
Iz francuske automobilske grupacije PSA (Peugeot-Citroën) stigla je informacija o razmatranju mogućnosti povratka na severnoameričko automobilsko tržište.
U razgovoru za nemačku publikaciju Automobilwoche, izvršni direktor grupacije PSA Peugeot Citroën Carlos Tavares izjavio je da u francuskom automobilskom konglomeratu, koji opet pozitivno posluje, intenzivno analiziraju mogućnost ponovnog plasmana svojih automobila na tržištima Severne Amerike i Irana. Konačna odluka trebala bi da bude doneta do 5. aprila.
Poslednji Citroëni koji su prodati u Severnoj Americi isporučeni su kupcima davne 1974. godine, a Peugeot se sa tržišta Sjedinjenih Država povukao 1991. godine. Tavares je priznao da bi povratak na tržište Sjedinjenih Država mogao biti riskantan, jer PSA u SAD-u nema ni proizvodne pogone, ni prodajno-servisnu mrežu. Izvoz automobila iz neke od postojećih fabrika grupacije PSA će povećati troškove logistike, što bi se moglo odraziti na konačnu cenu automobila, čime bi Citroëni i Peugeoti bili manje konkurentni.
Kao luksuzni podbrend grupacije PSA, DS Automobiles trenutno je prisutan na tržištima u Kini i Evropi, a u planu je proširenje prodaje na globalnom nivou. „U započetom programu restruktuiranja apsolutno je prirodno i očekivano da i DS Automobiles bude prisutan u Sjedinjenim Državama“, kaže direktor brenda Yves Bonnefont.
Izvor: Klix.ba / Worldcarfans.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot
Sa ovim cenama, neka se ne usuđuju!
Skuplji su od Toyote i Honde, od Wagena i od Forda.
DS može u SAD , a ostalo bolje ne
@ Dejan L
Pa bili bi jeftiniji za americko trziste. I Kie, Honde i Tojote su daleko skuplje u Evropi nego u Americi.
@ Sinbad
Čuješ li sebe?
Ako je Honda Civic 14.490€,a Pežo 308 sa istom opremom i sličnim motorom 15.900€...
I tamo u Americi i u dolarima, opet bi PSA bio za toliko skuplji
Slažem se da ne treba da se vraćaju u USA.
@Dejan L
Porediš hondin atmosferski 1.4. sa PSA turbasem 1,2 e-THP?
Pored toga, civic i 308 nemaju uporedive pakete opreme.
Konačno, koje ti cene 308 gledaš, one fiktivne ili prodajne, razlika je preko 2.000 eura, skoro 2.500. A dobićeš i popust. Za civic ne.
@ moron
Ja vise ne mogu da pohvatam sta je koja oprema, ali sve te cene koje pisu u reklamama su cene na lizing, a realne kad bi kupovao za kes idu 1000-1500€ vise.
Tako recimo Golf od 13.900€ je uz Porsche lizing, a za kes mo's misliti, 15.300€
I to trovratni, bzvz
@Sinbad,
od kada je dolar skoro stigao evro, auti u americi nisu nista skuplji od onih u evropi
mile
C300 Sedan
$38,950 MSRP*
C 300 Limousine 180 kW (245 PS)
4 Zylinder 146 g/km
6,3 l/100 km 7G-TRONIC PLUS 43.792,00 Euro
AMG C63 Sedan
$65,250 MSRP*
Mercedes-AMG C 63 Limousine 350 kW (476 PS)
8 Zylinder 192 g/km
8,2 l/100 km AMG SPEEDSHIFT MCT 7-Gang Sportgetriebe 76.279,00 Euro