home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

EU bi mogla da izvrši pritisak na Volkswagen da isplati odštetu vlasnicima dizel automobila u 28 evropskih zemalja u vezi sa poznatim skandalom. Ideja je da se kompenzacija za 8,5 miliona vozila izvrši na sličan način kao i za onih pola miliona u SAD.

Za razliku od pojedinačnih država, EU nema pravnu moć da kazni VW, ali se Evropska komisija sastaje u Briselu, u septembru, povodom iznalaženja potencijalnih solucija. Portparol nemačkog giganta je odbio da da komentar za Bloomberg.

Nemačko ministarstvo saobraćaja se izjasnilo tokom ovog meseca da neće kažnjavati Volkswagen već će sugerisati da se problematična vozila poprave i vrate u „okviru postojeće regulative“. To je iniciralo da neke članice EU, kao i neki drugi pravni entiteti, kažu da vlasnici VW-ovih dizel automobila u Evropi nisu pošteno tretirani. Nakon nemačke odluke, Altroconsumo, italijansko udruženje potrošača, izvelo je realne testove Audija Q5, i to „popravljenog“, došavši do nalaza da je emisija azotnih oksida tog vozila bila 25 odsto veća u odnosu na nivo pre „popravke“. Zbog toga je problem iznet na videlo, da bi se kompenzovala šteta vlasnicima VW-ovih vozila u Evropi.

U SAD, kao što je poznato, vlasnicima će biti nadoknađeno, tako što će svaki od njih dobiti do 10.000 američkih dolara, što će kompaniju koštati oko 15 milijardi dolara.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi



čitanja : 713



Komentari