
Volvo je odličan primer da kada se nešto radi kvalitetno i dobro – „nema zime“. Naime, u prvoj polovini godine, švedska marka je povećala prodaju za 10,5 odsto u odnosu na isti period prošle godine.
Rast je u velikoj meri podstaknut novitetima poput S90 i V90, što je pomoglo prodaji 256.563 automobila. Trend će se po svemu sudeći nastaviti i u drugoj polovini godine, jer Volvo procenjuje da će se broj isporuka ova dva modela dodatno povećavati.
Naravno, tu je i XC90, koji je sve popularniji među kupcima Volvoa. Njegov doprinos iznosi 43.911 jedinica od januara do juna 2016., nadmašivši na taj način očekivanja kompanije.
Povećana potražnja je pomogla Volvou da utrostruči svoj operativni prihod na 589,1 milion evra u prvoj polovini godine, dok je margina operativnog profita porasla sa 2,2 odsto na 6,7 odsto.
Volvo ne stoji skrštenih ruku, već sprema nove modele. U suštini, kompletna gama se XC90, S90 i V90 će biti osvežena, a biće dodati i novi modeli poput XC40 i čisto električnog modela, koji treba da stigne 2019. Vrh ponude će biti naravno Polestar edicije.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo
Nakon mnogih dinosaurusa u ponudi, Volvo je konačno obnovio ponudu, fini su im novi modeli.
Upravo ovu fotku držim eć mesec dana kao wallpaper na ekranu.
Znači Nemci, učite se kako se dizajnira moderna klasika
Ima ovde stilskih elemenata "preuzetih" sa Nemaca.
Kad se gleda ova slika, deluje kao da mu je uzor bio A7.