home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Matijas Miler, šef Folksvagen grupe, koji je dobio zadatak da očisti kompaniju nakon „Dizelgejt“ afere, zatražiće kraj za TDI motore! On postavlja pitanje da li se isplati ulagati novac u razvoj dizel agregata i nemački mediji očekuju da će Milerov predlog vrlo brzo biti na dnevnom redu.

Pretpostavlja se da će VW prvo krenuti sa „povlačenjem“ TDI motora iz Severne Amerike gde će 2020. godine na snazi biti strogi propisi o emisiji štetnih gasova. Ispostavilo se da bi razvoj novih, čistijih TDI motora bio neisplativ, odnosno da bi cena modela sa dizel motorima bila podjednaka sa cenom elektiričnih automobila. Takođe, Folksvagen grupa želi da od 2025. godine bude lider na polju električne mobilnosti a plane je da se godišnje prodaje između dva i tri miliona E-automobila. Miler je dodao da je „dizeglejt afera samo ubrzala propast dizel motora kojima su dani ionako već odbrojani“.

Kraj dizel motora predvideo je i šef Volvoa Hakan Samuelson koji je insistirao da švedski proizvođač prestane sa prodajom dizel verzija u SAD. Samuelson smatra da će „dizelaše“ u potpunosti odmeniti hibridni modeli koji će za godinu-dve biti jeftiniji od automobila sa klasičnim dizel agregatima.

Folksvagen grupa bi trebalo da uskoro počne sa „brisanjem“ ponude TDI motora za neke od modela svojih 12 brendova, kao i sa ubrzanim razvojem hibirdinh verzija poput „škode superb hibrid“.

Izvor: Mojauto.rs



čitanja : 2029



Komentari

Kako ce ovi nasi ovdje bez tdi-a,muka ce ih natjerati da predju na dCi heheh...Al brzo ce shvatiti da su to trebali mnooogo ranije jos da urade.

Autor Renault Terminator 25 Jun 2016, 00:57

Nije ni dCi svjecka sig. Vjerovatno je bolji ali i njemu ce doci kraj kao i svakom dizelu.

Autor Japanac u srcu 25 Jun 2016, 01:17

Kakva glupost, pa da l' neko stvarno moze da poveruje u ovo? Aj' onda i avio-saobracaj da u potpunosti ukinemo posto je kao takav ogroman zagadjivac. Sve dok oni jedan jedini euro profita budu imali od dizel motora, od ukidanja nema nista.

Autor abc 25 Jun 2016, 02:49

To je samo u Americi gde dizeli smeju da zagadjuju isto kao i benzinci.

U Evropi je situacija drugacija i evropski dizeli ce 2023 zagadjivati kao i benzinci iz 2014.

Autor bole 25 Jun 2016, 09:28

Japanac

Naravno da ce i dCi da prdekne ali morace jos puno vremena da prodje dok to docekamo.Vw vec sad vristi na sav glas...

Autor Renault Terminator 25 Jun 2016, 10:16

Da. Kraj za TDI motore i potpun prelazak na hibride.

A dve vesti ispod: "Uskoro kraj za Volkswagen Jettu Hybrid"

Ovaj VW k'o Brexit..

Autor Priapus 25 Jun 2016, 10:36

Renault
Dci bolji od TDI? hahahah pogledaj Audi šta radi sa TDI motorom, to Renault ne može dsa uradi ni narednih 100 god

Autor S 25 Jun 2016, 11:08

S

Sta radi?Sem stete nista korisno.

Autor Renault Terminator 25 Jun 2016, 12:19

@s nemoj uopste da se upustas u raspravu sa RTom, ne vredi kad su on i njemu slicni fascinirani ovim kosilicama od po 1-1,5k ccm, nesto poput ovog 4.0tdi v8 iz sq7 je za njih misaona imenica. :)

Autor nnn 25 Jun 2016, 15:11

To će prvenstveno biti u USA , gdje su dizeli svakako na margini ali u Evropi će mnogo snijegova proći prije nego se to desi , jer kad kod većine VW modela ti isti TDI motori učestvuju od 70-90% prodaje , ukidanje istih znači rezanje grane na kojoj stojiš...

Evo baš u zadnjem broju njemačkog Auto Bilda test BMW 330d vs 330i vs 330e , "prevaziđeni" 330d ih oduvao u svakom pogledu.

Autor Đorđe 25 Jun 2016, 16:38

nnn,

Po mom nišljenju mnogo su gori ovi "premiumci" koji nipodištavaju sve živo i ponašaju se kao da su u najmanju ruku suvlasnici u Audi-ju i ostalima...

Poz

Autor Raziel 25 Jun 2016, 20:06

Rendza nam se opako uzbudio! Jadnicak, bas mi ga je zao. Nije on kriv sto ne zna da je TDI institucija u odnosu na dci motokultivatorcice. Sta ces, pored svega, tdi pobedjivao u Le Manu, na Dakar reliju,... Reno nije hteo da prodaje dci u Srbiji dok nije kvalitet goriva u Srbiji postao prihvatljiv za dci devojcice. U to vreme TDI, CDI i HDI su zvakali i D2.

Autor Optimus Prime 25 Jun 2016, 22:43

Optimus

Uzbudio hehe..da si mozda neka ribetina pa da se i uzbudim hehe..
U pravu si,tdi je motorcina,zato je Mercedes uzeo taj dCi motorcic.

Autor Renault Terminator 26 Jun 2016, 11:52

Ako je novinarska informacija tacna, u sta cisto sumnjam, marketing VWa ima pravo da bude nezadovoljan.

A koji bi proizvodjac automobila mogao da se pomiri sa cinjenicom da im automobili prosecno prelaze preko milion kilometara?

Autor vojvoda 26 Jun 2016, 23:39

Umesto da proda tri za isto vreme, kaop sto to na primer proda Renaul, WV proda samo jedan.

Autor vojvoda 26 Jun 2016, 23:42

Renault Terminator 26 Jun 2016, 11:52
Mercedes je i uzeo tu igrackicu, jer oni ne umeju da naprave tako malo cereslo. Pitanje je da li uopste imaju alatice za izradu takvih igracaka, a mozda bi morali 2.0 da hilznuju kako bi bio 1.5, sto je slabo isplativo. Smart ih je tu i tamo uk.njao, ali nije Daimler za to. Preko 2k kubika, to su ozbiljnije masine i tu je Merdzan kod kuce. Medjutim, Reno-Nisan ce vrlo rado od Merdzana uzeti ozbiljnu masinu za Infiniti.

Autor Optimus Prime 27 Jun 2016, 12:50

Optimus

Cinicno ali iskreno,cijenim iskrenost i u takvom obliku heheh..Ume I Renault da napravi sestaka,pravi motore za F1 a da ne moze napraviti obicnog sestaka,reci zar nije tako?Al sam Renault ima neku svoju pricu zasto ne fura motore preko 2.0l,odnosno vise od 4 cilindra.Oktopod je to na nekim od ranijih tema jako lijepo objasnio,nebi da spamujem sad.

Autor Renault Terminator 27 Jun 2016, 15:45