home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako Chiron izgleda kao da je s drugog sveta, a takav mu je i sadržaj, Chiron je mogao da izgleda još radikalnije.

Sudeći po prvim dizajnerskim izletima, Chiron je inicijalno trebalo da bude bez sada već prepoznatljivih osam očiju, čime bi se otvorio prostor za slaganje prvoklasne aerodinamike. Prvi dizajn potpisuje Sasha Selipanov, a njegov predlog je proglašen najuspešnijim. Nakon toga Selipanov se pridružio Bugattijevom timu i radi na razvoju produkcijske verzije, javlja CNET.

Kao što je vidljivo, najveće promene je naslednik Veyrona dobio napred. Sasvim je jasno da je funkcija stavljena ispred forme, a važnost aerodinamike stavljena na čelno mesto interesa. Nimalo čudno kada se u priču ubaci podatak o pogonskom agregatu kome treba obezbediti dovod svežeg vazduha u neizmernim količinama.

U Bugattiju su navodno čak razmišljali da uklone bočne retrovizore i da ih zamene kamerama, ali od te ideje se odustalo. Bar dok legislativa ne dopusti korišćenje takvih sistema.

Poslednje informacije govore da je pitanje vremena kada će Bugatti Chiron preći trenutnu granicu od 420 km/h, a sve su brojnije informacije o tome da je cilj postavljen na 300 mph, odnosno 482,7 km/h.

Izvor: Index.hr



čitanja : 1060



Komentari