
SEAT-ovi finansijski rezultati nastavljaju progresivno. U prvih devet meseci 2016. godine marka je postigla operativan profit od 137 miliona evra, brojka koja je jedanaest puta veća od prošlogodišnjeg rezultata (12 miliona evra).
Poboljšan prodajni mix, uglavnom zahvaljujući inicijalnom impaktu modela Ateca, solidan porast modela Alhambra i ostalih modela kao i smanjenje troškova proizvodnje boili su ključni faktor koji je doveo do ovakvih rezultata.
SEAT-ova komercijalna evolucija u prva tri kvartala dovela je do najvećeg obrta u istoriji u ovom periodu. Sa povećanjem od 2.3%, promet je dostigao 6 milijardi i 535 miliona evra (u istom periodu 2015. 6 milijardi i 388 miliona evra).
Predsednik SEAT-a Luca de Meo podvukao je "mi smo zadovoljni operativnim profitom za prvih devet meseci ove godine. Uspeh modela Ateca je već primećen u ovim rezultatima i dokazuje da naša najveća prodajna ofanziva ima pozitivan efekat u jačanju brenda. Leon, Ibiza i Arona će pratiti te performanse."
Dalje, potpredsednik SEAT-a za finansije, IT i Organizaciju Holger Kintscher naglasio je "mi smo idalje na putu održivosti i profitabilnosti i završićemo 2016. godinu sa profitom". Kintscher je dodao "u poslednjem kvartalu ove godine ići ćemo korak dalje u investicijama i pojačati industrijalizaciju za nove modele i instalaciju za MQB-A0 platformu, kao i komercijalni start modela Ateca."
Lansiranje modela Ateca imalo je pozitivan efekat na broj isporuka u trećem kvartalu koji se povećao za 4,5%. Od januara do septembra broj isporuka je porastao za 1,5% i trenutno je 312.900 vozila (2015: 308.400). Povećana je prodaja modela Leon (+7,7%) i Alhambra (+23,0%), i nedavno lansiranje modela Ateca, unapredili su prodaju četvrtu godinu za redom. Do sada SEAT je zabeležio i više od 300.000 narudžbina za svoj prvi SUV model. Po tržištima zemlje kao što su Turska (+40,6%), Austria (+39,4%), Poljska (14,3%) i Meksiko (+4,7%) ojačali su prodajne rezultate do trećeg kvartala.
Izvor: Seat.rs