
Infiniti će lansirati novi motor sa varijabilnom kompresijom i seriju modela visokih performansi sa oznakom S. Prema najavama, ovaj motor biće štedljiv, na nivou dizelskih agregata.
Prvi novi model sa S oznakom biće Inifiniti Q60 kupe, koji stiže sa trolitarskim twin-turbo motorom od 400KS. On bi mogao da otvori put još ekstremnijim Infinitijevim automobilima koji bi bili urađeni sa sestrinskim markama Renaultsport ili Nismo.
“Tu je jedno malo crveno S uz oznaku Q60 i videćete je na svim našim modelima visokih performansi”, izjavio je Roland Kruger (Roland Krueger), predsednik Infinitija.
S oznaku dobiće i restilizovani Q50 i kao takav bi trebalo da bude konkurent modelu BMW M3. Najveća tehnološka novost biće adaptivni sistem upravljanja. Treći model sa S tretmanom biće novi SUV QX50.
“Imaćemo srebrno S za performantni paket - felne i još neke razlike. Imaćemo plavo S kao oznaku za naš performantni hibrid”, objašnjava dalje Kruger. On kaže da se Infiniti odlučio na ovakav put umesto osnivanja odelenja za visoke performanse zbog male veličine marke u poređenju sa kompanijama kakve su BMW i Mercedes, koji imaju M odnosno AMG odelenja.
Budući QX50 SUV biće prvi model sa novim motorom sa varijabilnom kompresijom. VC-T agregat biće prvi u svetu u jednom serijskom automobilu i, prema najavama, trebalo bi da donese performanse V6 agregata, ali sa znatno unapređenom efikasnošću. Tehnički detalji nisu poznati, ali se priča o potrošnji goriva na nivou dvolitarskog dizelaša.
VC-T stiže na tržište posle pokušaja sada ugašenog Saaba da lansira motor sa varijabilnom kompresijom u modelu 9-5 početkom dvehiljaditih. Taj projekat je odbačen zbog velikih troškova.
Izvor: Nacionalnaklasa.com