
Predstavljanje potpuno novog modela – GLC Coupe
Kompanija Star Import, generalni distributer za Mercedes-Benz u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini organizovala je regionalni ‘Off-Road’ trening za predstavnike medija i klijente od 03-06. novembra na snegom prekrivenoj Jahorini.
Učesnici treninga mogli su da uživaju u raskošnoj prirodi Jahorine i da testiraju Mercedes-Benz terenska vozila – GLC, potpuno novi model GLC Coupe, GLE, GLE Coupe, GLS i već legendarnu G-Klasu. Sneg je doprineo idealnim uslovima za ‘Off-Road’ avanturu i prvo druženje sa novim članom Mercedes-Benz SUV porodice GLC Coupe. Ovaj model spaja mogućnosti SUV vozila i dinamičnog kupea srednje veličine. 4MATIC neprestani pogon na sva četiri točka uz 9G-TRONIC devetostepeni automatski menjač sa lakoćom kombinuju vrhunski komfor vožnje sa zavidnim terenskim sposobnostima.

Trening je započeo od Hotela Termag i preko uzbudljivih starih planinskih puteva koji su doneli posebnu dozu adrenalina sve do najvišeg vrha, Ogorelice koja se nalazi na 1.916 metara nadmorske visine. Tokom vožnje, a posebno na samom vrhu svi su mogli da uživaju u dalekim i prekrasnim vidicima i snegom pokrivenim obroncima, raznovrsnom florom i faunom i da se uvere da je Jahorina jedna od najljepših planina.
Pored novog GLC Coupe modela, najveću pažnju privukli su najluksuzniji model GLS i najrobusniji model G-Klasa. Mercedes-Benz GLS je bio u snažnijoj 400 4MATIC verziji sa trolitarskim V6 motorom od 333 konjske snage, dok je najsnažniji model na testiranju bila G-Klasa 387 konjskih snaga. Poseban utisak na sve učesnike pored nenadmašnih terenskih sposobnosti kod G-Klase imao je karakteristični zvuk V8 motora.
U drugom delu programa, detaljno je predstavljen model GLC Coupe i 4MATIC pogon. Sa spoljašnjom dužinom od 4,73 metra, visinom od 1,60 metara i međuosovinskim rastojanjem od 2,87 metara, GLC Coupé ima dinamičan i kompaktan izgled. To čini ovaj kupe gotovo osam centimetara dužim i oko četiri centimetra nižim od višenamenskog GLC modela, sa kojim deli osnovnu arhitekturu. Jasna i već ustaljena oznaka 4MATIC odnosi se na Mercedes-Benz modele sa pogonom na svim točkovima. Mercedes-Benz je vodeći brend kada je reč o pogonu na svim točkovima, i zbog toga će 4MATIC u budućnosti imati još značajniju ulogu u portfoliju modela.
Ceo događaj su vodili profesionalni instruktori vožnje iz Mercedes-Benz Trening Centra i prodajnog tima kompanije Star Import kroz specijalno pripremljene rute u strogo kontrolisanim uslovima sa najvećim stepenom bezbednosti. Posebnu pažnju na događaju su privukle dve V-Klase, koje nisu bile deo zvaničnog programa, ali su se zbog 4MATIC pogona idealno uklopile u posebne delove programa.
Gradske ulice ili planinski put, svi su se uverili da u skladu sa sloganom – Najbolji na svakom terenu – Mercedes-Benz SUV modeli ne biraju put, oni su spremni za svaki izazov.
Mercedes-Benz SUV nomenklatura
Kada je reč o nomenklaturi SUV modela, kao svojevrsni omaž legendarnoj G-Klasi, svi SUV modeli imaju u svom nazivu „GL“ kao prva dva početna slova. „G“ u ovom slučaju označava poreklo automobila. „L“ je slovo koje stalno figuriše kroz Mercedes-Benz istoriju. Zatim sledi treće slovo koje ukazuje na vezu sa odgovarajućom osnovnom serijom modela:
GLA = GL A-Klasa
GLC = GL C-Klasa; prethodno GLK
GLC Coupe = GL C-Klasa Coupé
GLE = GL E-Klasa; prethodno M-Klasa ili ML
GLE Coupé = GL E-Klasa Coupé
GLS = GL S-Klasa; prethodno GL
G = bez izmena
PR saopštenje - Star Import
Videh pre neki dan bordo GLC kupe, bio je izložen ispred Madlenianuma.
Lepo izgleda.
Interesantno koliko je GLC skladniji od X4. jeste baziran na novijem modelu, ali X4 je BMWov peti kupe krosover, a Mercedesu tek drugi, i to se oba pojavila u roku od godinu dana.
Fordovac,
Slažem se...
Mada s druge strane standardni SUV su mi lepši kod BMW.a
Poz
P1
Na njih nisam ni mislio, pre svega X5 i GLE
GLC je lep priznajem.
GLS restilizovani mi nije neki lepotan ali mi opet izgleda bolje nego li novi Q7 npr. :)
Poz
Raziel
Meni se GL više svidja pre restajlinga, posebno zdanji deo.
Farovi ok, štopovi lepši stariji.
Meni trenutno od Mercovih SUV-a se najviše svidja GLE kupe, a ok su mi i GLC ( kupe i standardni ) i GL naravo, pre fejslifta.
Zanimljivo da sam video dosta GL FL kod nas, to me iznenadilo. Naravno dosta spram očekivanog u Srbiji.
Čini mi se da sam više video njih FL nego GLE-a.
A GLE kupe i GLE, nije ni za porediti koliko je kupe prisutniji na našem tržištu. :)
Od BMW-a, SUV bi izabrao X5.
P1
Slažem se, mada ja nisam neki "fan" GL klase, ogroman je (naravno kome to treba odličan je).
Takođe mi je lepši pre restilizacije.
Ako se u autu ne vozi više od 4-oro ne vidim njegovu svrhu pored standardnog ML/GLE pa i kupe verzije donekle.
Da ciljam tu klasu gde je prostor #1 pre bih izabrao R i to prvu verziju, on mi je baš zanimljiv...
Inače, slabo idem po gradu, na regionalnim putevima vidim ponekad ML/GLE novi. Češće nego li C klasu npr. što mi je iznenađujuće...
Kupe terenci su im neočekivano skladni priznajem, mada moj trenutni favorit u MB 4x4 gami je GLC.
http://s3.caradvice.com.au/thumb/1000/562/wp-content/uploads/2015/12/2016-mercedesbenz-glc250-v-bmw-x3-xdrive28i-comparison-1.jpg
Poz
Ne mogu da zaobiđem moju omiljenu klasu ;)
U Mercedesovoj SUV gami (bez G) jedini baš poželjan je GLC , što bi se reklo taman , ni premalen ni prevelik , prilično skladnog i pitkog dizajna.
GLA-A klasa Steepway , ML je bio bajat kad se pojavio ,GL su prilično poružnili a malo je i prevelik ali ajde da kažem da ima prolaz , GLCc i GLEc uzdržaću se od svih mogućih komentara.