home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

„Kalifornijski odbor za vazdušne resurse“, takozvani CARB, odnosno šef te organizacije, Tod Saks, izjavio je da možda neće biti moguće da Volkswagen pruži kompletnu popravku spornih dizel motora. Dve strane bi mogle da dođu do kompromisa jer bi nemački proizvođač mogao da smanji nivoe emisije štetnih gasova, ali ne i da ih dovede u stroge u zakonske okvire, javlja Rojters.

„Naš cilj je da izvršimo modifikacije na vozilima i vratimo ih u sertifikovanu konfiguraciju što je ranije moguće“, rekao je Saks tokom saslušanja. „Nažalost, to teško da će biti moguće.“

Šef CARB-a je rekao da još uvek nije postignut kompromis. Čak i ukoliko se dve strane dogovore da dovedu nivoe štetnih gasova dizel motora bliže zakonskom limitu, VW bi se i dalje suočavao sa posledicama. Primera radi, kompanija bi verovatno trebalo da plati penale za zagađivanje koje vrše sporna vozila koja su u saobraćaju. Ukoliko proizvođač automobila i vlasti ne dođu do dogovora, CARB je volja da dovede VW na sud.

Okružni sudija, Čarls Brejer, dao je VW-u rok do 24. marta da reguliše problem na 2,0 litarskim motorima, ali su čelnici sugerisali da su im potrebni meseci da bi tako nešto postigli. Ipak, sudija se nije izjasnio kakve korake će preduzeti ukoliko VW probije rok.

VW je već predložio popravku za 2,0 litarski motor i izložio to CARB-u i EPA-i, ali je predlog odbijen. Dotične organizacije su nastavile da procenjuju i moguću popravku za 3,0 litarski V6.

Nakon svih događaja, čini se da je u čitav ovaj skandal oko spornih TDI jedinica više umešana politika i što bi Amerikanci rekli „easy money“, koji kao što svi znamo ne raste na drveću.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 887



Komentari

Biće njima easy money kad ih pritisne Kinez.

Autor Mišo 10 Mar 2016, 16:51