
Vozači automobila u Nemačkoj odlučili su: Škoda Fabia i Škoda Superb imaju najzadovoljnije vlasnike u kategoriji malih vozila i srednjoj klasi. To je rezultat aktuelne studije agencije za ispitivanje tržišta J.D. Power (Vehicle Dependability Study - VDS). U najvećoj nemačkoj anketi vozača po pitanju pouzdanosti njihovih automobile, anketirano je njih više od 15.000. Za Škoda Fabiu je to druga pobeda zaredom - ovaj mali automobil je isti uspeh postigao i prošle godine.
Studija J.D. Power obuhvata pet klasa automobila. Škoda je jedina marka koja ima dva pobednika u ovogodišnjoj studiji pouzdanosti automobila. U kategoriji srednje klase pobedio Škoda Superb. Učesnici u anketi pre svega cene njegovu velikodušnu ponudu prostora: Superb ima najveći unutrašnji i prtljažni prostor u svom segmentu. Pored toga je ubedljiv zbog svojih inovativnih pomoćnih sistema kao što su npr. automatska regulacija rastojanja - Adaptive Cruise Control (ACC), pomoćni sistem za držanje saobraćajne trake - Lane Assist i sistem za pomoć u saobraćajnom zastoju -Traffic Jam Assist.
U kategoriji malih automobila prvo mesto je drugi put zaredom zauzela Škoda Fabia. Škoda Fabia zahvaljujući SmartLink-tehnici nudi mogućnost za umrežavanje automobila i pametnog telefona na jednostavan način. U svojoj trećoj generaciji ovaj mali automobil pleni svojim emocionalnim dizajnom i najboljim vrednostima u pogledu zapremine prtljažnog prostora.
U godišnjoj studiji J.D. Power učesnici su ocenjivali koliko je pouzdan model njihovog automobila i koliko su njime zadovoljni. Ove godine je u anketi agencije za istraživanje tržišta učestvovalo više od 15.000 vozača automobila u Nemačkoj. Ocenjeni su rezultati za ukupno 68 gama modela 24 proizvođača. Kategorije ocenjivanja su obuhvatale motor/menjač, karoserija, doživljaj vožnje, komande / ekrani, infotainment / komunikacija / navigacija, sedišta, klimatizacija i enterijer.
Agenciju J.D. Power osnovao je 1968. godine James David Power III. i ona se danas smatra najrenomiranijom institucijom za istraživanje tržišta u čitavom svetu.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
zanimljivo... ja lično imam baš obrnuto iskustvo.... izmedju ostalog (ali konstantno) već decenijama vozim "etalon šlampavosti", imenom Citroen.... ovog zadnjeg već devetu godinu i zanimljivo, nemam s njim pretjeranih problema... i generalno sam zadovoljan... dok sam bio jako nesretan sa gospodjinom (zamjenskom) Škodom, jer mi je bila jedan od najdosadnijih i najbezveznijih auta za vozit... ili za bit vožen. a na kraju je još i krepala do te mere, da ju je bilo potrebno odvest šlep službom u nepovrat....
zato nek si lepo nabiju sve te titule, pogotovo ove o "zadovoljstvu".... to je "individualna kategorija", koja nema veze s nićim osim privatnih preferencija pojedinaca.... a ako ti je fetiš auto "kupovat metrom", kupac Škode će verovatno teško bit razočaran... a kad je "cicija" sretna nema zadovoljnije osobe :) ;)
Treba uzeti u obzir da je u EU klijentela skode niskobudžetna i nezahtevna. Odatle sledi navedena priča. Bolje Skoda nego polovnjak.
Trenutno C2 1,4 VTR, jer nam pored velebnih gospojinih ubermensh službenjaka D segmenta za drugi auto ne treba nešto veliko.... U devet godina promjenjenih par žarulja, šalter štop svetla i prednji federi... Trošak tih "vanrednih kvarova" nije prešao 80 eura.
C2 pogotovu u VTR izdanju mi je odlican. Drugarica isto vozi c3 1.4, godinu dana mladji od moje Honde, ali nikad nista. Ja sam na Hondi imao problem sa tepisima, znak H se oljustio, volan na 90k isto i senzor za jastuke ne radi, ali pazi kad pogledas statistike relevantnih zapadnih casopisa razlike izmedju prvoplasiranog i poslednjeplasiranog su oko 10% tipa 90% ljudi zadovoljno sa lupam Mazdom Toyotom Hondom, a 80% sa Fiatom, Renoom Pezoom itd, tako da je bitno da ne budes 1 od 10 kao ja pa da imas problem sa Hondom tj ako si 8 od 10 nemas problem sa Citroenom :) Ja sam se nameracio Cactusu, ali ipak mi nije to to, mada kad pogledas HRV 8K skuplji, ne zna se ko je tu lud