
Magazin Forbes je ocenio i napravio rang listu sto najvrednijih brendova u svetu. Među tih stotinu brendova nalazi se i 12 automobilskih marki. Prema Forbsu najskuplji brend je japanska Toyota koja je na šestom mestu među sto, a na prvom od automobilskih brendova. Vrednost brenda Tojota procenjuje se na 42,1 milijardi dolara. U godišnjem poređenju vrednost ovog japanskog brenda porasla za 11 odsto.
Na drugom mestu među brendovima automobila nalazi se BMW brend. Vrednost bavarske kompanije procenjena je na 28,8 milijardi dolara. To je četiri odsto više nego godinu dana ranije.
Na trećem mestu među najvrednijim automobilskim brendovima našao se još jedan nemački proizvođač - Mercedes-Benz. Ovaj brend procenjuje se na 26 milijardi američkih dolara, što je 16 odsto više nego u 2015. godini.
Najskuplje automobilske marke:
Toyota - 42,1 milijardi dolara
BMW - 28,8
Mercedes-Benz - 26
Honda - 25,2
Ford - 14,1
Audi - 14
Chevrolet - 14
Lexus - 9,8
Porsche - 8,3
Nissan - 8,2
Hyundai - 8,1
Volkswagen - 7,6
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Toyota