ne ogromna dilerstva sa stotinama automobila.

Takođe, prosečni diler automobila najveći profit zarađuje od opravki i uslužnih poslova, Tesla to ne može ponuditi prodavcima jer je osnovna misija: prodaja samo novih vozila. Maron navodi da Tesla ne može da zarađuje od prodaje delova i servisa, delom i što ima mnogo manje delova od automobila na benzin.

Na kraju, radi se i o misiji same kompanije jer postoji jasan konflikt interesa između onoga što želi Tesla i šta žele dileri. Dok svi u Tesli razmišljaju da automobili na naftne derivate moraju biti zamenjeni 'odmah i sada' od strane električnih, prosečan diler nije u potpunosti siguran u uspeh električnih vozila, dok čak 99% novca zarađuje od vozila na benzin.

Izvor: Economy.rs



čitanja : 1008



Komentari

"osnovna misija: prodaja samo novih vozila".
Kao da je u pitanju mlin za kafu ili bilo koji drugi "sitni" električni aparat za "kućanstvo"

Autor moron 23 Jan 2016, 22:15

Zato sto nece da dele marzu sa preprodavcima, a preprodavcima se isplati samo visoka marza, jer nema "redovnih servisa" na koje smo navikli... pevace drugu pesmu ako im bude dobro islo, pa ne mogu da kontrolisu mali lanac prodaje kao do sad.

Autor Fordovac 23 Jan 2016, 23:46

Cim se ne uklapas u naftnu mafiju odah zele da te uniste. Kad ce svest ljudi dostici 21 vek?

Autor bk 24 Jan 2016, 13:45