
Mopar, referentni brend za opremu, usluge, podršku kupcima i originalne rezervne delove za brendove FCA, nudi oko 80 elemenata dodatne opreme, koji će zadovoljiti estetske, funkcionalne i sigurnosne potrebe korisnika Alfa Romeo vozila, koji uvek traže proizvod koji istovremeno maksimizuje sportske i koncepte elegancije.

Neki prepoznatljivi elementi izvedeni su od karbonskih vlakana, poput rešetke hladnjaka "V" oblika, kućišta retrovizora, ručice drške menjača i osvetljenih zaštitnih ploča, koji pored karaktera i osvetljenja, naglašavaju i trkački duh novog modela Giulia.
Jedan od elemenata koji sportskim linijama automobila daje još više ličnosti, jeste komplet aerodinamičke opreme, koji obuhvata prednji aerodinamički profil, bočnu zaštitu i zadnji aerodinamički ekstraktor.
Vozilo dodatno ukrašavaju prigušena svetla sa LED projektorom, maske za ključeve, dostupne u troslojnim bojama automobila (beloj ili crvenoj), kapice ventila sa logom Alfa Romeo, aluminijumski poklopci rezervoara za gorivo i ulje, posebne felne, dostupne u veličinama od 17, 18 i 19 inča.

Praktičnost pojačana drugom opremom dobro se uklapa sa "trkačkim" duhom: sklopiv odeljak za odlaganje za prtljažnik, zaštitno polu-kruta kadica za odeljak za odlaganje i elegantne plastične patosnice za putničku kabinu, radi bolje zaštite i održavanja čistoće vozila. Naravno, tu su i vučna kuka i krovne šine, zahvaljujući kojima su moguća različita transportna rešenja, poput upotrebe krovnih kofera, nosača skija, nosača daski za surfovanje, kajaka i nosača za bicikle.
Kolekciju kompletira niz uređaja pasivne i aktivne bezbednosti, poput alarma, senzora za parkiranje, zavrtanja za zaštitu od krađe, ponjača akumulatora, i testiranih i odobrenih dečijih sedišta, u cilju postizanja najviših nivoa udobnosti i bezbednosti.

Nova Alfa Romeo kolekcija
Mopar nije imao na umu samo automobil, nego i one koji ga voze, kao i one koji ga prosto vole. Tako je stvorena potpuno nova Alfa Romeo kolekcija koja je fokusirana na logo brenda, sa obnovljenim grafičkim komponentama. Imajući u vidu zahtevnog i dinamičnog kupca, dizajnirana je ekskluzivna linija opreme u saradnji sa Stilskim centrom Alfa Romea, koja se sastoji od kvalitetnih tehničkih proizvoda proizvedenih od visoko-performantnih materijala, poput karbona, aluminijuma i Nikroteha. Alfa Romeo kolekcija sastoji se od nekoliko linija: od odeće sa polo majicama i duksevima od tehničkog materijala koji ukrašava živopisan logo od gumiranog materijala, linije dodatne opreme sa muškim novčanicima i držačima za ključeve, do kožnih proizvoda, uključujući uniseks aktovku od tehničkog materijala i kože sa brušenim metalnim elementima.
Moparov program zaštite vozila
Moparov program zaštite vozila nudi niz servisnih ugovora iza kojih stoji kompanija Fiat Chrysler Automobiles, a koji imaju za cilj da Vam pruže zadovoljstvo vožnje Vašeg automobila bez problema i briga.
Sa Moparovim programom zaštite vozila, servisiranje uvek obavljaju visoko stručni i specijalizovani tehničari u ovlašćenim servisima brenda Alfa Romeo, koristeći odgovarajuću opremu i alate, kao i originalne rezervne delove širom Evrope. U ponudi su sveobuhvatni i fleksibilni planovi održavanja i produžene garancije, razvijeni u saradnji sa brendom Alfa Romeo.
Svaki od ovih planova nudi mogućnost izbora između niza nivoa zaštite, koji se razlikuju od drugih po pitanju trajanja i kilometraže, kako bi se odgovorilo na najširi opseg različitih potreba. Na primer, sa uslugom Maximum Care, korisnik može da garanciju koju daje proizvođač, produži za dodatnih najviše pet godina. Plan zaštite je osmišljen tako da obuhvata sve mehaničke i električne delove. Usluga Easy Care, sa druge strane, omogućava jednostavno određivanje cene redovnog servisiranja i planiranje plaćanja istog.
Mopar Owner Centre
Mopar Owner Centre (Moparov centar za vlasnike vozila) dostupan je i za kupce novog modela Alfa Romeo. Mopar Owner Centre, dobitnik nagrade u okviru takmičenja Italian Key Interactive Awards, predstavlja postprodajnu platformu sajta brenda Alfa Romeo i kupcima nudi širok opseg sadržaja posvećenih negi i održavanju Alfa Romeo vozila.
Sadržaj dostupan u javnoj navigaciji nudi kompletan opseg postprodajnih informacija, uključujući usluge, opremu, originalne rezervne delove, podršku kupcima, merčandajzing, e-prodavnicu i tehničku dokumentaciju. Dostupan je u 21 zemlji regiona Evrope, Bliskog istoka i Afrike: Italija, Španija, Belgija, Luksemburg, Francuska, V.Britanija, Nemačka, Holandija, Poljska, Portugal, Švedska, Austrija, Švajcarska, Irska, Grčka, Maroko, Danska, Južna Afrika, Rusija, Srbija i Mađarska.
Registrovanjem svojih novih Giulia vozila u rezervisanoj oblasti "myAllfaRomeo" kupci osim inovativnim uslugama, mogu da pristupe nizu usluga, ekskluzivnih sadržaja i specijalnih promocija. Oblast “myAlfaRomeo” dostupna je u 14 zemalja: Italija, Španija, Nemačka, Poljska, Holandija, Belgija, Grčka, Danska, Portugal, V.Britanija, Austrija, Irska, Švedska i Švajcarska. Dodatni podaci dostupni su uz registraciju na stranici http://my.alfaromeo.com.
FCA Mopar podrška korisnicima
Međunarodni kontakt centar FCA, Centar podrške korisnicima smešten u Arezeu u Italiji je najveći multibrend, multiservisni i multijezički centar za podršku korisnicima u Evropi. Kroz njega godišnje na kvalitetan način i na maternjem jeziku bude usluženo preko 4 miliona korisnika u preko 20 zemalja.
Preciznije, korisnicima se pruža kvalifikovana podrška za brend Alfa Romeo, preko besplatnog telefonskog broja AlfaInfoMore, koji je dostupan u celoj Evropi. Usluga je obezbeđena u periodu od 8.00 u ponedeljak do 20.00 u petak, kao i subotom od 9.00 do 18.00 u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Velikoj Britaniji. Korisnici mogu da koriste i inovativne kanale poput @AlfaRomeoCare, naloga za podršku korisnicima na Twitteru, samo za tržišta Italije, Francuske, Velike Britanije i Nemačke. Usluga neformalnog razgovora, trenutno aktivna u Italiji, takođe je dostupna korisnicima registrovanim u okviru rezervisane usluge "myAlfaRomeo".
Kako bi uvek bili u stanju da odgvorimo na potrebe svakog kupca, aktiviran je poseban broj za besplatne pozive “Alfa Top Care” za novi model Giulia Quadrifoglio: 00 800 253 242 00. Usluga je dostupna u Austriji, Belgiji, Danskoj, Francuskoj, Nemačkoj, Irskoj, Italiji, Luksemburgu, Holandiji, Poljskoj, Portugalu, Španiji, Švedskoj, Švajcarskoj i Velikoj Britaniji. Uslugu “Alfa Top Care” pruža tim posvećenih i visoko stručnih lica koja su na usluzi 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji.
PR saopštenje - FCA Srbija