home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dr Stefan Brungs, šef prodaje i marketinga u Bugattiju, najavljuje da novi Chiron neće biti dostupan u roadster verziji poput svog prethodnika, Bugattija Veyron.

Brungs je precizirao da neće biti "roadster ili kabrio" varijante Chirona, uprkos činjenici da je nekadašnji Veyron biti dostupan i kao Grand Sport i Grand Sport Vitesse.

Bugatti je do sada u Velikoj Britaniji prodao 15 Chirona, koji tamo košta 1,9 miliona funti. Gospodin Brungs navodi da kupci Chirona u proseku potroše još oko 250.000 funti za opcione elemente.

Na kraju, Brungs je potvrdio da Bugatti za 2018. godinu planira obaranje svetskog brzinskog rekorda za produkcijska vozila, što znači da Chiron mora da bude brži od Veyrona 16.4 Super Sport koji je postigao 268 milja na sat (431,2 km/h).

Podsećanja radi, Chiron pokreće 8,0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, a koji raspolaže sa 1103 kW/1500KS pri 6700 o/min. i 1600 Nm pri 2000 do 6000 o/min. Motor je uparen sa sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, pogon je na sva četiri točka.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h po fabričkim navodima traje "manje od 2,5 sekunde", do 200 km/h stiže za 6,5 sekundi, a do 300 km/h za manje od 13,6 sekundi. 

Što se dimenzija tiče, Chiron je dugačak 4544 mm, širok 2038 mm i visok 1212 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 20 i 21 inča.

Proizvodnja Chirona će biti ograničena na 500 komada.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: arhiva / Theophiluschin.com



čitanja : 891



Komentari