home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako pišu Vrele Gume, Alfa Romeo polaže velike nade u Giuliju, ali nedavne test vožnje pokazuju da novi model ima mnoge tehnološke probleme.

Nekoliko primeraka je pokazalo tehničke probleme tokom prve vožnje, što je opisao Džejms Mils iz „Drivinga“. Na jednom od modela je otkazao info-zabavni sistem, na drugom se upalio „check engine“, dok je treći imao pokvarene parking senzore.

Problemi se nisu završili ni na četvrtom primerku, koji je imao „ćudljiv“ klima uređaj koji je radio po svom nahođenju. Na istom modelu je info-zabavni sistem imao tendenciju da se „zaledi“, a reanimacija je vršena tako što bi automobil morao da se zaustavi, ugasi motor, pa ponovo startuje.

Šef Alfe i Maseratija, Harald Vester, okrivio je za probleme kompjutere na vozilima.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Alfa Romeo



čitanja : 2835



Komentari

Znači dokazala je da je pravi Italijan. :)))

Autor P1 19 Maj 2016, 12:13

Hahaha Vester okrivio kompijetere. Pa vi kada ne znate da napravite kako treba, ne ugradjujte kompijutere. Ionako se ste najbolja kola radili pedesetih godina. Alfa moze jedino da prezivi ako je preuzme Audi, tj VW.

Autor Auto_Driver 19 Maj 2016, 12:19

Tacno sam znao da ce se ovo desiti. Mrtva elektronika.

Autor Cone 19 Maj 2016, 12:20

Ovi Britanci su zaista nevidjeno maliciozni. Zar je na takvim kolima žarulja „check engine“ pomena vredna ? Ili ostale sitnice ?

Autor moron 19 Maj 2016, 12:27

Znaci i dalje samo sminka od auta i nista vise..Sta ce raditi na njoj posle 100.000km,vrata ce da otpadaju..

Autor Renault Terminator 19 Maj 2016, 12:34

Konacno vest koja ce obradovati Orla i njemu slicne! :)

Pa zar je zamrzavanje zabavnog sistema tioliki problem???

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 12:37

Zanimljivo kako od medija iz auto svijeta to nitko ne prenosi nego mislim Sunday Times ili kako se zove koji niti nema fotografije sa vožnji, a onda sve ponove Australci koji pazite sad također nemaju fotografije sa vožnje. I to su vjerujem oni Asutralci koji su rekli da je Giulia pala sva tri crash testa.
Da nije žalosno bilo bi smiješno.

Autor N.N. 19 Maj 2016, 12:38

RT
Nase sluzbene Lagune su bile kod 100.000km sve vec na generalnoj:) smeh od avta.

Autor Soviet 19 Maj 2016, 12:40

Svidelo se to Alfistima ili ne - BMW je BMW. Alfa je sa Giuliom probala da napadne BMW ali izgleda da je već zakazala. Ako se ne računa ekstremna Giulia QV sa Ferrari motorom, ni u ludilu ne bih kupio novu Giuliu umesto nove BMW serije 3.Čak ni dizajn više nije na strani Alfe kao nekad, štaviše sad Giulia i BMW 3 izgledaju slično.

Autor Nitro 19 Maj 2016, 12:56

Da nisam lično iskusio slične "elektronske gremline" u 147-ici, možda bih verovao da su komentari maliciozni i ostrašćeni.
Ovako, sve to zvuči isuviše poznato i baš mi je žao što su uništili takav brend i u suštini prelep automobil sa sasvim solidnom motorizacijom.

Autor Nino 19 Maj 2016, 13:04

@carobnjak
Nema tu emocija, nema radosti, nema mrznje, samo ne delim isti osecaj prema "njoj" pa se stvorio takav dojam... ali takvi neistomisljenici su cesto proglasavani hejterima, nekada ranije bi bili i spaljeni na lomaci, srecom vlada demokratija i slobodno drustvo... :)

Inace kakav je tvoj stav prema pouzdanosti automobila na kome je sve novo, od motora, preko menjaca, oslanjanja, elektronike itd?

Ti si obicno (uvek) pobornik neke istorije i iskustva vlasnika i majstora od ranije kao potvrdu kvaliteta...

Autor Orlo 19 Maj 2016, 13:22

Orlo
naravno da nema emocija, pa nije ovo Opel! :)))

Nisam siguran sta je ovde novo a sta staro, to ti najbolje znas, ili se varam?

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 13:56

Kako li ce tek da radi autopilot za Giuliu?! To je sve bazirano na kompjuterima!

@carobnjak, nisu vazni ovi problemi, vazno je da ima "normalna" vrata :D
Samo da ne otpadnu u toku voznje ;)

Autor Vlada 19 Maj 2016, 14:21

BMW jeste BMW zato sto se serija 3 pravi 40 god isti auto, po istom konceptu, samo ga usavrsavaju. Mora posle 40 god da bude dobar.
A za gremline, to ionako resavaju na redovnom servisu kroz software update. Svi tako rade sad

Autor ilijapaun 19 Maj 2016, 15:17

@carobnjak
Ovo je gomila lima kao i svaka druga na cetri tocka, samo sto ljudi daju ime, karakter, dusu i srce coveka tom predmetu, usled ne znam, nedostatka ljubavi, paznje, osobe koje voli... mada to je karta na koju igraju PR agencije, proizvodjaci, stvoriti emocije odnosno povezati emocije sa predmetom i na taj nacin obmanuti kupca... naravno on ne treba da se oseti obmanutim ili prevarenim nego zadovoljnim i da smatra da je napravio odlican izbor... mislim vozio sam nekoliko dosta snaznih Alfi i nisam osetio to nesto, auto ko svaki auto, samo je bio snazan da se osetim uzbudjeno, a to moze svaki proizvodjac da napravi...

Nekom treba Alfa da dozivi emocije, nekome samo jaci motor, ili noviji i bolji auto... nekom je dovoljna masta, nekom treba pomocno sredstvo, a nekom ni to ne moze da pomogne... :)

Nemoj da budes nesiguran, receno je i vise puta ponovljeno da je ovde sve potpuno novo, ne hejtuj bespotrebno zbog neznanja....

Autor Orlo 19 Maj 2016, 15:34

Ovo je znak da se radi o čistokrvnoj Alfi. Isto kao i pre 30 godina....

Autor Oktopod 19 Maj 2016, 16:38

Orlo
Izvini sta sam ja to napisao da bi ti kao cuveni strucnjak okarakterisao kao neznanje???

A sto se hejta tice, nema veceg hejtercica na blogu od tebe!

Kazes gomila lima? Dajem glavu da nema srecnijeg lika od tebe kad procitas ovakvu vest, 100 % sam siguran...;-)

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 16:46

carobnjak
Alfa je auto sa dušom.
Duševnost joj daju, razni cvrčkovi, bubice, gremlini koji je čine nepredviđenom, ali i često zanimljivi dizajnerski pravci....
Jednom rečiju, duševan auto u odnosu na dosadne nemce.

Autor Oktopod 19 Maj 2016, 16:56

Sve sami poznavaoci autoindustrije, Alfe posebno...
Ne mozete joj nista! :-D

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 17:07

@ čarobnjak

Jesi vidio ovo trokavanje infotainmenta:
https://www.youtube.com/watch?v=8WRpNKT45k0
?

Autor N.N. 19 Maj 2016, 17:25

Jer... baš i treba da Alfa Giulia ne bude toliko popularna u ovim krajevima, pa da se mi sa stilom (Alfa) razlikujemo od ovih sa sa "statusom" (Audi, BMW...).

Autor Posmatrač 19 Maj 2016, 17:36

Soviet

Najgora Laguna,sa najnepouzadnijim motorom koji moze biti u njoj,sahranice svaku Alfu.

Autor Renault Terminator 19 Maj 2016, 17:55

@carobnjak
Zasto preskaces odgovor na pitanje?
Daj da vidimo tu objektivnost i strucnost/ekspertizu na delu...

A to sto ne znas da je na Gilliji sve novo to je neznanje tvoje, jasno kao dan...

P.S. "hejtercica", jel je to rec uopste?

Autor Orlo 19 Maj 2016, 18:22

Orlo
imas odgovor pod 13:56.
Ne dajem sud o necemu sto nisam ni video, kao sto ti radis!

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 18:34

P.S.
to da li je novo ili nije ionako nije bitno jer kad kazu da je novo ti besmisleno uporno dokazujes da nije novo, tako da - trla baba lan, otprilike...:)

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 18:35

Orlo
i sto si tako napaljen na Alfu, ne razumen?
Ipak je to gomila lima, zar ne? :)))

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 18:36

@carobnjak
Sto li se pa ja zanosim, jer kao i uvek ne procitas komentar... a izbegavas pitanja na koje nemas odgovore...

P.S. U ostalom, ti si mene prvog prozvao, ne bi se ni komentarisao temu, a sada ispadam da sam ja "napaljen"... infantilno druze, infantilno...

Autor Orlo 19 Maj 2016, 18:41

Orlo
Sta sam ja napisao za Alfu?
I smiri se malo, izgoreces...:-)

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 18:46

Da vidimo ovako.

Infotainment hardver viđen na modelima Nijemaca. OK, softver piše MM ali isto tako ga piše za BMW. Ako tu i ima problema to je daleko lakše riješiti nego da ima konstrukcijskih grešaka.

Unutrašnjost Faurecia. Ista ona koja radi za BMW i Audi.

Mjenjači. Manualni za dizel Getragov viđen na Serijama 3 i 5, automatik također na raznim modelima BMW-a Radi se o ZF-u sa 8 stupnjeva prijenosa i to onaj druge generacije.

I tako mogli bi još. V6 je izvedenica Ferrari V8 i nije izmišljanje tople vode mada je napravljen specijalno za Giuliju.

Dizel je evolucija postojećih. Blok je novi aluminijski, CR sustav je kao na gusanom 2.2 JTD-u (isti CR sustav ima i VAG i BMW). Distribucija i dalje preko remena, čak sve isto pozicionirano kao ranije. Ne vidim ja tu prostora za grešku.

E jedino gdje vidim moguće probleme je novi benzinac. Po prvi put MA i GDI skupa. Novi je i blok, a i ostale stvari.

Autor N.N. 19 Maj 2016, 18:49

carobnjak
Ima li dovoljno mesta u ovoj Alfi, ili i od nje Punto ima više mesta ?? Sudeći po fotkama, i izgledu centralnog grebena, u njoj ćeš se teže smestiti nego u meganu.
Em tesna, em gremlini rade posao, em skupa.

Autor Oktopod 19 Maj 2016, 18:51

Oktopod
Reknem ti cim stigne, budem objektivan kao uvek...;-)

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 18:55

@carobnjak
Evo pokusavam da procitam nesto pametno o Alfi da si napisao ali nema nicega... uglavnom se svodi na razgovor kao kod one male dece, nedorasle koja se tako ponasaju "kme, kme, kme, sta si rekao za Alfu, kme, kme, sada cu ja tebi da vratim"... :)

Autor Orlo 19 Maj 2016, 18:58

Orlo
pa dobro jutro da nema!

Ne znam sto si toliko naostren na mene? Sta sam napisao da nije istina ili da se tebi ne svidja?
Ili sta treba da napisem da bi ti bio spokojan?

Mislim da je jasno ko odise infantilnoscu...:)))

P.S. da li sam ja to dobro video da si napisao da si vozio neku Alfu? :)))

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 19:26

Nešto mi je jako čudo u celom svetu auto industrije..Svi proizvođači manje više imaju nekih problema,ali se samo o alfi piše naširoko i raspravlja..čmu sve to..mislim da je i negativna reklama dobra reklama, tako da će alfa biti samo još popularnija...ja vozim već 3 alfu i ne bih je menjao ,iz razloga što se samo u alfi osjećam dobro , i imam osmeh na licu dok je vozim.znači užiatk u vožnji , da sjedim u nešto jako pouzdano ali nezanimljivo i neudobno ne pada mi na pamet..

Autor ILIJA 19 Maj 2016, 20:42

svi ozbiljni testovi što su urađeni od strane novinara a dopstupni su na interentu sa videom , kažu da se radi o dobrom do sada najboljem produktu alfe, a najača verzija 510 KS, V6 da je top za vožnju , što bi se reklo vrh užitka

Autor ILIJA 19 Maj 2016, 20:48

ILIJA
Alfa je duševan auto. Nije čudno tvoje iskustvo, odnos "dva živa bića"

Autor Oktopod 19 Maj 2016, 21:11

Alfa je kao Monica Bellucci, lijepa i fatalna, ali je voliš...a ove Nemice poput Mercedesa ,Audija i BMW su kao podebele pegave Nemice koje piju dosta piva ,ali su eto kao pouzdane pa ih ljudi i dalje žene ,jer nisu probali Monicu,:) verujte posle Monice nećete tražiti druge:)) probajte

Autor ILIJA 19 Maj 2016, 21:19

RT
Koji si ti kralj. Renault i kvalitet....sprdnja :)

Autor Soviet 19 Maj 2016, 22:21

@ ILIJA,
alfa je kao lepa zena koja je nesposobna da bilo sta uradi - spava do podne, ne ume da kuva, skupa je za "odrzavanje", cesto te izneveri, nije verna ... nemacki auti su kao zena koja mozda nije neka lepotica, ali ti je uvek verna, nema velike zahteve, mozes se osloniti na nju i nikad te ne izneveri. pa kome sta vise odgovara.

Autor mile antena 19 Maj 2016, 22:42

@mile antena
A sta su americke?
Debele penzionerke! :)))

P.S. znas li ti ista o Alfama???

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 22:52

Od 4 primerka ni jedan nije ispravan.
To je problem koji ozbiljno narusava dosadasnji prosek gde je svaki drugi primerak neispravan.

Autor vojvoda 20 Maj 2016, 00:55

@ vojvoda,
ma to su amerikanci namestili posto sad alfa treba da stigne u ameriku. amerikanci se uplasili da bi mogla da ugrozi cadillac i lincoln

Autor mile antena 20 Maj 2016, 01:03

Soviet

Zbog ocajnog kvaliteta Renaulta a vrhunske pouzdanostI Alfae,Mercedes je odlucio da pakuje Renaultov motor u svoje automobile a ne Alfine.Stvarno sprdnja.

Autor Renault Terminator 20 Maj 2016, 03:37

за своје паре ћу нову да је купим, возим, одржавам, чим изађу нормалне бензинске варијанте ... хејтери ће да ме мрзе или жале, њихов проблем, а ја ћу да се смешкам и уживам у вожњи ... такође, вероватно ћу да се заливадим за гомилу додатне опреме ... и да, имам дизел F31 са икс драјвом и w204 бензинца, и оба су далеко од безгрешноцности.
Питање за поносне власнике премиум половњака из сегмента (не важи за власнике фолцика), а и за власникењ ново купљених, никад вам се није упалио чек енџин? Никад вам није заблесавео софтвер? Нисте чули за промену целих мотора са мање од 80000 пређених километара, нарочито код дичног 2.0 TDI?
Ма не, то се дешава само Алфама...

Autor Столе 20 Maj 2016, 10:23

Stole nemas pare ni za Juga. Cuti molim te.

Autor Cone 20 Maj 2016, 10:40

Cone
у дубини душе осећаш да имам за све оно што би ти волео а не можеш да си приуштиш :))))
и у праву си :))))

Autor Столе 20 Maj 2016, 10:44

Stole

Kad je tako volis ja ti od srca zelim da je I posjedujes.

Autor Renault Terminator 20 Maj 2016, 12:27

@ Столе

Kako nijedan od dva automobila koja imaš nije Alfa, a tako je hvališ i voliš? :D

Autor Nino 20 Maj 2016, 15:22

@ Nino
тако што сам имао давно 156 1,8 TS, купљену у Делти, служила ме је одлично, продао сам је са 115000 познаници, а данас је њен син вози, прешла је преко 250000 и још иде. Док је била код мене, највећа интервенција су јој биле предње виљушке, а колико сам обавештен ни код садашњих власника није имала значајније проблеме. А још давније сам имао Алфу Спринт 1,5 ...
@Renault Terminator
најискреније хвала

Autor Столе 20 Maj 2016, 16:27

@ Столе

I za sve to vreme nisi uzeo ni 159, ni Giuliettu, nego baš BMW i Merc... I onda braniš Alfu. U pravu si, svi automobili imaju svoje probleme, ali Alfe ih imaju najviše i mnogi od njih ni ne mogu da se reše i ponavljaju se. Realno, da je tako dobra, vozio bi ti nju, a ne "dosadne" švabe. Nego je to kao sa Volvoom u Srbiji, svi ga hvale, malobrojni kupuju. S tim što Alfu ni ne hvale.

Autor Nino 20 Maj 2016, 19:54

Neko pokusava da unisti Alfu, to je ocigledno. A i zna se ko. Kad bi ja bio sef alfa, piso bi on sve nalbolje o njoj...

Autor Roky 02 Jun 2016, 13:07