home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Oni koji bez razloga u saobraćaju ne poštuju pravila moraju da otrpe ono što rade drugima, uz to što su obavezni da plate i novčanu kaznu

Saobraćajna policija u Shenzenu, gradu na jugu Kine, kažnjava vozače ‘istom merom’, što se vidi iz njihovog posta na kineskoj društvenoj mreži Weibo, na kojoj su naveli: “Danas izvršavamo kazne koristeći duga svetla”, navodi BBC.

Na fotografiji je vidljiv čovjek koji sedi ispred automobila sa upaljenim dugim svetlima.

Zvanični mediji navode da se vozači kažnjavaju sa 44 dolara ako ostale učesnike u saobraćaju zaslepe dugim svetlima svog automobila, plus sedenjem ispred upaljenih dugih svetala u trajanju od jednog minuta.

BBC navodi da mnogi komentari na Weibo društvenoj mreži podržavaju ovakav način kažnjavanja vozača, kao i da ovo nije prvi put da lokalna policija kažnjava vozače nekonvencionalnim metodama.

Izvor: Tportal.hr



čitanja : 3142



Komentari

Haha.
Originalno.
Ja uvek držim duga kada je to moguće, kad nema nikog u suprotnom smeru, bolje osvetljen put, veća bezbednost.
Ali oni koji drže duga zaslepljujući druge, treba primeniti ovako nešto.
Još kad bi isto postupili sa onima što pale i deru pse na živo, onda bi mi bili simpatični Kinezi...

Autor P1 06 Nov 2016, 17:38

Ima kod nas i puno onih koji zasleplčjuju i sa nepravilno podešenim oborenim svetlima, a naročito su opasni oni koji ugrađuju ksenone u klasične reflektorske farove, a nažalost policija i tehnički pregledi AMA BAŠ NIŠTA ne preduzimaju.

Autor Miki 06 Nov 2016, 20:12

Dobar sistem "edukacije".

Autor moron 06 Nov 2016, 20:31

Miki
Više zaslepljuje (raštelovana ) halogena nego ugradni ksenon.
Pod ksenonom ne podrazumevam one plave sijalice sa buvljaka već pravi ksenon.
Te sa budže su gore od halogenih ili su egal.
U većini naknadno ugradjenih ksenona, samo se sijalica zameni, nema podešavanja visine kod mnogih.
A ksenon mnogo lepše prostire svetlost, vodoravno, od halogenih koji osvetljavaju ko lampa, kao gore na slici.
Ako imaš projektor, onda je naknadna ugradnja ksenona kao fabrika kad uradi.

Autor P1 06 Nov 2016, 20:45

P1

Gde drzis uvek duga upaljena, u garazi..? Ako mislis na Srbiju, uzduz i popreko samo po nekim poluputevima gde nema prebijenog kera mozes da drzis duga, svuda drugde ne moze ni par sekundi, odmah se pojavi neko iz suprotnog pravca, bio autoput, bio regionalni.

A ako se dobro secam ZOBS-a, na autoputu je nominalno obavezno drzati duga..

Autor Priapus 06 Nov 2016, 20:55

Em ima bahatih koji ne obaraju svetla dok te valjano ne zaslepe em onih koji ne znaju da voze pa dok se snadju da obore svetlo ti prodjes em svako drugo vozilo jednim farom osvetljava put, drugim (uglavnom levim) nebo, a tehnicki pregled redovno prolaze, a drugove policajce takav prekrsaj ne interesuje, nista bez radara u ruci...

Autor Damko 06 Nov 2016, 21:28

Priapus
Da u garaži. :)))
Uvek i svuda, gde je neosvetljeno i gde nema neko u suprotnom smeru.
Neosvetljene ulice, magistralni put, autoput.
Jedino ako je osvetljen put, onda nema potrebe.
Evo sad bas terah motor kroz Košutnjak, eto odličnog primera gde su duga isto "obavezna".
Uvek i teram i "učim" one sa kojima se vozim da isto postupe.
Jer sa kratkim slaba vidvljivost.
Ne možeš da vidiš lepo put, rupe, krivine, da li ima nešto na putu, guma puknuta ili neka životinja, pored puta, na putu, pretrčava. Drug je naleteo na kamionsku gumu na autoputu i razbio auto.
Ništa te ne košta tamo gde ima uslova da upališ duga, samo dobijaš. Sigurnije i bezbednije.
Uostalom sad imaš i pametne farove koji sami to rade.
Matrix drže uvek duga s tim što "izbegavaju" vozila ispred.

Autor P1 06 Nov 2016, 21:28

Sto se mene tice treba kazniti i one sa ukljucenim maglenkama kad magle nema!

Autor vts 06 Nov 2016, 21:33

Onda bi trebalo interventnoj pisati prvo, a i saobraćajcima uopšte, njima je "magla" uvek izgleda. :)
Ipak policija daje primer svojim ponašanjem...

Autor P1 06 Nov 2016, 21:45

Ja poludim zbog nemarnih idiota na Ibarskoj sa dugim svetlima!
Ne desava se retko da cak ide 50m iza mene sa dugim. Kreteni

Autor NemanjaBB 06 Nov 2016, 21:58

Stanem ja jednom noću na semaforu iza polcijske 307-ice, nizbrdica ( ugao S. Markovića i K. Milana ) nisu joj radila zadnja poziciona svetla, jedno osvetljenje teblice, zadnja stop svetla (ni levo, ni desno ), a "goreo" joj je samo "deo" trećeg stop svetla.
Praktično, sve što je svetlelo bilo je samo jedno osvetljenje tablice i deo tog trećeg stop svetla.
Uslikam teefonom. I pošaljem MUP-u na mail, sve sa opisom svega, i reg. brojem kola, M-82-04 ( sad nadjoh mail, 04.11.2010. ).
Posle dva mesaca, dobijem redovnom "poštom" i mailom odgovor (br. 03-8/221-1597-10/1 ), da je povodom moje protužbe izvršena vanredna tehnička kontrola vozila i da je utvrdjeno "da je vozilo tehnički ispravno", "te da stoga nisu potvrdjeni moji navodi" ...
U potpisu, načelnik uprave, Dragiša Simić

Autor moron 06 Nov 2016, 22:01

moron
Hahahaha, da li je moguće.
Doduše kad je Simić odgovorio, onda je sve moguće.
Isto bi bilo i da si ih slikao na crveno.
Čudi me da te nisu kaznili, kako smeš ti da slikaš...
A Dragiša može da daje privremeno oduzeta vozila svojoj Ljupki da ih lupa ( Bentli )...
Da "čupa" crvena svetla, pijanstva, pune linije, bahatu i nasilnički vožnju svojih prijatelja...
Ali zato ako raja zaboravi da upali svetla, hiljadu evri.
A znam tačno sliku moron što opisa, samo treće stop svetlo, a auto kao "duh" noću pozadi, jer se stop pali samo pri kočenju.
Često im ne radi i oboreno svetlo, jedno.
Ali zato drže predavanja kad nekog zaustave, kako mu ne radi ovo ili ono.
Nbb
Upališ mu svetlo za maglu pozadi. :)

Autor P1 06 Nov 2016, 22:10

Ima svakakvih razloga od "bas me briga" do "cek dok se snadjem - zevam i radim nesto drugo paralelno", ali moram da priznam da sam se susretao licno sa vise vozaca (uslovno) novijih automobila koji ne znaju da cemu sluzi onaj tockic sa 0, 1, 2, 3 podeocima i oznakom svetla, odnosno za one koji znaju sta sam opisao - uredjaj za nivelisanje farova, pa tako cesto mogu da se vide, uglavnom Puntoi, "natovareni" putnicima, gde im snopovi oborenih svetala biju visoko i zaslepljuju te i pored "volje" vozaca koji ih je formalno "polugom" oborio... a sa takvih se dosta covek sretne u mimoilazenju, i tehnicki je on oborio svetla a opet predstavlja smetnju jer je kao vozac ocajan i ne zna gde gresi...

Meni se tako pozalio jedan drug koji ima Ibizu mk.3 koji je krenuo na more u Bugarskoj da su mu celim putem dok je vozio nocu, ljudi iz suprotnog smera ablendovali, ali da je on disciplinovan i obarao svetla, i da su stajali na parkinzima da proveravaju da li je sve u redu sa autom i celim putem im nije bilo jasno zasto i sekirali se... meni je sevnulo sta je (jer znam da na njoj taj zadnji deo pod opterecenjem prilicno nalegne) pa sam mu rekao za tu "spravu" nakon sto mi je ispricao pricu, a on to nije ni znao da ima taj auto odnosno video je ali nije znao cemu sluzi...

Autor Orlo 06 Nov 2016, 22:17

Orlo
Neki automobili imaju senzor na zadnjoj osovini, upravo iz razloga što si naveo.
Kad je auto opterećen i kad legne zadnji deo, senzor registruje i koriguje farove napred, konkretno fabrički ksenon u ovom slučaju.
Kad ti neko drži duga namerno, jedino što možeš je da mu blicaš ili vratiš istom merom.
Od pozadi, svetla za maglu. Više se ne može učiniti.

Autor P1 06 Nov 2016, 22:43

moron
Setio sam te se danas i tvog dobrog dela, oduzimanja vozila tastu.
Ulazi u ulicu Jugić, kao da je pijan, trouglasta raskrsnica, sa dve račve, za levo i za desno ( iz mog pravca ).
Tu za levo ulazi Jugić, kao šlepera da tera, jedva ostavio mesta za motor da prodje.
Kako se približih, vidim deda se "rve" sa volanom.
Zaista, pun pogodak si napravio, šteta što ovaj nije imao nekoga da mu konfiskuje auto.
Refleksi kao slow motion i sporije...
Prvo ulazi lučno u ulicu, ulazeći u suprotan smer, a onda mota da se vrati u svoju traku.
A cela operacija traje čitavu večnost...
Kao da gledaš Mister Bina, ali nažalost nije smešno.

Autor P1 06 Nov 2016, 22:54

Ipak su mi najjaci oni kojima crkne jedna sijalica, pa iz meni nepoznatog razloga (da zavaraju policiju ili sebe), upale duga i kao sve je u redu, svetli sa obe strane auta, on vidi super. Nije mi jasno, nikako. O naknadno ugradjenim ksenonima necu ni trositi reci, cak sta vise, u zakonu mi se cini da stoji da ksenon moze biti ugradjen samo iza sociva koja imaju auto-nivelaciju snopa i sa prskalicama na farovima. Toliko.

Autor fabricki_ksenon 06 Nov 2016, 23:33

fabricki_ksenon@
Vozila sa ksenon svijetlima moraju imati automatsku nivelaciju i perače farova ali NE moraju imati sočiva , pod tim svakako ne mislim ling long cirkuse u Astrama G ,Golf 4 i sličnu boraniju nego homologovane ksenone bez sočiva , npr.Mercedesi sa kraja 90-ih ,Laguna 2 , Citroen C5 itd.
U poslijednje vrijeme postoje i ksenoni koji su homologovani i bez aut. nivelacije i perača ali sijalica ne smije biti više od 2000k , inače je 4300k u standardnim ksenonima sa nivelacijom i peračima.
Takav ksenon se ugrađuje npr. u Škodu Rapid.

Autor Đorđe 07 Nov 2016, 00:03

moron 06 Nov 2016, 22:01@
Tako sam prije nekih dva mjeseca vagao , prijaviti ili ne , ali upravo iz ovakvih stvari nisam , jer ništa ne bih napravio a samo bi budalama stao na žulj da me non stop cimaju.
Znači 16.09.2016 u 11.55h , ulica Vidovdanska , policijski Golf 5 bez oznaka , bez ikakve signalizacije ,registracije A45-M-929 , pretiče me na pješačkom prelazu između 2 ležeća policajca , direkt ispred ulaza u školsko dvorište (zato sam i naveo vrijeme , jer se zna koliko djece bude oko škole u to doba) i to sve sa telefonom na uvetu , da bi nakon 300m na semaforu prošao kroz čisto crveno...
Znači ja sam ostao frapiran...
A to da im signalizacija ne radi , to je bilo pravilo a ne izuzetak , posebno dok su imali Golfove četvorke , ali apsolutno nijednoj sva signalizacija nije bila uredna , sad ove sedmice i 301-ce su još nove pa su koliko toliko ok.

I onda mi Renola dođe tu i palamudi da treba platiti 1000 evra ako slučajno ne upalim svijetlo...

A što se tiče ovih sa razrokim farovima i posebno bajama što neće da ugase duga , kolega je prije nekih 10-ak godina na Patrolu imao lijek , 8 reflektora spojenih na dugo , 4 dole , 4 na krovu i nije bilo "mudonje" da ostane pod dugim kad mu on "blicne"

Autor Đorđe 07 Nov 2016, 00:29

@P1
Slazem se, ali je problem sto je broj takvih automobila mali... ako nakon par blicanja ne obori svetla, obavezno upalim duga, u nadi da ce se opametiti za nekog drugog na koga naidje...

Sto se tice sijalica, iskljucivo Osramove ugradjujem, zadovoljan sam njima, Long Life ili Original (nisam probao Cool Blue/Nightbraker nekako zbog kraceg veka trajanja ali sam o njima ozbiljno razmisljao), najvaznije je nocu da vidis put ispred sebe... mozda je bolje doplatiti kod novog auta u skuplje farove nego u neke druge stvari... mada na nekom testu AB se neka LED svetla nisu pokazala bas sjajno, no vidim da su matrix LED svetla znatno bolje resenje...

Autor Orlo 07 Nov 2016, 07:56

http://www.blic.rs/vesti/hronika/teska-nesreca-na-obilaznici-pupinovog-mosta-kolima-se-zakucao-u-banderu-muskarac/qr24v1t

Naravno, niko neće odgovarati zato što nije postavljena zaštitina ograda i što je razdelni pojas kraći za metar.
Nema sada profesora Vujanića i Okanovića da pametuju o bezbednosti, zavukli se u mišju rupa.
A ovo je tema gde bi trebali da se jave, pošto kobajagi se zalažu za bezbednost.

Autor P1 07 Nov 2016, 13:28

@P1
Sto bi neko odgovarao, ogranicenje je 50 km/h, ispostovani su elementi za tu brzinu, kolovoz nov, znaci nije do puta, ostaje vozac i vozilo...

Autor Orlo 07 Nov 2016, 14:12

@Djordje
Bruka i sramota. I mene letos u Zemunu preticu ispred pesackog, stao da prodje pesak, zamalo da ga pokupe. I samo tera...
Ovde u Svajcarskoj jos kad polazete, instruktor vam kaze za neke stvari koje po pravilu ne smete, ali mozes to da uradis, zasto kazu? Zato sto to radi i policija. To je nesto naj najsitnije, tipa da se zaustavis sa 4 migavca na trotoaru gde nije zaustavljeno parkiranje ili nesto tako sitno. Kazes 'to se ne sme', dobijes odgovor 'to radi i policija'. Takodje nece te kazniti kad u praksi to radis, vec ces dobiti opomenu da se pomeris. Dok kod nas te uce da vozis sve po pravilu, policija ta pravila ne postuje, posle u praksi pogresis kaznjavaju te, a isto rade. I kao da kazu 'moze nam se'. Burazeru ovde u Swiss, ne moras ni mail da saljes. Dovoljno je da snimis, slikas, ta licnost gubi posao. Samo sto ovde neces videti bahato ponasanje sluzbenih lica zato sto i oni sami znaju da ce leteti s posla ako nesto nije ok. Ovde svako ko ima auto, ima i privatno parking mesto. Sada da odem kuci i da mi je parking zauzet, policiju pozoves i oni ce reci 'to je privatno nemamo nista s tim' plus ces platiti kaznu od 120 chf sto su izgubili vreme da ti dolaze. Ali zato svaka zgrada ima 'glavnog' koji pise kazne. Pozoves, sidje covek to mu je posao i zalepi 60 chf kaznu. Ali ako si na svom parkingu, hitno ti je, npr za bolnicu ili ides na aerdorom imas let, ides na odmor, nego te zagradio, taj ide na sud odmah, plus ce ti platiti novu avionsku kartu i ceo odmor. Zato od toga ces tesko videti bas zato sto je u skoro sve ukljucen sud :D a niko nece tamo, jer ces za kaznu od 60 npr, sudu platiti i 300-400 sto se mlatiti tobom. Ljudi shvatite da je Srbija banana zemlja, bez ikakvog sistema, postovanja. Korumpirana, ubijena..Srbiji ce trebati jos barem 30 godina da se kolko toliko normalizuje. Daleko je Srbija od normalnog sveta. Oni koji su 'jaci' finansijski smeju dzipovima da gaze ljude, prolaze na crvena, pompa u novinama 3 dana, posle toga nista, zaboravilo se, taj slobodan, platio tamo i cao. A, ceo Balkan je takav. Ne samo Srbija.

Autor dusan 07 Nov 2016, 14:14

Orlo
Kako zašto da odgovara neko ?
Predvidjeno je bilo da razdelni pojas bude širi za metar i ograda da bude ( naravno ).
E to je neko stavio u svoj džep, ograničenje smanjeno za 50 i ovaj nesrećnik izgubio glavu.
E za to da odgovara, sve zajedno.
Da je ograde bilo, ovaj ne bi poginuo.
Ovako direkt bandera.
Ide zima, sneg, led, poledica, može biti još ovakvih slučajeva.
Ili još gore u suprotnu traku, direkt u šleper.
E za to da se odgovara.
Samo naravno u Srbiji od toga nema ništa.
Nema sad onih što se busaju o bezbednosti saobraćaja, nezgodna tema.
A ograničenje od 50kmh u 3 trake oba smera je isto kriminal.
I za to treba neko da odgovara, bez da ima bilo kakav tragičan slučaj kao ovaj.
Ako nije do puta, zašto se onda ograda stavlja na autoput ?
Treba skinuti i tamo, da ne smeta...
Staviti 50kmh, pa nek vozači sami budu odgovorni.

Autor P1 07 Nov 2016, 14:33

*na 50

Autor P1 07 Nov 2016, 14:35

@P1
Ali druze ogranicenje je 50 km/h, sve je ispostovano od sirine razdelnog pojasa do sirine trake, horizontalne i vertikalne signalizacije... to sto je nesto obecano, a nije uradjeno je nesto drugo i nema veze sa ovim... mogao je neko da pogine u ulici gde je ogranicenje 30 km/h ako udari u banderu i da krivimo projektanta... logika u tvom slucaju je kao da kazes na magistrali je 80 km/h i izmedju smerova nema razdelnog pojasa samo ofarbana traka, kriv je projektant ili narucilac posla (drzava) ako se sudare vozila iz suprotnih smerova...

Gledajuci sliku tesko da je mogao pri 50 km/h onako da savije auto, jer je to relativno mala brzina pri kojoj je mogao i lako da i da se zaustavi i da izmanevrise... nego je verovatno jurio, kolovoz klizav, mozda lose gume, divljao i dodje do ovoga...

Autor Orlo 07 Nov 2016, 14:43

Orlo
Izgubio kontrolu i naleteo na banderu.
I sa 50 u banderu može da bude kobno.
A za sve su krivi odgovorni, zbog kojih ograde nema.
Naravno, kao i oni koji ćute i neće da istraže ko je odgovoran.
I oni su krivi isto.
Kao i za ograničenje od 50kmh.
Ali eto dobre šanse za saobraćajce, a raja nek gine što nema ograde, koga briga.

Autor P1 07 Nov 2016, 14:46

@P1
Ali ovo nije auto-put, na njemu su brzine velike i mora zbog bezbednosti da postoje elementi poput ograde na razdelnom pojasu, na bankinama, vece sirine traka, zicana ograda koja ce da spreci zivotinje da izadju na kolovoz, denivelisane raskrsnice odnosno ukrstanja itd... ovo je put, tri trake, postoji ogranicenje... ovo je "najbolji" primer posledice nepostovanja propisa... kao prvo niko ne bi potpisao prijem, odnosno upotrebnu dozvolu da nije ispostovanu za tu brzinu...

Ali znam mami dobar kolovoz, sirok, dobro obelezen da stisne gas... ali nije izgovor ako neko strada...

Autor Orlo 07 Nov 2016, 14:55

"sve je ispostovano od sirine razdelnog pojasa do sirine trake, horizontalne i vertikalne signalizacije..."
Nije, u tome i jeste problem.
Ti verovatno tuda nisi prolazio da vidiš kako se biciklistička staza završava slepo.
"Ali ovo nije auto-put"
Kako nije,zar premijer nije rekao ovo je najbrži auto put u Srbiji, otvarajući jednu deonicu.
"ovo je "najbolji" primer posledice nepostovanja propisa"
Ne, ovo je najbolji primer kriminalne države, koja se uvek vadi okrećući teze.
Sad ide zima, biće snega ii leda, verovatno ako neki auto predje u suprotni smer i dodje do direktnog sudara sa šleperom, biće on kriv a ne izvodjač što nije stavio ogradu.
Ali u državi gde komadant žandarmerije druguje sa "mutavim", iluzorno je pričati o ovakvim stvarima.
Verovatno su i tu krivi oni koji su žrtve istih, a ne oni što su im dali značke i omogućili da slobodno šetaju na slobodi godinama, iako postoji pravosnažna presuda.

Autor P1 07 Nov 2016, 15:03

Orlo
http://mondo.rs/a835714/Info/Ekonomija/Vucic-otvara-pristupni-put-Pupinovog-mosta-do-Ovce.html

"Pre kraja godine, 27. decembra, moći ćete odavde da idete najboljim autoputem koji imamo u Srbiji, jer je ovo jedini autoput koji ima tri vozne trake. On je najbrži i najbolji", rekao je Vučić."

Ovo je premijer rekao, nisam ja.
Što je najcrnje od svega, sve ovo što je rekao je tačno, a ograničenje 50kmh zbog ograde i razdelnog pojasa.
Ovaj put zaista jeste trenutno najbolji u Srbiji, ali zbog nečijeg lopovluka, ograničenje je 50kmh umesto najmanje 80.
Uz ogradu, nema razloga zašto ne bi moglo biti najmanje 100 do 120kmh.
Tri trake, put ko pista.
Naravno da niko ne vozi 50kmh na tom putu, kad nije ni predvidjen za tako nešto.
Svi voze brže, prosečno oko 80kmh a dosta njih vozi i brže.
Nije naseljeno mesto, poljana, po 3 trake nove u oba smera i zbog nečijeg kriminala, lopovluka i bahatosti je ograničenje 50kmh.
A niko da reši stvar, da se postavi ograda, kako je bilo i planirano.
Jedino što zbunjuje u premijerovoj izjavi je kako najbrži autoput može da bude sa ograničenjem od 50kmh.
U uredjenoj državi ovako nešto ne bi moglo da se desi.
Ali i da "promakne", odgovorni moraju da se kazne za nanetu štetu.
A svi znamo da je predvidjena ograda završila u nečijem džepu, zato je nema...
Kao i piloni na Pupinovom mostu koji su trebali biti ( 2 ), cena ostade ista samo piloni nestadoše.
To je recept i praksa u Srbiji.

Autor P1 07 Nov 2016, 15:14

@ Priapus 06 Nov 2016, 20:55
пре неки дан сам возио од Неготина преко Зајечара до ауто пута Ниш-БГ (Параћина) ноћу, нисам срео укупно 50 возила (из оба смера), и највећи део етапе сам имао упаљена дугачка ...

Autor Столе 07 Nov 2016, 15:38

реално, далеко највећи део оних што не гасе дуга при сусрету са другим возилом нису свесни своје несвести, односно, ни не знају да су им дуга укључена, или пак не знају да их искључе, само се сетите ликова за воланом који доживљавају саобраћај у 2Д, зар ви мислите да они разликују плаву и зелену лампицу итд ...

Autor Столе 07 Nov 2016, 15:45

http://www.blic.rs/vesti/drustvo/pogledajte-premijer-vucic-u-sleperu-prosao-kroz-tunel-sarani/zpjerdw

Već vidim nastavak kod Kesića. :)
Što šleperom, nije li ekonomičnije autom ?
Ili treba da deluje "radnički". :)
Ko zna, možda ga je i Rendža Terminator vozio. :D
Vidi se sreća na licu premijera, odiše prosto.
Uskoro Kesić neće morati ni da pravi emisije, dovoljni su ovakvi snimci.

Autor P1 07 Nov 2016, 16:08

@P1
Prosli put smo apsolvirali da je dato obecanje i da je receno da ce tu biti puni profil auto-puta (nista nije sporno), tako smo ti i ja videli na sajtu CIP-a, no jasno je da nije ispalo... e sada da li je neko maznuo, ili su samo hteli jeftinije da prodju, zbog manjeg zaduzivanja treba utvrditi svakako...

Ali u svetlu izgradjene saobracajnice, elemenata prilagodjenih brzini od 50 km/h ni jedan projektant ne bi morao da odgovara u slucaju da se krivica pripise putu kao uzroku saobracajne nezgode... ovde je sasvim sigurno kriv covek/vozac kada je u pitanju ova saobracajna nezgoda... to sto neko smatra da je to za vece brzine, i da je "greota" voziti sporije se na sudu ne moze smatrati relevantnim...

Zaboravio sam da dodam, tamo ima i trotoara, a pored saobracajnice namenjene brzinama od 100-120 km/h niko ne izvodi trotoare, tako da od toga da ce da povecaju nema nista... osim toga covek da se krece i tih 50 km/h pre ce da dodje od Zemuna obilaznicom nego da je istao kroz pola starog dela grada prema Pancevu...

Autor Orlo 07 Nov 2016, 18:09

Orlo
Da, obećanje...
To će biti ko zna kad, ako uopšte bude.
Evo ova deonica danas što je otvorena, em je kraća, em brža.
Zamisli da tu metnu 50kmh ( 2 trake ima ).
I nije poenta to što će se možda malo brže stići sa 50kmh, već je poenta da se iskoristi potencijal te deonice.
A to uz ogradu može da se uradi, da se podigne ograničenje i onda ima smisla ta deonica.
Sada ljudi voze brže "samoinicijativno".
Pešački deo ti je isto slep, tj ima ga samo donekle.
Na pola deonice recimo.
Tako da je to "polu-pešački". Čak i da ima neko ko ide peške , ne može i da hoće, jer put završava slepo.
Moglo se staviti i 30kmh ograničenje, da se potpuno obesmisli deonica.
Inače tu patroliraju presretači često, greota dizati ograničenje.
Ovaj primer je klasičan primer bahatosti, primitivizma i osionosti nadležnih organa.
Jedva čekam da vidim kad će Vujanić i Okanović da se jave, a ne da mlate praznu slamu.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/besmislica-biciklom-na-autoput-nikakav-problem-nas-novi-most-to-omogucava/hpt75lt
Eto, kako je upotrebnu dobio dozvolu i gde ovo ima ?
Jasno je da ima brdoo propusta, da su neke stvari ofrlje odradjene, ali za to niko neće odgovarati i da li će i kad biti ispravljeno, veliko je pitanje.
Srbija...

Autor P1 07 Nov 2016, 19:18