
ŠKODA je broj isporučenih vozila u celom svetu u avgustu povećala na 80.700 vozila. U poređenju sa istim periodom prošle godine to odgovara rastu od 14,2 posto (avgust 2015.: 70.700 vozila). Tako je češka marka nastavila svoj trend rasta. Posebno su uspehu marke doprineli top-model ŠKODA SUPERB i gama ŠKODA RAPID.
"U avgustu je ŠKODA uspela da nastavi stalni trend rasta", rekao je Werner Eichhorn, član Uprave ŠKODA za prodaju i marketing. "Prodaja Škodine perjanice Superba povećana je za više nego dvostruko - to dokazuje da s našom paletom modela osvajamo nove grupe kupaca", kaže Eichhorn. ŠKODA taj isti cilj prati s nedavno u Berlinu predstavljenim ŠKODA Kodiaqom. S tim velikim SUV-om će marka iz Mladá Boleslave značajno ojačati svoju poziciju u važnom SUV-segmentu. Uvođenje na tržište počinje u februaru 2017.
U zapadnoj Evropi ŠKODA je u avgustu s 29.000 isporučenih vozila ostvarila rast od 7,0 posto (avgust 2015.: 27.100). U Nemačkoj je češka marka isporučila 12.100 vozila (plus 3,6 posto). U brojnim zemljama ŠKODA je zabeežila dvocifrene stope rasta, između ostalog u Francuskoj (1.600 vozila; plus 20,8 posto), Italiji (900 vozila; plus 28,7 posto), Holandiji (1.500 vozila; plus 62,9 posto), u Austriji (1.600 vozila; plus 48,8 posto), Portugalu (200 vozila; plus 11,9 posto) i Švedskoj (1.200 vozila; plus 19,4 posto).
Lagan rast ŠKODA beleži u centralnoj Evropi. Tamo je svoju Škodu dobilo 13.100 kupaca - u poređenju s istim mesecom prošle godine to odgovara povećanju od 6,9 posto. Na domaćem češkom tržištu ŠKODA je isporučila 6.400 vozila (avgust 2015.: 6.700 vozila; minus 5,0 posto). Značajan rast je marka ostvarila u Poljskoj (4.100 vozila; plus 41,8 posto) i Hrvatskoj (200 vozila; plus 71,0 posto).
U istočnoj Evropi bez Rusije nove vlasnike je dobilo 2.400 ŠKODA vozila (avgust 2015.: 2.300 vozila; plus 5,4 posto). U Rusiji je ŠKODA broj isporučenih vozila povećala za 5,9 posto na 4.600 vozila (avgust 2015.: 4.300 vozila).
Put uspeha nastavlja se i u Turskoj i Izraelu. 2.000 isporučenih vozila ŠKODA ima u avgustu u Turskoj - to odgovara rastu od 39,0 posto (avgust 2015.: 1.400 vozila). Sličan rezultat ŠKODA je ostvarila u Izraelu s 1.300 isporučenih vozila (avgust 2015.: 1.200 vozila; plus 7,8 posto).
U Kini - najjačem Škodinom tržištu na svetu - marka je u poređenju s istim mesecom prošle godine ostvarila značajan rast: Sveukupno je isporučeno 26.000 vozila, što odgovara rastu od 36,1 posto.
Izvor: Skoda.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Bravo škodita !
Kupci očito prepoznaju šta valja i šta je najbolja dobijena vrednost za njihov novac.
Raziel
Izložen sam dugo vremena "psiho-tretmanu" jednog "škodiste-mazohiste", bivšeg blogera :)
Krizna vremena pa se kupci opedeljuju za polubrendove osiromasene modele normalnih marki
Minđuša , ajmo to sročit ovako , možda nije svako budala pa ne puši priče marketinških odjela tj. ne pada na prodaju muda pod bubrege(premiume)...
"Na domaćem češkom tržištu ŠKODA ... minus 5,0 posto"
Onda tamo nije kriza, čim je manje kupuju ?
Ili su "iz prve ruke" upoznati sa (ne)kvalitetom?
Je li škodita iz svog "portfolija" potpuno izbacila "onaj" ozloglašeni lančani 1,2 TSI? Znam da su ga donedavno (kao EURO 5) još uvek imali u rapidu sigurno.
Oni u svojoj zemlji u minus.
@Djordje
Ovo je samo oguljeni VW i nista drugo. Grupi lepo daje resultate i zaradu i cao
Pošto vidim da mnogi barataju pojmom "ogoljeni VW" a očigledno tu floskulu ne znaju objasniti...
Premium po mom viđenju bi trebao biti nešto što je u svakom pogledu ekskluzivno i superiorno u odnosu na ostale , a ako će pokoji plastični panel i komad izolacije činiti tu diferencu , neka hvala , nisam mušterija za jaja pod bubrege...
Tako po nekima ispada da je ušminkana Fabia (Audi A1) sa 1.6TDI motorom za 35.815KM bolja kupovina od Octavie sa identičnim motorom za 35.611KM?!
Neka hvala , ja sam za pravo auto a ne prstenovanu malu kantu...