
Pobednici su birani na osnovu velikog broja kriterijuma, koje su razmatrali i testirali članovi stručnog komisijskog tima Telegraph-a. U proteklih dvanaest meseci ovaj tim bavio se isključivo detaljnom analizom različitih modela. Počeli su od najjednostavnijih analiza vožnje, a završili detaljnim pregledom delova, opreme i celokopnog načina života koji svaki od automobila može da pruži.
Poslednja, treća, generacija na tržištu se pojavila prošle godine. Novo izdnje Honde Jazz u potpunosti je odgovorilo na sve izazove koje su prethodna izdanja ovog modela svojim dobrim performansama postavila. Globalni automobil, u nekim zemljama poznat i kao “Fit”, zabeležio je neverovatno uspešne rezultate kada je sama prodaja u pitanju. Od 2001. godine do danas, širom sveta je prodato preko pet miliona vozila. Danas se Honda Jazz proizvodi u čak sedam različitih zemalja.
Poznavaoci automobila, o Hondi govore ovako: “Mnogi su pokušali da kopiraju Honda Jazz recept za uspeh, ali im nije pošlo za rukom. Enterijer automobila je impresivan, s obzirom da je reč o maloj klasi vozila, dok je pouzdanost ono na šta sigurno možete da računate“.
Phil Webb, direktor prodaje Honda automobila u Velikoj Britaniji, rekao je: “Dobiti ovako priznanje od jednog od najistaknutijih automobilskih klubova u nacionalnim novinama naše zemlje je fantastično kako za model Jazz tako i za Honda brend u celini. Jazz je model sa sjajnom istorijom, put njegovog razvića je uzbudljiv. Radujemo se novim uspesima Jazz modela u godinama pred nama “.
PR saopštenje – Honda Srbija