
Volkswagen opoziva 177.000 Passata proizvedenih 2014. i 2015. godine zbog problema s elektronikom. Komponente koje nisu pravilno postavljene mogle bi dovesti i do ispadanja motora.
Ispadanje motora najopasnija je posledica problema s elektronikom, saopštili su iz kompanije i ne znači da bi mogla pogoditi sva pogođena vozila. Osim toga, problem sa sistemom za kočenje i servo volanom nije toliko izražen, da bi se moglo govoriti o povlačenju vozila iz bezbednosnih razloga.
Iz kompanije su saopštili da širom sveta nisu dobijali informacije oko nesreća koje bile poslednica ovog problema. Vlasnici vozila biće obavešteni poštom, a mogu kontaktirati i svog dežurnog automehaničara. Najavili su da pregled vozila traje otprilike 20 minuta.
Nemački automobilski portal dodaje da se, uz Passate, radi i o 25 hiljada vozila Škode Superb, koja je povezana s Passatom.
Autor / izvor: SEEbiz / N1 info
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
" Komponente koje nisu pravilno postavljene mogle bi dovesti i do ispadanja motora." Je li ovo neka zajabancija ili prevodioc ima problema sa elektronikom :)?
To da Renault zbog elektronike povlaci 200.000 auta kod nas bi bilo drvlje i kamenje na Renault.A dobro,to je i ocekivano,za pravim autom se prasina dize a za Das sklopocije to je i normalno da se desava pa ne privlaci paznju.
Mene interesuje da li je neko cui da su ikada uradili opoziv u Srbiji? Zapravo bilo koji brend?
J4ZZER
J4ZZER
Šta podrazumevaš "pod opoziv"?
Recimo, ja sam negde 2004. ili 2005. dobio ljubazno pismo Peugeota da dodjem u servis da provere nešto na prednjem vešanju. To je "opoziv", kada ima pismo?
Ali, recimo, od FIJATA nisam dobio pismo, pa, ipak, kada sam došao u servis nekim drugim povodom, rekli su "da za moje vozilo ima akcija", pa će i to "usput" ... Mislio sam da će da i poklone jelkicu :)
A zapravo su proverevali nešto sa air bagom, dotegnutost nekih vijaka ... Vidiš, tu nije bilo pismo.
Rade se opozivi i kod nas , samo smo mi malo tržište da bi to bilo masovno.
Npr. kod Renaulta se to zove OTS , a prema važnosti označava se bojama , tako da kada je u pitnju crveni OTS(vrlo važno) šalje se pismo da stranka doveze što prije auto u servis a žuti i plavi OTS se riješavaju u hodu po dolasku auta u servis u sklopu redovnog održavanja.