home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Od prezentacije Tesle X prošlo je preko pola godine, a mnogi vlasnici proklinju dan kada su kupili ovaj električni automobil

Donedavno je mali deo od ukupno naručenih Tesli X proizveden i isporučen, a većinu njih vozili su zaposleni u toj američkoj fabrici električnih automobila. Sada kada se proizvodnja razbuktala, sve više Modela X nakon dugog čekanja konačno stiže vlasnicima.

Sa svakim novim modelom dolaze i manje dečje bolesti koje se vremenom otklone pa se racionalniji kupci često odlučuju za kupovinu godinu ili dve nakon predstavljanja. Ali, kod Tesle Model X priča je nešto drugačija. Naime, za Model X postoji duža lista čekanja pa kupci, kada je jednom njihov automobil spreman, jedva čekaju da ga uplate i preuzmu.

Svakim danom sve više vlasnika Teslinih X modela na internet forumima iznose nemali broj problema s kojim su svakodnevno suočeni. Tesla je već doživela opoziv 2.700 jedinica X modela, gotovo svih u tom trenutku dostupnih vozila, zbog problema sa zadnjim sigurnosnim pojasevima.

Ipak, kako se ispostavilo, to je bio samo vrh sante leda. Automobil koji košta između 81.200 i 116.700 dolara pun je tehničkih nepravilnosti. Vrata koja se otvaraju u vazduh često se ne mogu zatvoriti ili se otvaraju kako im dođe, ekran osetljiv na dodir kojim se upravlja mnogim funkcijama se često zamrzava, prozori neće da se zatvore, automatska ručna kočnica se pali pri vožnji unazad itd. itd.

Postavlja se pitanje šta će se desiti kada krenu isporuke najnovijeg Modela 3, Teslinog prvog vozila masovne proizvodnje, za koji su primili preko 400.000 narudžbina. Da li će proizvođač imati kapacitete za rešavanje hiljada pritužbi ili će možda naučiti lekciju iz Modela X i od početka praviti vozila kako Bog zapoveda?

Izvor: Autostart.24sata.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Tesla Motors



čitanja : 1811



Komentari

To je prava istina za pobednika u istrazivanju "Tesla najbolja, Lexus najpouzdaniji", od pre neki dan...:)))

Autor carobnjak 24 Apr 2016, 09:53

O ovom ja pišem , pa zar može postojat 400.000 ovnova da kupuje nešto a da ne zna šta će dobiti , posebno ovako kompleksnu stvar kao što je automobil ,pa jebemu ,nije bajat hljeb u pitanju , pa ako ne valja kupiš sutra drugi...
Marketing je čudo u kombinaciji sa ispranim mozgovima , tako da je ovo identična situacija kao i sa onim idiotima što spavaju ispred trgov'ne čekajući svoj gejfon...

Autor Đorđe 24 Apr 2016, 12:42

Djordje
Ja bi duplo naplaćivao tima što čekaju.
Što je najgore, opet bi bilo gužve.
Onda opet cena trodupla, pa četvorodupla i sve tako dok ima gužve i ovaca koje žure na šišanje.
Em bi profitirala kompanija, em bi se gužve dovele u red.
Trebalo bi oporezovati glupost i debilizam.
Pa onda Amere u školu za obuku korišćenja ručice menjača u Jeep-u, 1 000 dolara obuka da bude.
Isto primeniti i za Audi A8.
Otvoriti školu za obuku Amerikanaca kako da pravilno koriste ručice menjača u A8 i GC.
Ko ne prodje obuku iz prvog puta, 2 000 dolara sledeći, pa 3 000 itd.
To bi bio dobar posao u Americi, dobro bi se zaradjivalo.

Autor P1 24 Apr 2016, 12:57

Američko smeće, to je prava istina. Kinezi su za njih izmislili kvalitet. Sada je jasno koliko je Tesla prefurana, a dobijao sam minuse na komentare o ovom proizvodjacu proteklih meseci od strane srBskih stručnjaka. Jednom recju dok je ovaca bice i šišanja.

Autor Z45 24 Apr 2016, 13:27

Ovo za obuku se smiješno ali u njihovom slučaju opravdano.
Ja znam da su uvijek auti sa USA tržišta bili izlijepiti raznoraznim natpisima upozorenja po unutrašnjosti , očigledno ne bez razloga...

Autor Đorđe 24 Apr 2016, 13:30

Automatska rucna kocnica se ne pali pri voznji i to je laz. To ne moze da se desi ni na jednom vozilu sa automatskom rucnom. Moze jedino da bude da se ne pusti momentalno pri voznji uzbrdo.

Vrata imaju problem da pri zatvaranju ne budu potpuno nivelisana, vec deluju kao da su otvorena 5mm. I dalje stoje u mestu, samo vizuelno nije lepo, a i to se ne dogadja svaki put.

Glavni i ekran ispred vozaca se odvojeno restartuju, tako i da postoji problem, instrument tabla i dalje radi.

Lista autmobila sa problemima navedenim gore pa i jos nekim: Mercedes S klasa-cesto zamrzavanje infotainemnta, Lamborghini Hurracan - vrata koja se sama otvaraju, ne zatavarju itd, svi Ferrariji ne smeju da se voze duze od par sati jer se sami od sebe zapale, a isto vazi i za 911, na Ferrari FF otpadaju delovi pojasa, a na Audiju A6 poledjine sedista, na MLu menjac traje 60 hiljada... Nista ovo nije raritet.

Autor Fordovac 24 Apr 2016, 14:40

Nije sporno da se greške događaju ali je sporno da 400.000 budala uplati za nešto a ne znaju šta će dobiti...
A zamisli propusta na 400.000 komada koje realno Tesla nema kapacitete da proizvede a kamoli odgovori na potencijalne felere u tolikoj količini...
Ispočetka mi se Musk i Tesla činili kao vizionari ali sada sam sve više ubjeđen da se radi o špekulantu...

Autor Đorđe 24 Apr 2016, 15:05

koliko znam, radi se o broju "predbeležbi", a ne broju plaćenih ili kaparisanih vozila

Autor moron 24 Apr 2016, 15:12

"Belgrejd voterfront"..

Autor Priapus 24 Apr 2016, 16:05

jeli ovo vojvoda promenio ime (Z45)?

Autor mile antena 24 Apr 2016, 16:41

@Dorde
U cemu je razlika izmedju uplatiti 1k da cekas nesto dve godine i uplatiti 500k i cekas nesto dve godine? Eto ti primer Paganija ili Ferrarija, Rolsa. Uglavnom se cekaju po godinu dana, a nekad i duze.
Isto kao kad uplatis stan u izgradnji, ili kaparises mesto u poslovnoj zgradi u izgradnji.
Nemam udeo u Tesli, ali oni su prvi pravi novi proizvodjac autmobila jos od pocetka 90ih kad se Kina ukljucila u globalne tokove i zbog toga treba obracati paznju.

Autor Fordovac 24 Apr 2016, 23:10

Fordovac , razlika je prvo u profilu kupaca , drugo ti nabrojani na koje se čeka imaju interne prezentacije na kojima se prestavi konkretan model budućim kupcima , za razliku od ovih Tesli koji niko ne zna kako će izgledati finalni proizvod , znači ne čeka se magla...
Plus imaju tradicija u proizvodnji vrhunskih proizvoda što Tesla tek treba dokazati a za to su potrebne godine i godine...
Poređenje nekretnine i automobila jednostavno nije moguće , zbog same kompleksnosti i funkcije ovog drugog...
Tako da i dalje stoji moja konstatacija za za ovih 400.000 naivaca...

Autor Đorđe 24 Apr 2016, 23:58

Pagani nema prakticno nikakvu istoriju proizvodnje vozila, kao i mnogi slicni super automobili. Druga stvar La Ferarri i druzina su, takodje, rasprodati pre nego sto se finalizira dizajn...

Neosporno je da su naivcine, samo kazem da ima jos budala. Dati 1k unapred ne bi li cekao u redu 3 godine? A postoje savrseno dobri 3 i C klasa sada dostupni? Pritom uvek mozes 4tvrte godine, kad prodje ludilo, da kupis automobil bez cekanja, pa i da znas da li ti se jos uvek dopada...

Autor Fordovac 25 Apr 2016, 01:24

@ Fordovac,
jeli ti stvarno mislis da svi oni koji su uplatili $1,000 za model 3 ce biti bez auta naredne 3 godine?

Autor mile antena 25 Apr 2016, 01:33

Mile , normalno da neće biti bez auta , ali trenutno tih 400.000 je uplatilo 1.000$ za maglu , za ništa , imaginarno...
Opaska je bila da za zamišljenu cijenu Tesle možeš odmah kupiti stvarno , opipljivo i nadasve kvalitetno vozilo , da ne moraš čekati 3 godine.

Autor Đorđe 25 Apr 2016, 01:49

@ Đorđe,
"Opaska je bila da za zamišljenu cijenu Tesle možeš odmah kupiti stvarno , opipljivo i nadasve kvalitetno vozilo"
----
ljudi ce odmah i kupiti takav auto.
ne razumem sta je problem. ljudi su uplatili $1,000 da za 3 godine budu na listi da kupe teslu. u medjuvremenu ce potrositi X broj dolara na drugi auto. za 3 godine ce da kupe teslu i uplacenih $1,000 ce biti odbijeno od cene. sta je problem? nije da su uplatili $35,000 i da im je tesla obecao da ce auto stici za 3 godine, pa da u medjuvremenu nemaju sta da voze

Autor mile antena 25 Apr 2016, 02:08