home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kada je krajem osamdesetih i početkom devedesetih Lancia Delta HF Integrale bila neprikosnovena u Svetskom reli šampionatu, njeni posteri ukrašavali su zidove fanova sportskih automobila širom sveta. Četvrt veka kasnije, ovaj auto i dalje je inspiracija za fotografe.

Jedan od savršeno očuvanih primeraka legendarnog italijanskog "hot hatch" modela nalazi se u Beogradu, a fotograf i zaljubljenik u automobile, Đorđe Bošković, otkriva ga širem auditorijumu u njegovom punom sjaju.

Lancia Delta HF Integrale jedan je od najuspešnijih automobila u istoriji reli rakmičenja. U periodu između 1987. i 1992. godine šest puta je trijumfovao u Svetskom reli šampionatu u konkurenciji konstruktora.

Sa radovima Đorđa Boškovića prvi put smo se upoznali 2013. godine kada nam je prezentovao fotografije najnovijih modela nastale u posebnim uslovima - sa ugašenim svetlima u halama Beogradskog sajma, unapređenom "lightpainting" tehnikom, odnosno tehnikom duge ekspozicije.

Izvor i više slika na B92.net

Foto: Đorđe Bošković



čitanja : 1640



Komentari

Jednom sam video zutu HF u retrovizoru svoje tadasnje 128-ce, negde na izlasku iz Bataje, i mahinalno sam dao desni migavac i stao u stranu da bih je propustio. Ni dan danas ne mogu sebi da objasnim da li je to bilo od straha, postovanja ili neke znatizelje. Ili sve skupa.
Uglavnom, prvo sto sam primetio su bili blatobrani i skrge na haubi...
Legendarni model. Inace, slon u skoku koji se nalazi na logou ovog modela je simbol snage u budizmu. Ako gresim, neka me neko ispravi, davno sam to citao u nekom clanku.

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Apr 2016, 14:09

Jedan od rijetkih italijanskih automobila kojeg postujem.

Autor Renault Terminator 04 Apr 2016, 16:25

A najveća žalost je što nisu znali iskoristiti taj moment integralkine superiornosti...
I dok je Audi svoj pogon i reli uspjehe iskoristio za definitivno uskakanje u prvu ligu , kojem je budimo realni jedina prednost što se prvi pojavio , jer pojavom drugih igrača u 4x4 ligi , ispostaviće se da i nije toliko superioran , čak šta više , Lancija je samo tonula...

Autor Đorđe 04 Apr 2016, 17:45

@Đorđe,
Mislim da je slicnu gresku nacinio i Citroen. Dok je dominirao u WRC-u nije imao niti jednu hothatch verziju u svojoj gami. Bila neka jadna edicija prvog C4 3V ali nedorasla tadasnjem statusu u reli sportu. Subaru i Micubishi bi ubili za takve momente...

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Apr 2016, 17:56

Regina del Rally. Ljubi je Pedja.

Autor Pedja 04 Apr 2016, 20:14