home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedna kratka vest iz Renaulta koji je saopštio da je u Valjadolidu u Španiji proizveden jubilarni, i to 750.000-ti primerak crossovera Captur.

Captur je u fabrici u Valjadolidu počeo da se proizvodi u februaru 2013. godine, a danas se izvozi u više od 70 zemalja.

Jubilarni primerak je inače Captur Energy dCi 110 EDC sa ZEN opremom i u crvenoj boji (sa kontrastnim crnim krovom), a namenjen je kupcu iz Italije.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 902



Komentari

A koliko je proizvedeno 2008-ica, Yetija i Mokka? Pritom su svi oni skuplji od Captur-a

Autor LAcity 15 Sep 2016, 06:23

Moje iskrene čestitke, mada ovu klasu vozila baš i ne razumem. Doduše, možda bih ovo prodavao pod imenom clio, a ono što sada nosi to ime, možda bih "dezintegrisao" ( kao i 208 i sl ).

Gledam sada nešto, pa i ne razumem, a ne bih ponov otvarao stare teme. Na sajtu renoa ima i podatak o "elastičnosti" ( pa i ubrzanje 80-120 u 4. i 5. stepenu prenosa ). Htedoh videti koliko je capture sa sličnim motorima gori od megana, ali mi je kod megana zapeo za oko jedan podatak. Njemu sa 1,2 TCE 130 "u petoj" za navedeno ubrzanje treba 12 sekundi ( 9,4 u 4. brzini ), dok, recimo, za 308 1,2 e-THP 130 za to isto ubrzanje u ŠESTOJ treba 11,7 sekundi ( 9,7 u petoj ). Jako čudno. Sve podaci sa Peugeot.si i Renault.rs.
Ispada da je taj 1,2 e-THP 130 značajno elastičniji (osim što bolje ubrzava). Jebla ga tri cilidra ... I uvoznik... I promašena ergonomija...

Autor moron 15 Sep 2016, 10:37

Peugeot 2008 i Škoda Yeti su ipak proizvedeni u manjem broju. Baš je pre neki dan u press saopštenju o obnovljenoj 2008-ici pomenuto da je od 2013. godine do sada prodato oko 580.000 komada.
Zanimljivo, i Škoda Yeti je do sada prodata u 580.000 komada, ali od 2009. godine.

Što se tiče Mokke, imam samo podatak da je od početka prodaje 2012. godine do marta ove godine (kada je predstavljena restilizovana Mokka X) prodato oko 500.000 komada.

Ukratko, Captur se prodaje bolje od sva tri navedena, a pritom je Yeti četiri godine duže od njega na tržištu.

Autor auto 15 Sep 2016, 11:09

@LAcity
Ne znam za svet, ali za Evropu: od posetka prodaje do danas, Yeti se prodao u 394205 primeraka ili 4749 mesecno,(iako nisu isti segment, ali ok), Mokka se prodala u 469020 primeraka ili 9771 mesecno, 2008 se prodao u 457051 primerak ili 10882 mesecno, a Captur se prodao u 575258 primeraka ili 14279 mesecno.
@moron
mislim da je greska u katalogu jer se 4/5 brzina odnose na 5 stepene menjace, a za 6 stepene se meri na 5/6 brzina, dakle 9,4s u petoj a 12s u sestoj.

Autor Predrag 15 Sep 2016, 11:15

Ne moze Reno prodati svojih modela koliko LAcity moze da ih mrzi. Odnos je 1:2 minimum.

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Sep 2016, 11:26

Predrag
Kada bi se prihvatilo to što ti kažeš, ispalo bi da za Reno postoji greška u tehničkim specifiakcijama ( pa i u katalozima ) u svim ostalom zemljama.
Evo ti, recimo, katalog iz Hrvatske, lepo ti piše ( na str. 23 ) o merenju elastičnosti u kom stepenu prenosa se radi ( "Međuubrzanje: 80 - 120 km/h (s) u 4./5. brzini" ).
Znači, ne "peta i šesta".
Bar tako piše ( ali su tada malo apsurdni rezultati ).
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/HR/personal-cars/megane/bfb-megane-berline/bfb-phase-1/product-brochures/katalog_megane_cro.pdf

Autor moron 15 Sep 2016, 12:17

Fora je u tome sto Yeti nije SUV u B-segmentu kao gore nabrojani Captur, 2008, Mokka... nego klasa gore...

Autor Orlo 15 Sep 2016, 12:39

Svojim unutrašnjim dimenzijama ( ponudom prostora ) Yeti je "broj veći" i "autina" za sve te ostale pobrojane.

Autor moron 15 Sep 2016, 13:02

@ auto i UCS
Ja sam namerno i rekao da se Kaptur prodaje bolje, jer jer jeftiniji za 10-15% od svih ostalih koje sam naveo.
Znači jeftinoća mu donosi i više komada.
Da je koštao koliko i ostali, prodalo bi se 250.000, a ne 750.000 komada.
I žvake se prodaju više od sladoleda.
Ko razume, razume...
Dovoljno rečeno.
Vrele Gume test Captur 0.9, sa 3 putnika uzbrdo se vuče kao da je na pedale...
Šta da volim na Kapturu? drečavu plastiku ili pertle na sedištu? Možda kutiju za eurokrem koja se svali pod noge u svakoj krivini,a smeta menjaču

Autor LAcity 15 Sep 2016, 14:06

Yeti ni u kom pogledu nije konkurent ovima nabrojanima , jer u svakom segmentu je ozbiljniji automobil.
A Captur je najprodavaniji ne samo zbog najprivlačnije cijene , nego zbog ukupnog paketa , jer ništa specijalno ne nude više bumbar Mokka i ružnjikavi 2008 , a prilično bezobrazno odmjeravaju cijene.

Autor Đorđe 15 Sep 2016, 15:28

Evo baš gledam cijene u Njemačkoj za 2008 i Captur i one su podjednake. Da malo šire sagledate situaciju? Renault je jaču kod firmi i tu je vjerojatno glavnina razlike.

Autor N.N. 15 Sep 2016, 18:40

Ako bih baš bio prinudjen da uzmem nešto u ovom segmentu, uzeo bih Capture, ima daleko normalniji enterijer za moj ukus, TCE 120 i DCI 110 su veoma dobra motorizacija, a jeftiniji je od 2008, sa totalno ergonomski promašenim enterijerom.

Autor moron 15 Sep 2016, 21:35

Captur je preskupa fensi igracka...

Autor carobnjak 15 Sep 2016, 23:31

Čarobnjak ,generalno čitava ta klasa je takva , ali ako baš mora , Captur je nekako najoptimalniji izbor.

Autor Đorđe 15 Sep 2016, 23:56

Meni broj prodanih automobila ne pretstavlja sliku o kvalitetu tog auta I kad kupujem auto ne gledam koliko ih je prije toga proizvedeno,ako ih je napravljeno 10 miliona npr to mora kao da je dobar auto,kupicu to,ne naprotiv.Kod polovnog auta ni kilometraza mi nije bitna,moj stari Megan 1 2.0 je imao skoro 400.000 prevaljenih,mehanicki je bio besprekoran,bolji je bio od vecine mladjih auta,odrzavanje i vodjenje racuna o istom a I sam kvalitet auta je puno bitnija stavka nego koliko je doticnih izbaceno sa proizvodne trake

Autor Renault Terminator 16 Sep 2016, 03:46