home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Predstavljanje potpuno novog modela – GLC Coupe

Kompanija Star Import, generalni distributer za Mercedes-Benz u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini organizovala je regionalni ‘Off-Road’ trening za predstavnike medija i klijente od 03-06. novembra na snegom prekrivenoj Jahorini.

Učesnici treninga mogli su da uživaju u raskošnoj prirodi Jahorine i da testiraju Mercedes-Benz terenska vozila – GLC, potpuno novi model GLC Coupe, GLE, GLE Coupe, GLS i već legendarnu G-Klasu. Sneg je doprineo idealnim uslovima za ‘Off-Road’ avanturu i prvo druženje sa novim članom Mercedes-Benz SUV porodice GLC Coupe. Ovaj model spaja mogućnosti SUV vozila i dinamičnog kupea srednje veličine. 4MATIC neprestani pogon na sva četiri točka uz 9G-TRONIC devetostepeni automatski menjač sa lakoćom kombinuju vrhunski komfor vožnje sa zavidnim terenskim sposobnostima.

Trening je započeo od Hotela Termag i preko uzbudljivih starih planinskih puteva koji su doneli posebnu dozu adrenalina sve do najvišeg vrha, Ogorelice koja se nalazi na 1.916 metara nadmorske visine. Tokom vožnje, a posebno na samom vrhu svi su mogli da uživaju u dalekim i prekrasnim vidicima i snegom pokrivenim obroncima, raznovrsnom florom i faunom i da se uvere da je Jahorina jedna od najljepših planina.

Pored novog GLC Coupe modela, najveću pažnju privukli su najluksuzniji model GLS i najrobusniji model G-Klasa. Mercedes-Benz GLS je bio u snažnijoj 400 4MATIC verziji sa trolitarskim V6 motorom od 333 konjske snage, dok je najsnažniji model na testiranju bila G-Klasa 387 konjskih snaga. Poseban utisak na sve učesnike pored nenadmašnih terenskih sposobnosti kod G-Klase imao je karakteristični zvuk V8 motora.

U drugom delu programa, detaljno je predstavljen model GLC Coupe i 4MATIC pogon. Sa spoljašnjom dužinom od 4,73 metra, visinom od 1,60 metara i međuosovinskim rastojanjem od 2,87 metara, GLC Coupé ima dinamičan i kompaktan izgled. To čini ovaj kupe gotovo osam centimetara dužim i oko četiri centimetra nižim od višenamenskog GLC modela, sa kojim deli osnovnu arhitekturu. Jasna i već ustaljena oznaka 4MATIC odnosi se na Mercedes-Benz modele sa pogonom na svim točkovima. Mercedes-Benz je vodeći brend kada je reč o pogonu na svim točkovima, i zbog toga će 4MATIC u budućnosti imati još značajniju ulogu u portfoliju modela.

Ceo događaj su vodili profesionalni instruktori vožnje iz Mercedes-Benz Trening Centra i prodajnog tima kompanije Star Import kroz specijalno pripremljene rute u strogo kontrolisanim uslovima sa najvećim stepenom bezbednosti. Posebnu pažnju na događaju su privukle dve V-Klase, koje nisu bile deo zvaničnog programa, ali su se zbog 4MATIC pogona idealno uklopile u posebne delove programa.

Gradske ulice ili planinski put, svi su se uverili da u skladu sa sloganom – Najbolji na svakom terenu – Mercedes-Benz SUV modeli ne biraju put, oni su spremni za svaki izazov.

Mercedes-Benz SUV nomenklatura

Kada je reč o nomenklaturi SUV modela, kao svojevrsni omaž legendarnoj G-Klasi, svi SUV modeli imaju u svom nazivu „GL“ kao prva dva početna slova. „G“ u ovom slučaju označava poreklo automobila. „L“ je slovo koje stalno figuriše kroz Mercedes-Benz istoriju. Zatim sledi treće slovo koje ukazuje na vezu sa odgovarajućom osnovnom serijom modela:

GLA = GL A-Klasa

GLC = GL C-Klasa; prethodno GLK

GLC Coupe = GL C-Klasa Coupé

GLE = GL E-Klasa; prethodno M-Klasa ili ML

GLE Coupé = GL E-Klasa Coupé

GLS = GL S-Klasa; prethodno GL

G = bez izmena

PR saopštenje - Star Import



čitanja : 985



Komentari

Videh pre neki dan bordo GLC kupe, bio je izložen ispred Madlenianuma.
Lepo izgleda.

Autor P1 07 Nov 2016, 00:00

Interesantno koliko je GLC skladniji od X4. jeste baziran na novijem modelu, ali X4 je BMWov peti kupe krosover, a Mercedesu tek drugi, i to se oba pojavila u roku od godinu dana.

Autor Fordovac 07 Nov 2016, 01:11

Fordovac,
Slažem se...
Mada s druge strane standardni SUV su mi lepši kod BMW.a
Poz

Autor Raziel 07 Nov 2016, 16:43

Raziel
Lepši ti X3 od GLC-a ?

Autor P1 07 Nov 2016, 16:46

P1

Na njih nisam ni mislio, pre svega X5 i GLE
GLC je lep priznajem.
GLS restilizovani mi nije neki lepotan ali mi opet izgleda bolje nego li novi Q7 npr. :)

Poz

Autor Raziel 07 Nov 2016, 17:20

Raziel
Meni se GL više svidja pre restajlinga, posebno zdanji deo.
Farovi ok, štopovi lepši stariji.
Meni trenutno od Mercovih SUV-a se najviše svidja GLE kupe, a ok su mi i GLC ( kupe i standardni ) i GL naravo, pre fejslifta.
Zanimljivo da sam video dosta GL FL kod nas, to me iznenadilo. Naravno dosta spram očekivanog u Srbiji.
Čini mi se da sam više video njih FL nego GLE-a.
A GLE kupe i GLE, nije ni za porediti koliko je kupe prisutniji na našem tržištu. :)
Od BMW-a, SUV bi izabrao X5.

Autor P1 07 Nov 2016, 17:45

P1
Slažem se, mada ja nisam neki "fan" GL klase, ogroman je (naravno kome to treba odličan je).
Takođe mi je lepši pre restilizacije.
Ako se u autu ne vozi više od 4-oro ne vidim njegovu svrhu pored standardnog ML/GLE pa i kupe verzije donekle.
Da ciljam tu klasu gde je prostor #1 pre bih izabrao R i to prvu verziju, on mi je baš zanimljiv...
Inače, slabo idem po gradu, na regionalnim putevima vidim ponekad ML/GLE novi. Češće nego li C klasu npr. što mi je iznenađujuće...

Kupe terenci su im neočekivano skladni priznajem, mada moj trenutni favorit u MB 4x4 gami je GLC.

http://s3.caradvice.com.au/thumb/1000/562/wp-content/uploads/2015/12/2016-mercedesbenz-glc250-v-bmw-x3-xdrive28i-comparison-1.jpg

Poz

Autor Raziel 07 Nov 2016, 20:17

Ne mogu da zaobiđem moju omiljenu klasu ;)
U Mercedesovoj SUV gami (bez G) jedini baš poželjan je GLC , što bi se reklo taman , ni premalen ni prevelik , prilično skladnog i pitkog dizajna.
GLA-A klasa Steepway , ML je bio bajat kad se pojavio ,GL su prilično poružnili a malo je i prevelik ali ajde da kažem da ima prolaz , GLCc i GLEc uzdržaću se od svih mogućih komentara.

Autor Đorđe 07 Nov 2016, 22:29

... није што имам приватне разлоге да будем субјективан, ал мени је и даље стари ГЛК далеко најготивнији, ваљда зато што је скроз другачији, и баш због оштрих ивица и сирових фарова.

Autor Столе 08 Nov 2016, 12:54