
Igra asocijacija na Facebook profilu JEEP SRBIJA je od danas online
U Beogradu, 18. aprila 2016. – Ljubitelji brenda JEEP kao i fudbalskog kluba Juventus neka se pripreme! Počev od danas, pa sve do 27. aprila Igra asocijacija, je online na Facebook profilu JEEP Srbija.
Igri možete direktno pristupiti na sledećem linku:
https://www.facebook.com/JeepSrbija/app/760619047408286/?ref=page_internal
Igra je zabavnog karaktera, u pitanju su ključne reči koje treba povezati sa brendovima JEEP i JUVENTUS u najkraćem mogućem roku sa što više tačnih odgovora. Pobednik ove igre asocijacija će dobiti kao nagradu šansu da izvodi jedanaesterce na stadionu Juventusa, 15. maja 2016. u Torinu na utakmici sa Sampdorijom. U slučaju da ostvari pogodak, osvaja Grand nagradu, a to je put na neku od gostujućih utakmica Juventus tima u okviru Lige šampiona.
Brend JEEP je zvanični sponzor fudbalskog tima Juventus. FCA Srbija generalni je uvoznik i distributer za Srbiju i Crnu Goru automobilskih brendova FIAT, Alfa Romeo, FIAT Professional, Jeep i Abarth.
PR saopštenje – FCA Srbija
@auto
Ima li "ovo" odobrenje Uprave za igre na sreću? A "ovo" se zasniva na "pogadjanju", lepo piše u pravilima ( "Potrebno je da učesnik pogodi sve ključne reči ..." ).
Ako nema odobrenje, ne bi smeli da ovo reklamirate.
Doduše, ovo organizuje FCA (oni ovde mogu sve), a ne i nesrećna Dačija, sa njenim kvizom "Ja volim dačiju" od pre pet godina, kojoj su odgovaranje učesnika na pitanja u kvizu proglasili "igrom na sreću", jer, kako rekoše "porezni upravitelji igara", "Od sreće zavisi da li će Vam postaviti pitanje na koje znate odgovor ..."