home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako preći milion kilometra po balkanskim putevima bez kvara i kako mesečno prelaziti 8.000 km, pitanje je na koje zna odgovor mali privrednik iz Ivanjice, Srdan Ćojbašić koji je ove rekorde ostvario za 11 godina, vozeći Škodu Oktaviju. Ova vest privukla je i fabriku Škoda i njenog uvoznika AutoČačak koji su rešili da ovom rekorderu poklone novi automobil i to baš Škodu Oktaviju. Automobil koji još vozi, sa 999.999 km na instrument tabli, stavljen je u Škoda Muzej.

- Da li vam je teško pao rastanak od Škode kojom ste se vozili 11 godina?

Rastanak od Škode kojom sam se vozio 11 godina mi je veoma teško pao. Kada toliko vremena provedete zajedno, nekako se stopite sa mašinom, znate kako diše i kada joj je teško. Tada se trudite da joj i pomognete i vozilte je u servis. Posle toliko godina i kilometara provedenih za volanom jednog ovakvog automobila, stvarno mislim da one imaju svoju dušu i osećaju impulse vozača koji ih komandama prenosi.

- Gde je sve bila i šta je sve obišla za to vreme?

U tih 11 godina putovao sam u mnoge zemlje i mesta, a najviše u Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Grčku. Bilo je tu i daljih destinacija kao što su Turska i Francuska gde sam u jednom dahu preleteo francuske Alpe vožnjom po putevima sa najvećom nadmorskom visinom, a da me je Škoda pratila bez i jednog uzdaha ili trzaja.

- Da li su vam prijatelji tražili recept za dugovečnost i očuvanost automobila?

Prijatelji su mi često tražili taj recept. Moj jedini odgovor im je bio - redovno i puno održavanje vozila u pravom Škoda servisu. Morate dobro paziti na auto da bi i on dobro pazio vas kako Vas nikada vas ne bi ostavio na putu.

- Da li ćete dolaziti ponekad u Muzej da je posetite?

S obzirom da je Škoda izložena u muzeju automobila u Čačku, a moj najbliži ovlašćeni servis automobila baš u AutoČačku, često ću dolaziti da je obiđem i da se podsetim vremena provedenog sa njom.

Motor nije otvaran niti osvežavan a sve je kontrolisano na redovnim servisima koji su obavljani u AutoČacku.

Svi servisi redovni su rađeni u ovlašćenom servisu, da li kod nas u AutoČačku ili u našoj mreži ovlašćenih dilera. U svakom slučaju svi servisi rađeni su sa rezervnim originalnim delovima i sve je rađeno po uputstvima kompanije Škoda.

Svakako ovoj Škodi treba odati posebno priznanje jer je veći deo svog puta do muzeja provela po balkanskim putevima čiji kvalitet ne može da se poredi sa kvalitetom puteva u zapadnoj Evropi, te se ovim dostignućem ponose kako Srdan tako i Škoda.

Izvor: Skoda-auto.rs



čitanja : 1279



Komentari

I zašto onda kupiti Japanca koji je ,sem u startu skuplji u nabavci, a takodje troduplo skuplji za održavanje

Autor LAcity 28 Jul 2016, 13:42

Mora da se smorio sto je dobio crnu boju.

Autor Nemanja 28 Jul 2016, 14:15

@ NemanjaBB
Smešno je kad na novim automobilima napišu crna metalik, a ono obična lak crna.
A što se mene tiče, preferiram samo čistu crnu, a one crne što vuku na braon, zelenu, ljubičastu, deluju kaoda se preko crne uhvatila neka patina

Autor LAcity 28 Jul 2016, 16:04

Znam coveka ciji je SuperB pomesao vodu i ulje na 30000 km. Covek vratio auto i uzeo pare. Vise ne vozi Skodu. Inace bio ljubitelj marke.

Autor NR 28 Jul 2016, 17:09

Evo ja vozim Oktaviju vec 25000km i crkao mi je alternator, auto je u servisu Auto Cacak u Cacku vec 3 nedelje ceka se deo iz Ceske.

Autor Ommadon 28 Jul 2016, 22:11