home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Održano je peto izdanje manifestacije Automotive Interiors Expo, u kojoj je žiri sastavljen od automobilskih novinara ocenio inovativne enterijere automobila, nove koncepte ili nove tehnologije, koje imaju šansu da postanu serijski. Ove godine, Mercedes-Benz je "oduvao" konkurenciju.

Dizajner enterijera automobila godine 2016 postao je Hartmut Sinkwitz, šef za dizajn enterijera u Mercedes-Benzu, koji stoji iza razvoja unutrašnjosti nove generacije modela E-Klasa, GLE, Smarta ForTwo i ForFour i koncepta za IAA. U ovom izboru pobedio je svoje kolege Petera Schreyera iz Kije, Marca Lichtea iz Audija, kao i glavne dizajnere iz Mazde i Renaulta.

Najbolji enterijer godine, prema mišljenju žirija, ima Mercedes-Benz E-Klasa. Stručni novinari su dali prednost E-Klasi u odnosu na enterijer koji imaju BMW serije 7, Bentley Bentayga, Hyundai IONIQ, Aston Martin DB11 i Mazda CX-9. I u konkurenciji inovacija u enterijeru, pobedu je odnela E-Klasa, konkretno za volan sa komandama osetljivim na dodir.

Mislilo se i na nove tehnologije, koje su trenutno u fazi koncepta. Novinari su za najbolju tehnologiju u fazi razvoja izabrali Bosch displej psetljiv na dodir, kojio je sposoban da simulira različite površine. Zahvaljujući ovom sistemu, u budućnosti će biti moguće uneti adresu u navigacioni sistem potpuno "naslepo".

U konkurenciji koncepti pobedu je odneo Volkswagenu Budd-e, koji dolazi sa neobičnim interfejsom. Sistem je sposoban da prima naredbe glasom, pokretom ili dodirom. U kategoriji dobavljač godine pobedu je odnela kompanija Harman, koja obezbeđuje vrhunski audio sistem u premium automobilima, kao što su Aston Martin DB11, Audi Q2 ili Maserati Levante.

Izvor: Automagazin.rs / Automotive-interiors-expo.com



čitanja : 1960



Komentari

Očekivano.

Autor P1 02 Jul 2016, 15:46

Pit , jel taxi Mercedesi imaju drugačija sjedišta u odnosu na standardne?
Ne mislim na matrijal , jer znam da taxi imaju onu otpornu kožu , nego na formu i strukturu.
Jutros se vozih u w212 redizajn , nazad (jest da se rijetko vozim na zadnjem sjedištu) ali osta razočaran komforom , prostora stvarno ima na pretek , ali položaj sjedenja i sama klupa su me razočarali...

Autor Đorđe 02 Jul 2016, 17:23

Djordje
Pojma nemam. Ne pratim te verzije mada sam cuo da ima nekih modifikacija.
213 ima vise mesta i udobnije se sedi.
Mada pozadi, jedino w222 long je kako Bog zapoveda.

Autor P1 02 Jul 2016, 19:07