home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

NIS GAZPROM NEFT nagrađuje vašu vernost

Kupovinom proizvoda NISOTEC, ostvarili ste pravo na korišćenje servisa "Pomoć na putu" i popusta u COFUS POPUST sistemu.

NISOTEC proizvode možete naći na svim benzinskim stanicama Gazprom i NIS Petrol i u bolje snabdevenim autošopovima.

Proizvodi koji učestvuju u akciji:

    NISOTEC  Autoline Sint SAE 5W-30 pakovanje 4 lit

    NISOTEC  Autoline Sint SAE 5W-40 pakovanje 4 lit

    NISOTEC  Autoline PS SAE 10W-40 pakovanje 4 lit

    NISOTEC  Univerzal SAE 15W-40 pakovanje 4 lit

    NISOTEC  Favorit SAE 15W-40 pakovanje 10 lit

    NISOTEC  Super Long SAE 15W-40 pakovanje 10 lit

Poklon paket pomoći na putu sadrži:

    Neograničena kilometraža šlepanja vozila (uključujući i pripadajuće priključno vozilo) na teritoriji Srbije besplatno ili jedna manja popravka na licu mesta ( struja, pneumatik, dostava goriva) besplatno ili jedna dostava ključeva - za jedan slučaj

    Besplatan prevoz svih putnika iz  vozila do mesta gde se prevozi i vozilo

    Čuvanje vozila 3 dana besplatno

    Organizacija prenoćišta o trošku korisnika

    Popust za dalje prevoze (za neograničen broj slučaja)

    Popust za uslugu rent a car-a

    Mogućnost korišćenja COFUS POPUST sistema (www.cofuspopust.com).

Aktivacija vaučera:

Za aktivaciju mogućnosti korišćenja asistencije Pomoć na putu, molimo pošaljite SMS aktivacionu poruku na broj 064 00 69 550 sa sledećim sadržajem: broj vaučera, ime i prezime, datum rođenja, naziv i mesto trgovine.

(Primer: 1234567, Marko Marković, 31.08.1976., Autošop, Novi Sad)

Vaučer postaje aktivan 5 (pet) dana nakon slanja SMS aktivacione poruke, nakon čega važi 3 (tri) meseca.

Vaučer možete aktivirati najkasnije 01.09.2017.

Uslovi korišćenja:

Asistencija se realizuje u slučaju saobraćajne nezgode, krađe vozila ili kvara vozila koji nastane na putu tokom saobraćanja, pod uslovom da je korisnik vaučera odmah po nastanku slučaja prijavio slučaj Call centru, ostao kod vozila i sačekao pomoć.

Korisnik vaučera asistenciju može koristiti samo za jedno vozilo.

Troškovi asistencije koju korisnik samostalno organizuje i naknadno prijavi Call centru nisu pokriveni.

Troškovi šlepanja vozila su pokriveni za vozila mase do 3,5t.

Troškovi prevoza vozača i putnika nadoknađuju se u visini autobuske karte, odnosno vozne karte 2,razreda.

Čuvanje vozila se organizuje za vozilo korisnika koje je oštećeno u saobraćajnoj nezgodi ili je onesposobljeno za nastavak putovanja usled nastanka kvara.

U slučaju saobraćajne nezgode, asistencija se pruža isključivo pod uslovom da je sačinjen policijski zapisnik.

Asistencije se realizuju za slučajeve koji nastanu na teritoriji Republike Srbije.

Izvor: Nisotec.eu



čitanja : 568



Komentari